skip to Main Content

پروژه پنجره سنتی شهرک جهان ویلا + 1400

پروژه پنجره سنتی شهرک جهان ویلا واقع در منطقه هشتگرد می باشد. این دومین پروژه پنجره ارسی است که در این شهرک توسط مجموعه فاراد پنجره انجام شده است.

پنجره سنتی شهرک جهان ویلا

پنجره ارسی فاراد پنجره یک محصول منحصر به فرد می باشد که جهت معماری های سنتی بسیار پیشنهاد می گردد. از مزایای این محصول نسبت به مدل های چوبی عایق بودن ، مقاوم بودن در برابر تغییرات آب و هوایی و در نتیجه طول عمر بالا می باشد. پنجره های گره چینی چوبی نیز یک محصول استثنایی می باشد که هنرمندان ما از گذشته تا کنون به یادگار مانده است. در زیر به طور خلاصه به مزیت های این محصول اشاره شده است.

پنجره سنتی

مزیت های محصول پنجره دوجداره  سنتی فاراد نسبت به مدل های چوبی:

  • تولید به صورت دوجداره و کاملا عایق صوت، گرما و سرما می باشد.
  • قابل تولید با آلومینیوم  و upvc طرح چوب
  • مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی
  • طول عمر بالا با توجه به قرار گرفتن دکور در فضای بین دوجداره
  • هزینه تمام شده پایین تر نسبت به مدل های چوبی
  • استفاده از یراق آلات استاندارد و مقاوم در پنجره سنتی فاراد
  • شستشو و نظافت آسان و ساده

پنجره دوجداره سنتی جهان ویلا

طرح های  اجرا شده در پنجره های گره چینی هر یک معانی خاصی دارند و نشان دهنده یک نماد می باشند. بعنوان مثال نقش های اسلیمی برگرفته از گیاهان در طبیعت می باشد که این نقش های اسلیمی را در نقش فرش ها بسیار می بینیم. نقوش گره چنیی که بصورت اشکال هندسی می باشند نیز برگرفته از طبیعت می باشد. بعنوان مثال نقش ” جقه” که نماد درخت سرو است مظهر آزادی و آزاد اندیشی ایرانیان و تواضع و خمودگی آنها می باشد.  و یا نقش چهار پر نمادی از برگ شبدر می باشد که نماد خوشبختی و سعادت می باشد.

در واقع در پنجره های گره چینی شما می توانید ترکیبی از نماد آزادگی و خوشبختی را در پنجره های خود داشته باشید و هر روز از پنجره های خود نظاره گر آن باشید.

بیشتر بدانید: فلسفه انواع نقوش در پنجره های گره چینی و ارسی را می توانید در لینک ذیل مطالعه بفرمایید:

پنجره ارسی + تولید کننده پنجره های دوجداره ارسی + فاراد

مشخصات فنی پروژه پنجره سنتی شهرک جهان ویلای هشتگرد:

در این پروژه از پروفیل سری 60 طرح چوب ویستابست استفاده شد که با توجه به ضخامت بالای شیشه های دوجداره گره چینی ، از یک نوع زهوار خاص جهت این پنجره ها استفاده شد. یراق آلات مورد استفاده در پنجره های سنتی همگی از برند roto آلمان می باشند که بتوانند تحمل وزن بالایی داشته باشند با توجه به وزن شیشه دوجداره بهمراه دکور سنتی.

در پروژه های سنتی هم می توان از شیشه های رنگی استفاده کرد و هم از طلق های پلی کربنات. در این پروژه طبق درخواست مشتری و با توجه به قیمت مناسب تر طلق های پلی کربنات، از طلق های رنگی با بهترین کیفیت استفاده شد.

ساختار شیشه های دوجداره در پنجره های سنتی به گونه ای می باشد که در برابر تغییر رنگ ناشی از تابش نور خورشید مقاومت بالایی دارند.

  • نام پروژه: پنجره سنتی شهرک جهان ویلا
  • مجری : فاراد پنجر
  • کارفرما: مهندس افشار
  • نوع پروفیل: طرح جوب ویستابست با گالوانیزه و لاستیک استاندارد
  • نوع یراق آلات: انتخاب شده از برند roto آلمان
  • نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره با دکور گره چنیی
  • اجرا: پاییز 1400

پنجره سنتی فاراد

جهت سفارش  محصول پنجره ارسی فاراد و یا مشاوره قبل از خرید ، می توانید با واحد فروش به شماره 021-22895334 تماس حاصل فرمایید. نکته بسیار مهم این است که حتما حتما قبل از طراحی پنجره های خود با مشاوران ما در فاراد پنجره در تماس باشید که نوع فریم آهنی پنجره را بر مبنای طرح انتخابی  بسازید و اینکه بعضی از طرح ها فقط قابلیت اجرا در پنجره های نیم دایره را دارند و یا بعضی دیگر در مدل های خم گنبدی و یا شاخ بزی قابلیت اجرا را دارند.

پیشنهاد ما این است که اگر از ابتدا قصد خرید پنجره دوجداره سنتی را دارید حتما با مشاوران ما در تماس باشید تا محصول نهایی با توجه به نوع معماری و ساختار نما، انتخاب شود.

5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top