skip to Main Content

سفارش فریم آهنی پنجره

سفارش فریم آهنی پنجره جهت ساخت در انواع اشکال هندسی منظم و غیر منظم ، چهارگوش ، چند ضلعی و در انواع خم ها. با توجه به اینکه دقت تولید فریم آهنی پنجره در عایق بودن و نصب استاندارد پنجره دوجداره تاثیر بسزایی دارد از اینرو در مجموعه فاراد پنجره سفارش ساخت  انواع فریم آهنی  و یا همان فریم های انتظار ، انجام می گردد.

ابعاد خود را به شماره 09196546656 واتس آپ و یا تلگرام نمایید تا در اولین فرصت پیش فاکتور به تفکیک وزن آهن مصرفی و اجرت تولید هر کیلوگرم به حضورتان اعلام گردد. 

آیا قبل از سفارش فریم آهنی پنجره  باید نوع پنجره دوجداره مشخص گردد؟

یکی از نکات بسیار مهم که باید به آن توجه شود ، انتخاب نوع پنجره قبل از سفارش پنجره دوجداره می باشد. معمولا وقتی نوع پنجره لولایی و یا کشویی با نشیمن 6 سانت  باشد،  از قوطی های 60*40 استفاده می شود که پنجره لولایی روی قسمت 6 سانت پیچ می گردد.

بیشتر بدانید: مشخصات فنی پنجره ترمال بریک سری لولایی

فریم آهنی پنجره لولایی
پنجره لولایی با نشیمن 6 سانت

در پروژه های ویلایی و یا ساختمان هایی با پنجره ابعاد بزرگ که می خواهند از پنجره های آلومینیومی لیفت اسلاید که بدون کتیبه قابل تولید می باشند، استفاده کنند ، باید حتما نوع قوطی بر اساس نوع پنجره تولید گردد.

بیشتر بدانید: مشخصات فنی پنجره آلومینیومی لیفت اسلاید 

  • پنجره آلومینیومی لیفت اسلاید  دو ریل ،با نشیمن 13 سانت می باشد، این پنجره در ابعاد بزرگ بدون کتیبه قابلیت تولید را دارد. بعنوان مثال عرض 6 متر و ارتفاع 3 تا 3/5 متر، در این حالت باید از قوطه 10*40 جهت فریم آهنی پنجره استفاده گردد که پنجره بر روی قسمت 10 سانت فریم آهنی نصب می گردد.
فریم آهنی پنجره دوجداره
پنجره آلومینیومی لیفت اسلاید دو ریل با نشیمن 13 سانت اجرا شده در شمشک دربندسر

 

  • اگر می خواهید هر 3 لنگه پنجره شما به صورت ریلی بر روی یکدیگر جمع گردد، در این حالت باید از پنجره آلومینیومی لیفت اسلاید مدل 3 ریل استفاده نمایید که پهنای نشیمن آن 21 سانیمتر می باشد. در این حالت باید از قوطی آهنی  20*40 جهت فریم آهنی پنجره  استفاده گردد که پنجره ما بر روی قسمت 20 سانت پیچ می گردد.
فریم آهنی پنجره
پنجره آلومینیومی سری لیفت اند اسلاید 3 ریل که بازشو ها بصورت کشویی بر روی همدیگر قرار گرفته می شوند. قوطی آهنی مورد نیاز 40*20

بیشتر بدانید: راهنمای نصب فریم های آهنی 

آیا برای نصب پنجره دوجداره حتما باید از فریم آهنی استفاده کرد؟

اگر می خواهید محل نصب پنجره کاملا تراز و شاقول باشد ، حتما از ساب فریم های آهنی استفاده کنید. ممکن است بگویید هزینه تهیه و نصب آن کمی بالا است و با همان سنگ درست کنیم، اما مطمئن باشید که پنجره نصب شده دچار مشکلات فنی خواهد شد.

و مشکل دیگری که ممکن است بوجود آیند نفوذ آب از زیر پنجره و قسمت سنگ زیرین می باشد. و یا اینکه هنگام پیچ کردن پنجره ممکن است سنگ و یا سرامیک محل نصب پنجره ، ترک بخورد.

در نصب ساب فریم آهنی چه نکاتی را باید توجه کرد؟

  • در مواردی که ابعاد فریم بزرگ است حتما از قوطی پهن تر مثل 80* 40 با گوشته 2 تا 2.5 میلیمتر استفاده نمایید.
  • در ابعاد بزرگ حتما از سمت عرض پنجره در قسمت بالا و پایین فریم آهنی ، شاخک هایی را به سازه اصلی ساختمان جوش بدهید تا در هنگام پیچ شدن پنجره و فشار وزن پنجره بر فریم، ساب فریم تاب برندارد و در اطراف آن بر روی دیوار ترک های گچ اینجاد نشود.
  • دقت شود که بسیار دقیق و بدون خطا تولیدگردد.
4.5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 4 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top