skip to Main Content

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

امروزه استفاده از پارتیشن های اداری شیشه ای متحرک به ویژه نوع دوجداره آن بسیار رواج یافته است و بسیاری از صاحبان کسب و کارهای دفتری به دنبال قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک هستند.

نکته مثبت در رابطه با پارتیشن اداری تنوع گسترده آن است و از این رو هر فرد با توجه به میزان بودجه خود می تواند پارتیشن هایی برای تفکیک و تقسیم‌بندی فضای مورد نظر خود تهیه کند. این مورد را هم در نظر بگیرید که قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک با توجه به نوع متریال و طرح و اندازه تعیین می‌شود.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

متریال، طرح و نوع کاربری نقشی تعیین کننده در قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک دارند. پارتیشن ها بر اساس متریال به چوبی، فلزی و شیشه‌ای دسته بندی می شوند.

از لحاظ نوع نیز دسته بندی هایی چون کشویی، تاشو، فریم دار و فریم لس برای پارتیشن های دوجداره مطرح است. همچنین از لحاظ کاربری نیز این پارتیشن ها را می توان به خانگی، اداری و صنعتی دسته بندی کرد که هر کدام قیمت خاص خود را دارند و این قیمت به دلیل شرایط اقتصادی متغیر است.

بیشتر بدانید: اجرای پارتیشن شیشه ای

فاکتورهای تعیین کننده قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

متریال مصرفی برای پارتیشن شیشه ای متحرک

در ساختار پارتیشن آلومینیومی دوجداره متریال هایی به کار رفته است و برای قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک بد نیست مروری بر آن داشته باشیم:

  • یو پی وی سی: از این متریال بیشتر برای ساخت پنجره دوجداره استفاده می شود ولی در ساخت پارتیشن نیز کاربرد دارد. وزن آن به نسبت آلومینیوم سبک‌تر و دوام بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی دارد.
  • شیشه سیکوریت: ترکیب شیشه و یو پی وی سی همواره زیبایی های خاص خود را به همراه دارد و در محیط های بسیاری به کارگرفته می شود.
  • پرده: می توان درون برخی از این پارتیشن ها از پرده ولومی کرکره ای یا سایر پرده ها بهره گرفت.

قیمت پارتیشن یو پی وی سی دوجداره

پارتیشن یو پی وی سی دوجداره متشکل از فریم یو پی وی سی و شیشه دو جداره است. فاکتورهای مختلفی در نحوه محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک به ویژه برای پارتیشن یو پی وی سی مؤثر است.

به عبارتی دیگر علاوه بر مواد اولیه، نوع یراق آلات و همچنین متراژ محصول نیز بر قیمت تأثیرگذار است. همچنین به موارد فوق باید ولوم کرکره (در نوع کرکره دار) و البته ناپایداری قیمت ها از جمله ارز را نیز اضافه کرد که تأثیری مستقیم بر قیمت پارتیشن می گذارد.

متریال مصرفی برای پارتیشن شیشه ای متحرک

قیمت پارتیشن های فریم دار و بی فریم

همانطور که پیشتر نیز گفته شد، برای قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک باید به نوع پارتیشن توجه کرد که مهمترین دسته بندی و انواع آن فریم دار و فریم لس است. پارتیشن می‌تواند به صورت کاملاً یکپارچه از متریالی چون شیشه ساخته شده، بدون قاب باشد و همچنین می تواند در ترکیب با شیشه و قاب یا همان فریم ساخته شود.

تأثیر نوع شیشه بر قیمت پارتیشن

یکی از اصلی ترین ارکان دیزاین اداری، همین پارتیشن اداری شیشه ‌ای است. این پارتیشن ها امروزه حتی در خانه ها نیز به کار می روند. برای یافتن قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک باید نوع شیشه به کار رفته در آن را نیز به حساب بیاوریم.

به عبارتی دیگر این پارتیشن ها علاوه بر فریم دار یا فریم لس بودن یا آلومینیومی، استیل، چوبی یا یو پی وی سی بودن از شیشه هایی چون سیکوریت، ساده یا سندبلاست استفاده می کنند که هر کدام از این ها به علاوه نوع فریم بر قیمت تمام شده پارتیشن تأثیرگذار است.

تأثیر نوع شیشه بر قیمت پارتیشن

انواع شیشه برای پارتیشن دوجداره

حالا که صحبت از عامل شیشه در محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک به میان آمد بد نیست نگاهی نیز به انواع شیشه متناسب با پارتیشن دوجداره داشته باشیم.

از شیشه های مات، تریپلکس، صاف و رنگی می توان برای پارتیشن استفاده کرد که هرکدام از آن ها دارای ویژگی هایی هستند. به عنوان مثال شیشه مات سبب کاهش دید و شخصی سازی فضا می شود.

همچنین شیشه تریپلکس از لحاظ ساختاری بسیار مستحکم و چند لایه است. علاوه بر این، شیشه صاف در برابر نوسانات دما و شوک های دینامیکی مقاوم است و شیشه های رنگی علاوه بر زیبایی بیشتر، سبب جلوگیری از بازتابندگی و ورود اشعه های مضر می شوند.

بیشتر بدانید: قیمت پارتیشن اداری

نکته پایانی

در این نوشتار تلاش شد در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک صحبت شود؛ همانطور که اشاره شد این قیمت به متریال، نوع شیشه و دیگر امکاناتی چون کرکره و نوسانات بازار بستگی دارد.

شما می توانید برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن ها به وبسایت فاراد پنجره سر بزنید.

5/5 - (6 امتیاز)

تعداد 7 نظر و سوال

  1. سلام تا چه ابعادی این شیشه هارو یک تیکه تولید می کنید؟برای فضای اداری میخواستم

  2. سلام پارتیشن های شیشه ایتون ضخامتش چقدره و اینکه میخواستم بدونم تا چه حد عایق صدا هستن

    1. سلام
      پارتیشن های شیشه ای با توجه به نوع آنها در انواع 8 میل تا 12 میل موجود می باشد.

    1. سلام
      بله این امکان وجود دارد، اما ساختار کناف را باید مقوم تر کرد و گاها از قوطی فلزی در داخل کانال های u شکل کناف استفاده کنید.

    1. برای بستن بالکن از پنجره های دوجداره عایق استفاده کنید کارایی و اثر بخشی بهتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top