skip to Main Content

پروژه پنجره ارسی نیشابور + اجرا 1401

اینبار محصول پنجره دوجداره ارسی فاراد در منطقه نیشابور واقع در استان خراسان در پروژه پنجره ارسی نیشابور. در این پروژه که یک پروژه نوسازی می باشد بخشی از پنجره های نصب شده توسط مجموعه فارارد پنجره انجام گرفته است.

پنجره دوجداره سنتی در نیشابور

در کتبیه پنجره های قوسی شکل و هلالی از گره چینی های دوجداره استفاده شده است . در این پروژه که معماری آن نمونه ای از معماری ایرانی بود، پنجره های ارسی نصب شده زیبایی دوچندانی را در نمای ساختمان ایجاد کرد.

پنجره ارسی نیشابور

شخصات فنی پنجره ارسی نیشابور:

نام پروژه : پروژه پنجره ارسی نیشابور

نوع پروفیل upvc : در این پروژه از پنجره های دوجداره یو پی وی سی طرح چوب ویستابست استفاده شد که ظاهری همانند پنجره های چوبی دارند و در آن استاندارد های لازم رعایت شده است  جهت هر نوع آب و هوایی قابلیت اجرا دارند.

نوع یراق آلات: در پروژه های پنجر ارسی با توجه به وزن شیشه و دکور ، از یراق آلات استاندارد roto آلمان و متناسب با وزن محاسبه شده ، استفاده می گردد.

پنجره گره چینی در نیشابور

نوع شیشه دوجداره : در تمامی شیشه های دوجداره از دکور گره چینی استفاده شد و ساختار شیشه دوجداره طوری چیدمان شد که علاوه بر ضد سرقت بودن ، مشخصه های مخصوص جهت محافظت از دکور گره چینی را داشته باشد.

در پنجره های ارسی با توجه به ضخامت نهایی شیشه دوجداره از پروفیل های مخصوص استفاده می شود ، همچنین در داخل این نوع پنجره ها جهت بالا بردن مقاومت پنجره از گالوانیزه های داخلی استاتیکی استفاده می گردد.

پنجره ارسی نیشابور

ابعاد برداری و نصب : ابعاد برداری و نصب پنجره ها توسط کارشناسان فنی فاراد صورت گرفت ، همچنین فریم های آهنی نیز با توجه به دقت بالا در ساخت هلال ها ، توسط فارد تولید و محل پروژه همراه پنجره ها ارسال گردیده شد.

اجرا: پاییز 1401

پنجره ارسی نیشابور

در قسمت پایین می توانید فیلم پروژه را مشاهده نمایید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

    1. سلام
      پنجره های ارسی در انواع طرح ها قابلیت تولید را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top