skip to Main Content

پنجره سنتی فاراد در موزه گل محمدی دکتر رستگار +1401

یکی از اتفاقات خوبی که با پنجره سنتی فاراد و پنجره ارسی دوجداره ،  در مجموعه ما می افتد آشنایی با انسان ها و مجموعه های بزرگی می باشد که از همنشینی و هم صحبتی دلنشین با خالقین این مجموعه ها و برند ها ، لذت خواهیم  برد و یاد می گیریم.

در واقع محصول منحصر به فرد ” پنجره سنتی فاراد” با توجه به مشخصه ها و ویژگی هایی که دارد ، افتخار آشنایی با انسان های بزرگواری را برای ما به ارمغان آورده است.

پنجره دوجداره سنتی فاراد پنجره

این بار پنجره سنتی فاراد در موزه گل محمدی دکتر رستگار واقع در مجموعه ای دانش بنیاد بی نظیر درارتباط با رشد و پرورش و از همهمتر شناسایی این محصول بی بدیل ما ایرانیان ” گل محمدی ” ، اجرا شده است.

پنجره ارسی فاراد

در مجموعه پرورش و نگهداری گل محمدی دکتر رستگار با انوع و اقسام گونه های گل محمدی آشنا می شویم ، از نظر مدل رشد ، مدل برگ ها و انواع گل محمدی جهت کاشت در مناطق مختلف آشنایی پیدا خواهیم کرد.

در قسمت های مختلف این مجموعه تاریخچه و خواستگاه گل محمدی از زمان زرتشت تا به امروز آورده شده است و در این قسمت شما با انواع اسامی بکار رفته در ارتباط با این شاهکار خلقت آشنا خواهید شد.

پنجره سنتی فاراد در موزه گل محمدی

اما در قسمت موزه این مجموعه که پنجره سنتی فاراد در آن قسمت اجرا شده است ، شما را با انوع محصولات تولید شده با گل محمدی آشنا خواهند کرد ، از اسانش جهت تولید عطر و رژ لب تا انواع دم نوش ها ، گلاب و مرباهای تولید شده با گل محمدی آشنا خواهید شد.

پیشنهاد می گردد حتما از این مکان زیبا واقع در ابتدای اتوبان تهران ساوه دیدن نمایید.

پنجره سنتی فاراد

مشخصات فنی پنجره سنتی فاراد ، نصب شده در این مجموعه:

  • مجری : فاراد پنجره
  • کارفرما: دکتر رستگار
  • نوع پروفیل upvc : پروفیل یو پی وی سی طرح چوب استاندارد ویستابست سری 7 سانت با گالوانیزه و لاستیک های مورد تایید.
  • نوع یراق آلات: یراق آلات استاندارد از برند roto آلمان با تحمل وزن مناسب جهت شیشه هایی با دکور های گره چینی
  • نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره استاندارد با ساختاری مقاوم در برابر تابش نور خورشید و دکور سنتی با شیشه های رنگی در بین فضای دوجداره ، طرح اجرا شده در این پروژه از نمونه اجرا شده در مسجد نصیرالملک شیراز الهام گرفته شده است.
  • اجرا: تابستان 1401

پنجره های دوجداره سنتی فاراد پنجره

پروژه های انجام شده پنجره ارسی ، در مجموعه فاراد پنجره در لینک زیر:

تنها تولید کننده پنجره ارسی upvc + آلومینیوم

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top