skip to Main Content

پروژه پنجره دوجداره هشتگرد + 1400

پروژه پنجره دوجداره هشتگرد در شهرک ویلایی جهان ویلا در منطقه هشتگرد واقع شده است. سه ویلا کنار یکدیگر و بصورت یک شکل که تمامی پنجره های هر سه ویلا توسط مجموعه فاراد پنجره طراحی ، تولید و نصب گردیده شد.

پنجره دوجداره هشتگرد
پروژه پنجره دوجداره هشتگرد

همانطور که در شکل می بینید بالای پنجره ها از کتیبه استفاده شده است ، ممکن است شما هم این نظر را داشته باشید که پنجره بدون کتیبه زیبایی بیشتری را دارد و اگر در این پروژه پنجره دوجداره هشتگرد از پنجره های قدی و بدون کتیبه استفاده می شد زیبایی خاص تری در نهایت به نمای ساختمان می داد ، ما هم با شما هم نظر می باشیم پنجره تا جایی که اصول استاندارد و ایمنی آن رعایت شود بدون کتیبه و بصورت قدی ، زیبایی بهتری را خواهد داشت.

متاسفانه در این پروژه در هنگام سفارش پنجره دوجداره ، تمامی فریم های آهنی ساخته و نصب شده بود و امکان تغییرات در آنها نبود از اینرو با توجه به اینکه مدل انتخابی پنجره ها لولایی بود و ارتفاع پنجره ها 2/60 بود از اینرو امکان ساخت پنجره به صورت قدی و بدون کتیبه بالا وجود نداشت به این دلیل که یراق تا ارتفاع 2/40 بیشتر ساپورت نمی کند و غیر استاندارد می باشد.

پنجره دوجداره در منطقه هشتگرد

متاسفانه در این پروژه در هنگام سفارش پنجره دوجداره ، تمامی فریم های آهنی ساخته و نصب شده بود و امکان تغییرات در آنها نبود از اینرو با توجه به اینکه مدل انتخابی پنجره ها لولایی بود و ارتفاع پنجره ها 2/60 بود از اینرو امکان ساخت پنجره به صورت قدی و بدون کتیبه بالا وجود نداشت به این دلیل که یراق تا ارتفاع 2/40 بیشتر ساپورت نمی کند و غیر استاندارد می باشد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc:

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + اسفند 1402

پنجره upvc هشتگرد

با توجه به ابعاد پنجره ها که نسبتا بزرگ بود و درخواست مشتری مبنی بر اینکه بهترین و با کیفیت ترین نوع پنجره upvc را می خواستند، پروفیل upvc انتخابی سری 70 ویستابست شد که بصورت 5 کاناله می باشد و در مناطق سردسیری عملکرد عایقی حرارتی بهتری از خود نشان می دهد. یراق آلات مورد استفاده همگی از برند roto آلمان انتخاب شد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی
پنجره دوجداره هشتگرد

مشخصات فنی پروژه پنجره دوجداره هشتگرد:

  • مجری: فاراد پنجره
  • کارفرما: مهندس غریب
  • نوع پروفیل upvc: پروفیل سری 70 ویستابست با مولین های استاتیکی و لاستیک های epdm جهت آب بندی پنجره
  • نوع یراق آلات: همه یراق آلات از برند roto آلمان به صورت دو حالته ، تک حالته و درب انتخاب گردیده شد.
  • نوع شیشه دوجداره : همه شیشه ها بصورت دوجدار سکوریت تولید و نصب گردیده شد.
  • اجرا: تابستان 1400

آیا در منطقه هشتگرد با شدت آفتاب زیاد استفاده از پنجره upvc توصیه می شود؟

در مناطقی که شدت تابش خورشید شدید می باشد اگر می خواهید از پنجره upvc استفاده نمایید حتما برند ویستابست را انتخاب کنید که در برابر شدت نور خورشید و تغییرات دما در طی روز و شب مقاومت بالایی داشته باشد.

اگر از پروفیل های upvc نامرغوب استفاده نمایید در طی مدت زمان کیفیت خود را از دست داده و دچار دفورمگی و تغییر شکل خواهد شد از  اینرو در این مناطق حتما از پنجره upvc با کیفیتی استفاده نمایید که استاندارد به روز RAL آلمان را داشته باشد.

بیشتر بدانید: پنجره upvc با استاندارد RAL آلمان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پنجره دوجداره upvc استاندارد:

 

پیشنهاد می گردد قبل از ساخت فریم های آهنی پنجره که پنجره بر روی آنها نصب می گردند ، حتما یک مشاوره در اتباط با نوع پنجره ها داشته باشید که فریم آهنی مورد نظر خود را بر مبنای نوع پنجره انتخاب نمایید . بعنوان مثال جهت پنجره های لیفت 2 ریل باید از قوطی 8 تا 12 استفاده کنید و جهت پنجره های لولایی سری 60 از قوطی 6 سانت باید استفاده کنیم. نوع قوطی حتما باید با نوع پنجره همخوانی داشته باشد.

جهت سفارش محصول پنجره دوجداره  و یا درخواست مشاوره شما می توانید با واحد فروش و یا فنی مهندسی به شماره 22895334 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید : تاثیر خدمات ابعاد برداری و نصب بر قیمت پنجره دو جداره

تیم فاراد پنجره در تهران و حومه خدمات ابعاد برداری ارائه می کند و در شهر های دیگر در صوت نیاز شما، برای ابعاد برداری حضور پیدا کرده و در غیر این صورت راهنمایی لازم را برای ابعاد برداری به شما ارائه می کند.

پس از مرحله ابعاد برداری و تولید پنجره دو جداره به مرحله نصب می رسیم که یکی از مهم ترین مراحل در استفاده از پنجره دو جداره می باشد زیرا در صورت نصب غیر اصولی پنجره دو جداره کارایی مطلوب مورد انتظار را نخواهد داشت و امکان انتقال صدا، گرما و سرما وجود خواهد داشت.

فاراد پنجره علاوه بر تولید با متریال با کیفیت به نحوه نصب نیز توجه ویژه ای دارد؛ در نصب پنجره های دو جداره UPVC از پیچ های 8 و 10 سانتی متری بولدکس استفاده می شود که بسیار مقاوم هستند و به مرور دچار خمیدگی یا شکستگی نمی شوند.

در قسمت بادخور پنجره فوم پلی اورتان که عایق صوتی بوده هم چنین مقاومت خوبی در برابر انقباض و انبساط دارد تزریق می شود؛ در آخرین مرحله نصب، از چسب سیلیکون ماستیک جهت آببندی پنجره استفاده می شود.

متریال مورد استفاده از موارد تاثیر گذار بر هزینه نصب می باشد ولی مهم ترین عامل متراژ پنجره است زیرا هزینه خدمات ابعاد برداری و نصب بر اساس هر متر مربع پنجره محاسبه می گردد، معمولا این مبلغ حدودا برابر با 12 درصد قیمت کل پنجره می باشد.

در صورتی که پنجره های قدیمی داشته باشید هزینه دمونتاژ محاسبه شده و به مبلغ نصب اضافه می شود. تیم حرفه ای فاراد پنجره خدمات دمونتاژ  و نصب را در یک روز و بدون تخریب به شما ارائه می دهد.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top