skip to Main Content

پروژه پنجره upvc سلمان شهر + 1400

در پروژه پنجره upvc سلمان شهر که در منطقه تیله کنار متل قو اجرا شده بود، طبق در درخواست کارفرما و مهندس معمار پروژه ، از پنجره های دوجداره upvc با رنگ نوک مدادی استفاده شد.

پنجره upvc سلمان شهر
پنجره upvc سلمان شهر

این پروژه مربوط به گروه ساختمانی مجد می باشد که یکی از مشتریان قدیمی فاراد پنجره هستند که تقریبا از بدو تاسیس مجموعه فاراد پنجره ، ما افتخار همکاری با این مجوعه را داریم.

پنجره دوجداره سلمان شهر

با توجه به اینکه ابعاد پنجره ها بزرگ بود و شدت وزش باد در منطقه با توجه به قرارگیری در نوار ساحلی ، از اینرو از پروفیل سری 70 ویستابست و با پروفیل های میانی مقاوم شده ، در این پروژه استفاده شد.

پنجره upvc در متل قو

رنگ پنجره ها نوک مدادی انتخاب شد که بصورت تمام لمینیت انجام گرفت داخل و بیرون لمینیت نوک مدادی فابریک کارخانه ویستابست .

پنجره دوجداره upvc سلمان شهر
پنجره upvc سلمان شهر واقع در منطقه زیبای تیله کنار

مشخصات فنی پروژه پنجره upvc سلمان شهر:

نام پروژه : پروژه ویلایی تیله کنار

کارفرما: گروه ساختمانی مجد ، مهندس افشین رضا

نوع پروفیل upvc: پروفیل یو پی وی سی استاندارد ویستابست سری 70 با گالوانیزه های داخلی مقاوم شده بهمراه لاستیک های epdm

نوع یراق آلات: یراق آلات تک حالته و دوحالته از برند roto آلمان به صورت ست و دست کامل، یراق آلات roto آلمان با توجه به داشتن تست آب نمک ، جهت مناطق ساحلی بسیار توصیه می گردد.

پنجره دوجداره سلمان شهر مازندران
پنجره upvc سلمان شهر

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره جفت 6 سکوریت که بصورت کاملا استاندارد و بهمراه تزریق گاز آرگون به میزان لازم ، تولید شده است . در مناطق ساحلی با توجه به فشار بالای هوا حتما میزان گاز بین دوشیشه باید بالانس شود.

پنجره یو پی وی سی متل قو

پیشنهاد مطالعه: تاثیر اختلاف ارتفاع از سطح دریا در میزان تزریق گاز آرگون در شیشه دوجداره 

نحوه نصب: نصب در مناطق ساحلی با بارش های شدید حتما باید با استفاده از چسب های تمام سیلیکون و از نوع خاص صورت پذیرد، همچنین پیشنهاد می گردد جهت پنجره ها حتما از فلاشینگ های گالوانیزه ای استفاده نمایید تا آب بندی پنجره و نما به صورت کامل انجام پذیرد.

تاریخ اجرا: پاییز 1400

پنجره دوجداره سلمان شهر

بیشتر بدانید :پنجره دو جداره دو حالته UPVC:

پنجره دو حالته نوعی از پنجره است که در دو حالت باز می شود، نحوه عملکرد آن به گونه ایست که نسبت به پنجره تک حالته و کشویی عایق بهتری می باشد زیرا اسپانیولت دور تا دور پنجره کشیده شده است و از چهار جهت به وسیله پلیت های قارچی و ضامن ها، پروفیل لنگه و بازشو درون هم چفت شده و قفل می شوند.

یک حالت بازشو این پنجره شبیه به پنجره تک حالته بوده و در حالت دوم به صورت مورب با زاویه ای حدودا 20 درجه و از بالا باز می شود؛ همچنین لازم به ذکر است که هر دو حالت با یک دستگیره باز می شوند.

این نوع پنجره در مکان هایی که نیاز به گردش هوا می می باشد و نمی خواهیم یا نمی توانیم پنجره را به طور کامل باز کنیم بسیار کاربردی می باشد مانند ساختمان های تجاری، اداری و مکان های عمومی در ساختمان نظیر راهرو ها و راه پله ها که پنجره در صورت باز بودن کامل به صورت مانعی برای تردد افراد عمل می کند.

این پنجره با عرض حداکثر 1 متر و ارتفاع حداکثر 2.2 متر قابل تولید می باشد ، اگر عرض و ارتفاع پنجره زیاد بود ، پیشنهاد می شود از پروفیل درب بجای پنجره استفاده کنید تا عملکرد یراق روان تر باشد.

در پنجره دو حالته هنگامی که دستگیره به طرف پایین باشد در حالت قفل قرار دارد، زمانی که 90 درجه بچرخد و در حالت افقی قرار گیرد پنجره به حالت عادی باز شده و در صورتی که دستگیره را به طرف بالا بچرخانیم پنجره از بالا و به صورت مورب باز می شود.

در استفاده از پنجره دو حالته باید به این نکته توجه داشت که هنگام بستن حالت دوم، با دست از سمت چپ و راست به طور یکسان به پنجره فشار وارد کنیم تا یراق آلات طول عمر بیشتری داشته باشند.

مزایا

  • کاهش ورود گرد و غبار
  • اشغال فضای کم در صورت استفاده از حالت دوم
  • فیتینگ بهتر نسبت به پنجره دو جداره تک حالته و کشویی
  • قیمت مناسب تر نسبت به پنجره دو جداره کشویی و آلومینیومی
  • امنیت بالاتر و ضد سرقت بودن به دلیل نوع یراق استفاده شده
  • عایق صوتی و حرارتی بهتر نسبت به پنجره تک حالته و کشویی
  • امکان تنظیم و رگلاژ راحت به منظور باز و بسته شدن روان تر و راحت تر
5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top