skip to Main Content

پروژه پنجره آلومینیومی کیلان | زمستان 1401

پروژه پنجره آلومینیومی کیلان در منطقه دماوند و در جاده کیلان اجرا شده است. در این پروژه با توجه به اینکه یک ساختمان ویلایی می باشد و در طراحی آن از پنجره های آلومینومی استاندارد  بزرگ سایز استفاده شده است ، از اینرو از بین پروفیل های upvc ویستابست و آلومینیوم ترمال بریک به صورت ترکیبی استفاده شد.

 پنجره آلومینیومی کیلان

همانطور که در تصاویر دیده می شود جهت پنجره های بزرگ و قدی با ارتفاع 3 متر از پروفیل آلومینیومی ترمال بریک لیفت اسلاید سیستم سه ریل استفاده شده است.

 پنجره دوجداره آلومینیومی کیلان

در قسمت های دیگر پروژه پنجره آلومینیومی کیلان با بررسی ابعاد و نوع پنجره دوجداره از سیستم های دوجداره upvc با پروفیل استاندارد ویستابست استفاده شده است.

 پنجره دوجداره آلومینیومی

همانطور که در تصویر بالا می بینید از سیستم کشویی و ثابت ویستابست استفاده شده است. ترکیب رنگ پنجره های upvc طوری انتخاب گردید که هماهنگی خوبی با پنجره های آلومینیومی دوجداره ترمال بریک ایجاد کرد.

مزیت های پنجره آلومینیومی کیلان:

  • استفاده از پنجره آلومینیومی سری لیفت اسلاید سیستم 3 ریل که هر 3 لنگه بر روی هم جمع می شوند.
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی منطقه از نظر تغییر رنگ و یا دفورمه شدن
  • اجرای پنجره بدون کتیبه و بصورت تمام قد با استفاده از پروفیل های مخصوص
  • نصب کاملا اصولی و استاندارد
  • کاملا عایق و استاندارد و مطابق با سردی هوای منطقه

 

پنجره دوجداره استاندارد

مشخصات فنی پروژه پنجره  آلومینیومی کیلان:

مجری: فاراد پنجره

کارفرما: مهندس شاه محمدی

نوع پنجره : پنجره آلومینومی ترمال بریک سری لیفت اسلاید 3 ریل و پنجره upvc استاندارد ویستابست  ، رنگ کوره ای مشکی جهت پنجره های ترمال بریک و لمینت مشکی جهت پنجره های upvc

نوع یراق آلات: یراق آلات زیگینیا و roto آلمان

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره جفت 6 سکوریت استاندارد، تزریق گاز متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه

نصب: نصب مطابق با استاندارد های لازم استفاده از چسب های تمام سیلیکون جهت پنجره های دوجداره آلومینیومی و فوم پلی ارتان جهت پنجره های upvc بخاطر انبساط و انقباض پنجره upvc

بیشتر بدانید: پنجره upvc و ضریب انبساط و انقباض طولی

اجرا: زمستان 1401

پنجره آلومینیومی کیلان دماوند

بیشتر بدانید:

پنجره دو جداره آلومینیومی لیفت اند اسلاید:

یکی از بهترین و مدرن ترین نوع درب و پنجره دو جداره کشویی، پنجره لیفت اند اسلاید  (Lift & Slide)  می باشد. در این نوع پنجره هنگامی که دستگیره به طرف بالا می چرخد، یراق آلات به کار رفته لنگه بازشو را تا حدود 5 میلی متر به طرف بالا می کشند در این حالت لاستیک های هوابندی دیگر با پروفیل درگیر نیستند و پنجره به راحتی حرکت می کند همچنین هنگام بسته شدن، لاستیک ها مجدد با پروفیل از چهار جهت درگیر شده و پنجره هوابند می شود.

فاراد پنجره برای درب و پنجره لیفت اند اسلاید از یراق آلات زیگینیای آلمان استفاده می کند که برای هر لنگه وزنی تا حدود 300 کیلو گرم را تحمل می کند. پنجره لیفت به دلیل اینکه ضخامت بیشتری نسبت به پنجره های کشویی معمولی دارد، این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم از شیشه هایی با ابعاد بزرگ تر استفاده کنیم.

این پنجره برای نما های خاص بسیار زیبا و کاربردی می باشد؛ همچنین در ساختمان هایی که دید و منظره خاصی دارند به دلیل اینکه روی هم جمع می شوند و می توان آنها را وسط یا کناره ها قرار داد، کم ترین مانع را برای دید ایجاد کرده و می توان از منظره لذت برد.

درب و پنجره لیفت به دلیل نوع کارکرد قفل و ریل از بیرون باز نمی شوند که باعث امنیت بالاتر در آن می باشد. هم چنین این پنجره را می توان در حالت نیمه باز قفل کرد و بدون حرکت روی ریل به همان حالت می ماند. بیش ترین عرض کلی که برای آن می توان در نظر گرفت بین 8تا 12متر، بیشترین ارتفاع 3.5 متر و بیشترین عرض برای هر لنگه 2 متر می باشد.

مزایا

  • عایق کامل
  • استحکام بالا
  • امنیت حداکثری
  • امکان نصب انواع شیشه
  • قابل استفاده در تمامی شرایط جوی
  • سهولت در باز شدن و حرکت کردن لنگه ها
  • قابلیت ساخت تا ارتفاع حداکثر 3.5 متر و عرض لنگه حداکثر 2 متر

معایب

  • سخت بودن دسترسی به قسمت پشت لنگه ثابت به منظور تمیز کردن پنجره در مدل های مونو ریل ، برای این منظور پیشنهاد ما مدل دو ریل می باشد.
4.5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

    1. سلام
      پنجره های اسلایدینگ یا همان کشویی جهت ابعاد بزرگ حتما باید با سری لیفت اسلاید تولید گردد. همگی لیفت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top