skip to Main Content

تولید کننده پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری به عنوان ابزارهای حیاتی برای تقسیم و سازماندهی فضاهای ساختمان‌های اداری محسوب می‌شوند و با رشد فضاهای اداری، می بینیم که تولید کننده پارتیشن اداری نیز زیاد شده اند، تا آخرین مدل‌های پارتیشن اداری با جنس شیشه را عرضه کنند.

کارایی مؤثر پارتیشن‌های اداری باعث شده است که بسیار مورد توجه قرار گیرند و شرکت‌هایی که دامنه گسترده‌ای از محصولات متنوع ارائه می‌دهند، به برترین تولید کننده پارتیشن اداری اعم از پارتیشن upvc، شیشه ای و آلومینیومی بدل شده اند. در این بین فاراد پنجره به پشتوانه تجربه عمیق در ساخت در و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی، این نیاز مدرن مشتریان را نیز دریافته است.

تولید کننده پارتیشن اداری در انواع مختلف

پارتیشن‌ها از نظر تولید به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شوند. هر یک از این دسته‌ها شامل مدل‌های گوناگونی هستند و گستره تنوع پارتیشن‌های مدرن به طور ویژه بسیار گسترده است.

پارتیشن‌های کلاسیک از جنس آهن یا چوب ساخته می‌شوند و در مقابل پارتیشن‌های مدرن از انواع آلومینیوم، MDF و ترکیباتی از این مواد با انواع مدل‌های شیشه ساخته می‌شوند و به وصرت پارتیشن متحرک یا ثابت و فریم دار یا بدون فریم هستند.

مزایای استفاده از پارتیشن‌های شیشه در این میان بسیار متنوع است. در دسته‌بندی پارتیشن‌ها، مدل‌های شیشه‌ای تک‌جداره، دوجداره، با فریم لس و با فریم دار به عنوان محبوب‌ترین محصولات یک تولید کننده پارتیشن اداری محسوب می‌شوند.

تولید کننده پارتیشن اداری در انواع مختلف

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن‌های مدرن اداری از جنس شیشه، به عنوان محبوب‌ترین نوع پارتیشن‌ها در دستور کار شرکت های تولید کننده پارتیشن اداری قرار دارند. این شرکت‌ها برای ساخت پارتیشن شیشه ای از انواع مختلف شیشه مانند شیشه مات، شیشه سکوریت، شیشه لمینت، شیشه ساده، شیشه رنگی و شیشه دوجداره استفاده می‌کنند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای با توجه به توانایی تقسیم مناسب فضا، علاوه بر اینکه به عنوان عایق صوتی عمل می‌کنند، با اجازه عبور نور به زیبایی بیشتر محیط کمک می‌کنند. اگر این پارتیشن‌ها دوجداره باشند، مزیت آن‌ها صد چندان می‌شود و می‌توانید مصرف انرژی را نیز با کمک آن‌ها مدیریت کنید.

مقاومت پارتیشن های شیشه ای

احتمالاً به دلیل وجود خطراتی مانند شکستگی یا دیگر مواردی همچون بروز خط و خش، نگرانی‌هایی درباره پارتیشن‌های شیشه‌ای دارید؛ ولی اگر به سراغ معتبرترین تولید کننده پارتیشن اداری بروید، از مزایای به کارگیری شیشه‌های بسیار باکیفیت برای پارتیشن‌های اداری خود بهره‌مند خواهید شد.

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، فاراد پنجره با سال ها تجربه در زمینه تولید پنجره های دوجداره، شیشه هایی را برای پارتیشن به کار می گیرد که با رعایت اصول نگهداری از جانب شما و انجام اصولی تولید و نصب پارتیشن از جانب ما، این پارتیشن ها از خط و خش، شکستن آسان، ترک خوردن و مشکلات مشابه در امان هستند.

پارتیشن های شیشه ای در انواع تک جداره و دو جداره در دسترس هستند.

تولید کننده پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن های اداری upvc

دیگر محصول ویژه تولید کننده پارتیشن اداری از نوع upvc است. پارتیشن upvc این مزیت را دارد که فضای را از لحاظ صوتی کاملاً عایق کند و به راحتی یک اتاق مستقل را می توانید در گوشه ای از فضا ایجاد نمایید. در این نوع پارتیشن امکان جابجایی و باز بست جهت منتقل کردن به یک فضای دیگر نیز موجود می باشد.

سایر مزایای پارتیشن دوجداره upvc  عبارت است از:

  • تنوع در انواع رنگ های مختلف ، انواع رنگ های پودری و طرح چوب
  • عایق کامل صوت با توجه به انتخاب نوع شیشه دوجداره
  • زیبایی و ظرافت
  • قابلیت انتقال و جابجایی به فضاها و محیط های دیگر
  • استفاده از انواع شیشه های دوجداره کرکره دار،  طرح دار، مات و شفاف
  • ایمن، مقاوم و ضد سرقت
  • قابلیت استفاده از انواع در ها و پنجره ها لولایی و کشویی

تولید کننده پارتیشن آلومینیومی اداری

پارتیشن‌های اداری از جنس آلومینیوم همواره جزء محصولات تولید کننده پارتیشن اداری محسوب می‌شوند؛ این نوع پارتیشن‌ها در مراکز اداری، سازمانی و محیط‌های پر رفت‌وآمد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و می توانند با شیشه، فریم لس یا بدون شیشه و دارای صفحه آلومینیومی و چوبی باشند.

به طور کلی، آلیاژ آلومینیوم دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر آسیب‌ها و فشارهای فیزیکی است و ظاهر شکیل و مقاومت مطلوب و استحکام بسیار بالای خود را به محیط عرضه می‌کنند.

پارتیشن های اداری upvc

تولیدکننده پارتیشن های اداری فریم لس 

پارتیشن های اداری فریم لس یکی دیگر از خاص ترین محصولات یک شرکت تولید کننده پارتیشن اداری به شمار می رود، زیرا در طراحی این پارتیشن‌ها، از یراق‌آلات کم و قاب‌های نازک استفاده می‌شود، به نحوی که به نظر می‌رسد که پارتیشن هیچ فریمی ندارد.

پنل‌های شیشه‌ای این پارتیشن‌ها با کمک یک قاب نازک و چند یراق‌آلات ساده، به ریل‌های افقی در بالا و پایین متصل می‌شوند. این پارتیشن‌ها نقشی بی‌بدیل در ایجاد دکوراسیون و فضایی مدرن و پیشرفته دارند و به نوعی به عنوان شناسنامه‌ای از محیط‌های اداری مدرن شناخته می‌شوند.

نکته پایانی

در این نوشته به تولید کننده پارتیشن اداری پرداختیم؛ همانطور که دیدیم تولید کننده پارتیشن های اداری این محصول را در انواع مختلف و با بهترین و با کیفیت ترین شیشه ها تولید می کند.

شما می توانید برای انتخاب انواع پارتیشن اداری به وبسایت فاراد پنجره مراجعه کنید.

Rate this post

تعداد 2 نظر و سوال

  1. سلام می خواستم بدونم تقسیم بندی های شیشه میشه به اون شکلی که خودمون میخوایم باشه؟یا خودتون طراحی می کنید؟

    1. سلام
      شما طرح پیشنهادی خود را طبق سلیقه و خواست خودتان ارسال بفرمایید، از نظر رعایت مسائل فنی پنجره دوجداره چک می شود طرح شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top