skip to Main Content

شرکت های سازنده پارتیشن اداری

امروزه شرکت های سازنده پارتیشن اداری به تولید محصولاتی متنوع از جمله پارتیشن های ثابت، متحرک یا فریم لیس و فریم دار با انواع شیشه های تک و دوجداره می پردازند.

به عبارتی دیگر کارکرد مؤثر پارتیشن upvc اداری سبب محبوبیت بسیار زیاد آن ها شده است و در این بین دست برتری با آن طیف از شرکت های سازنده پارتیشن اداری است که سبد متنوعی برای عرضه محصولات خود داشته باشند.

بهترین شرکت های سازنده پارتیشن اداری؛ انواع پارتیشن

پارتیشن ها از لحاظ نوع به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند؛ برخی از پارتیشن ها به صورت کلاسیک و در مدل های آهنی و چوبی عرضع می شوند.

در مقابل پارتیشن های مدرن قرار دارد که در انواع آلومینیومی، ام دی اف و یو پی وی سی با انواع مدل شیشه های دوجداره عرضه می شوند. از لحاظ ساختار نیز این پارتیشن ها دارای دو نوع فریم لس و فریم دار هستند.

بیشتر بدانید: اجرای پارتیشن شیشه ای

بهترین شرکت های سازنده پارتیشن اداری؛ انواع پارتیشن 

سازندگان پارتیشن های یو پی وی سی

یکی از انواع مهم پارتیشن که مورد توجه شرکت های سازنده پارتیشن اداری قرار می گیرد نوع یو پی وی سی آن است. تولید پارتیشن با پروفیل های upvc این مزیت را دارد که فضای جدا شده کاملا عایق صوت خواهد شد و به راحتی یک اتاق مستقل را می توانید در گوشه ای از فضا ایجاد نمایید.

در این نوع پارتیشن امکان جابجایی و باز بست جهت منتقل کردن به یک فضای دیگر نیز وجود دارد و به نوعی می توان آن را در دسته پارتیشن های متحرک نیز در نظر گرفت.

مزایای پارتیشن upvc فاراد

شرکت فاراد پنجره به عنوان یکی از شرکت های سازنده پارتیشن اداری از نوع یو پی وی سی شناخته می شود؛ به طور کلی مزایای پارتیشن های upvc تولید فاراد شامل موارد زیر است:

  • تنوع در انواع رنگ های مختلف از جمله انواع رنگ های پودری و طرح چوب
  • عایق کامل صوت با توجه به انتخاب نوع شیشه دوجداره
  • زیبایی و ظرافت
  • قابلیت انتقال و جابجایی به فضاها و محیط های دیگر
  • استفاده از انواع شیشه های دوجداره کرکره دار، طرح دار، مات و شفاف
  • ایمن، مقاوم و ضد سرقت
  • قابلیت استفاده از انواع درب های لولایی و کشویی

مزایای پارتیشن upvc فاراد

پارتیشن های اداری آلومینیومی

دیگر کالایی که شرکت های سازنده پارتیشن اداری به تولیدی آن می پردازند، پارتیشن اداری آلومینیومی است. این پارتیشن ها در مراکز اداری، سازمانی و محیط های پر رفت و آمد بسیار کاربرد دارند.

به طور کلی آلیاژ آلومینیوم دارای مقاومت و استحکامی بسیار بالا در برابر آسیب ها و فشارهای فیزیکی است. پارتیشن های آلومینیومی می توانند به همراه شیشه یا ام دی اف مورد استفاده قرار بگیرند و ظاهر شکیل و مقاومت مطلوب و ایستایی بسیار بالای خود را به محیط عرضه کنند.

سازندگان پارتیشن اداری شیشه ای

یکی دیگر از محبوب ترین محصولات شرکت های سازنده پارتیشن اداری، نوع شیشه ای آن است. بهترین شرکتهای سازنده پارتیشن اداری برای ساخت این پارتیشن ها از شیشه مات، سکوریت، لمینت، ساده، رنگی دوجداره استفاده می کنند.

پارتیشن های شیشه ای با تفکیک مناسب فضا، به عنوان عایق صوتی نیز عمل کنند؛ این پارتیشن ها با عبور نور به زیبایی بیشتر محیط کمک می کنند و اگر دوجداره باشند مزیت آنها صد چندان شده و مصرف انرژی را نیز به مدد آن ها می توانید مدیریت کنید.

مقاومت پارتیشن اداری شیشه ای

شاید تصور کنید خطراتی همچون شکستگی و یا خط و خش در کمین پارتیشن های شیشه ای است؛ با این حال اگر محصولات بهترین شرکت های سازنده پارتیشن اداری از جمله فاراد را انتخاب کرده باشید از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

شیشه این پارتیشن ها به آسانی دچار خط و  خش، شکستن و ترک خوردگی نمی شود.

سازندگان پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری فریم لس

دست آخر اینکه یکی دیگر از محصولات معروف شرکت های سازنده پارتیشن اداری، نوع فریم لس آن است که در مقابل فریم دار قرار می گیرد؛ در طراحی این پارتیشن ها از قاب های نازک استفاده می شود، گویی که پارتیشن هیچ فریمی ندارد.

در واقع این پارتیشن های شیشه ای بدون فریم نیستند بلکه با یک قاب نازک و چند یراق آلات ساده، به ریل های افقی در بالا و پایین متصل می شوند. این پارتیشن ها نقشی بی بدیل در خلق دکوراسیون و فضایی مدرن و پیشرفته دارند و به نوعی شناسنامه محیط های اداری مدرن به شمار می روند.

بیشتر بدانید: قیمت پارتیشن اداری

نکته پایانی

در این مطلب سعی کردیم شرکت های سازنده پارتیشن اداری بپردازیم؛ همانطور که اشاره شد انتخاب محصولات شرکتی معتبر در زمینه پارتیشن اداری بسیار مهم است زیرا پای کیفیت محصولات و طول عمر آن در میان است.

شما می توانید برای انتخاب انواع پارتیشن و مشاوره خرید به وبسایت فاراد پنجره سر زده و ضمن مطالعه اطلاعات محصولات با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

Rate this post

تعداد 3 نظر و سوال

  1. سلام این پارتیشنای شیشه ای که عکسشونو گذاشتید قابشو فریمای وسطش مشکیه، میخواستم بدونم امکانش هست اونارو با رنگ خاص هم تولید کنید مثل قرمز و زرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top