skip to Main Content

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری با توجه به نوع متریال و نوع پارتیشن متفاوت می باشد. پارتیشن های اداری فاراد در دو نوع آلومینیومی و upvc قابلیت تولید دارند که قیمت هر یک متفاوت می باشد.

قیمت پارتیشن اداری
پارتیشن اداری با فریم آلومینیومی مدل فریم لس

 

قیمت پارتیشن اداری و انواع مختلف آن:

قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع متریال و طرح پارتیشن در هر متر مربع متغیر می باشد. قیمت پارتیشن اداری upvc با توجه به اینکه پروفیل های upvc قیمت مناسب تری نسبت به آلومینیوم دارند، قیمت این نوع پارتیشن های اداری ارزان تر می باشد نسبت به مدل های آلومینیومی.

قیمت پارتیشن اداری طرح نیویورکی
پارتیشن آلومینیومی مشبک معروف به مدل نیویورکی

انواع پارتیشن های اداری موجود در فاراد:

1- پارتیشن اجرا شده با پروفیل  پنجره upvc و شیشه دوجداره

2- پارتیشن اجرا شده با پروفیل پنجره آلومینیومی و شیشه دوجداره

3- پارتیشن آلومینومی اجرا شده با فریم های نازک آلومینیومی به صورت فریم لس

4- پارتیشن آلومینیومی اجرا شده مدل مشبکی یا نیویورکی

5- پارتیشن اجرا شده با فریم آلومینیومی طرح لامل

بهترین شرکت های سازنده پارتیشن اداری؛ انواع پارتیشن 
پارتیشن اداری آلومینیومی طرح لامل

قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی :

همانطور که از اسم این پارتیشن پیداست ، این نوع پارتیشن اداری از پروفیل های دوجداره آلومینیومی تشکیل شده است که قیمت آن نیز بر اساس پروفیل مصرفی قابل محاسبه می باشد. با توجه به اینکه قیمت آلومینیوم از upvc بیشتر می باشد، قیمت این نوع پارتیشن بالاتر از مدل upvc می باشد.

به طور میانگین یک پارتیشن استاندارد آلومینیومی دوجداره تشکیل شده از پروفیل های ترمال بریک ، شیشه دوجداره کرکره دار ، یراق آلات درجه یک ترک و آلمان، قیمت بطور متوسط بین 8/500 تا 9/500 در هر متر مربع قابل محاسبه می باشد.

قیمت پارتیشن اداری upvc :

در تولید این نوع پارتیشن از پروفیل های upvc ویستابست استفاده می شود ، قیمت هر متر مربع آن بسیار تاثیر گذار از نقشه و طرح آن ، تعداد بازشو ، نوع شیشه می باشد. بعنوان مثال اگر تعداد درب و یا پنجره طراحی شده در پارتیشن شما زیاد باشد قیمت متر مربع آن بیشتر می شود.

پرده کرکره بین شیشه دوجداره
پارتیشن اجرا شده با پنجره upvc و کرکره بین شیشه

به طور میانگین در یک پارتیشن استاندارد با شیشه های دوجداره کرکره دار قیمت از هر متر مربع 6/500 تا 7/500 قابل محاسبه می باشد. یک پارتیشن استاندارد دوجداره upvc با شیشه های دوجداره کرکره دارد و یراق آلات آلمانی roto و ترک که قابل جابجایی از یک مکان به مکان دیگر می باشند.  قیمت ها مربوط به مورخه تابستان 1402 می باشد.

 

جهت سفارش و یا مشاوره در ارتباط با محصول پارتیشن اداری فاراد شما می توانید با واحد فروش و یا واحد فنی مهندسی فاراد پنجره به شماره 021-22895334  در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top