skip to Main Content

پروژه پنجره upvc داراباد + 1400

پروژه پنجره upvc داراباد در منطقه خوش آب و هوای داراباد در کنار رودخانه داراباد واقع شده بود. در این پروژه با توجه به اینکه شدت آلودگی صوتی پایین بود و کلا منطقه ساکتی بود،از پنجره های دوجداره upvc لولایی مدل تک حالته فاراد پنجره استفاده شد که در این پروژه از پروفیل upvc وینتک استفاده شد.

پروژه پنجره upvc داراباد
پروژه پنجره upvc داراباد

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره

مشخصات فنی پروژه پنجره upvc داراباد

نام پروژه : پروژه پنجره upvc داراباد

کارفرما: مهندس پارسا

مجری: فاراد پنجره

نوع پروفیل upvc : پروفیل یو پی وی سی 3 کاناله وینتک با لاستیک های آب بندی و گالوانیزه استاندارد 1/25

نوع یراق آلات: یراق آلات تک حالته از برند ورنه ترکیه vorne

نوع شیشه دوجداره : همه شیشه ها بصورت 6 میل و 4 میل ساده تولید شدند.

اجرا: زمستان 1400

در مجموعه فاراد پنجره در هنگام برداشت ابعاد توسط واحد فنی مهندسی کلیه موارد مثل همین موردی که در بالا ذکر شد بررسی می گردد و پنجره مطابق با وضعیت موجود تولید و نصب می گردد.

بعنوان مثال یکی دیگر از مواردی که در طراحی بازشو در آشپزخانه باید رعایت شود، جهت قرار گیری گاز می باشد،

در این حالت بازشو پنجره باید عکس محل قرار گیری گاز باشد یعنی اگر در آشپزخانه یک پنجره 2 لت وجود دارد لتی بازشو باشد که مخالف جهت شعله گاز است چون در غیر اینصورت در هنگام باز بودن پنجره ، با وزش باد شعله گاز خاموش می شود.

رنگ پنجره ها با توجه به طرح نمای اصلی ساختمان انتخاب شد. همانطور که در تصاویر دیده می شود در بالای بازشو ها از کتیبه های افقی استفاده شده است، دلیل این موضوع گیر کردن بازشو به سقف کاذب می باشد.

یکی از نکات بسیار مهم در نصب ساب فریم های آهنی پنجره دوجداره رعایت کردن فاصله آن از سقف کاذب می باشد.

و یا ممکن است در طراحی سقف کاذب این نکته بسیار مهم رعایت نشود و سقف کاذب پایین تر از فریم آهنی بیاید و بعد از نصب پنجره می بینیم که بازشو به سقف کاذب گیر می کند.

و در این حالت مجبور می شویم که پنجره بصورت کتیبه دار تولید گردد که معمولا مورد پسند همگان نمی باشد.

پروژه پنجره upvc در داراباد
پروژه پنجره upvc داراباد

در مجموعه فاراد پنجره در هنگام برداشت ابعاد توسط واحد فنی مهندسی کلیه موارد مثل همین موردی که در بالا ذکر شد بررسی می گردد و پنجره مطابق با وضعیت موجود تولید و نصب می گردد.

بعنوان مثال یکی دیگر از مواردی که در طراحی بازشو در آشپزخانه باید رعایت شود، جهت قرار گیری گاز می باشد، در این حالت بازشو پنجره باید عکس محل قرار گیری گاز باشد یعنی اگر در آشپزخانه یک پنجره 2 لت وجود دارد لتی بازشو باشد که مخالف جهت شعله گاز است چون در غیر اینصورت در هنگام باز بودن پنجره ، با وزش باد شعله گاز خاموش می شود.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره در لینک ذیل:

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهار 1403

بیشتر بدانید : تاثیر قیمت یراق بر قیمت پنجره دو جداره

یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده درب و پنجره دو جداره یراق آلات می باشند که شامل اسپانیولت، دستگیره، لولا، جلوقفلی و … می باشند؛ از مهم ترین مسائل در بکارگیری یراق آلات، استفاده از ست کامل برند های معتبر با آلیاژ مرغوب می باشد و اینکه آزمایش هایی مانند تست آب و نمک را به مدت 300 ساعت گذرانده باشند تا به مرور زمان قطعات آسیب نبینند و شکننده نباشند.

عوامل مختلفی اعم از عرض و ارتفاع بازشو پنجره، نوع پنجره دوجداره و نوع یراق بر قیمت یراق تاثیر گذارند. فاراد پنجره برای پنجره های دو جداره UPVC از یراق آلات با کیفیت ROTO آلمان و Vorne ترکیه استفاده می کند.

لازم به ذکر است یراق آلات لولایی مورد استفاده قابل تنظیم می باشند و از لولا های معمولی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی نباید استفاده کرد.

حداقل قیمت آن مربوط به پنجره دو جداره تک حالته UPVC با ارتفاع کوتاه تا متوسط می باشد؛ قیمت یراق Vorne ترکیه در این حالت از حدود 850,000 تومان و یراق ROTO آلمان از حدود 1,500,000 تومان شروع شده و در صورت افزایش ارتفاع و تغییر حالت پنجره مانند تبدیل شدن بازشو به دو حالته، کشویی، درب، فرانسوی و…. افزایش می یابد. زمستان 1402

یراق آلات مورد استفاده فاراد پنجره برای پنجره دو جداره آلومینیومی از برند های آلمانی,ROTO, GU Siegenia و برند Vorne ترکیه می باشند که از نظر قیمتی تفاوت چندانی با موارد ذکر شده در مورد پنجره UPVC ندارند، هم چنین موارد ذکر شده درباره افزایش قیمت یراق آلات، در مورد پنجره دو جداره آلومینیومی هم صادق می باشند.

تاثیر گذاری قیمت یراق بر پنجره به این صورت است که حدودا %10 از قیمت پنجره مربوط به یراق بوده و با توجه به نوع یراق مورد استفاده و نوع پنجره دو جداره این درصد بالاتر می رود.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top