skip to Main Content

پروژه پنجره آلومینیومی ساری | بهار 1401

در پروژه پنجره آلومینیومی ساری از پنجره آلومینیومی ترمال بریک لیفت & اسلاید و مدل لولایی استفاده شده است. پنجره اصلی این ساختمان ویلایی ابعادی با عرض 8 متر و ارتفاع 3 متر داشت. بهترین پیشنهاد برای این ابعاد پنجره لیفت اسلاید می باشد که حتما باید با یراق آلات آلمانی و پروفیل آلومینیومی مناسب تولید گردد.

پنجره آلومینیومی ساری

پنجره لیفت در مدل های مونو ریل ، دو ریل و سه ریل قابل تولید می باشد.در  پنجره آلومینیومی ساری ،  که اجرا شده است ، بازشو ها از وسط باز میشوند و به طرفین جمع می شوند یعنی شما می توانید 2/4 فضا را بازشو داشته باشید.

پنجره پروژه ساری

حالت دیگری که می توان برای این پنجره می توان داشت به این صورت است که کلیه لنگه های بازشو بر روی یکدیگر در یک طرف جمع شوند و 3/4 فضا را باز شو داشت. مدل فرانسوی یا اورهانگ اجرا شده به درخواست مشتری تولید و نصب گردیده شد.

پنجره آلومینیومی ساری
پروژه پنجره آلومینیومی ساری

پروژه پنجره آلومینیومی ساری:

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک مدل لیفت & اسلاید تنها گزینه و مناسب ترین انتخاب جهت پنجره های بزرگ سایز و معماری های ویلایی می باشد. پروفیل این پنجره از ممان و مقاومت کافی جهت اجرا در ابعاد بزرگ ، برخوردار می باشد. شیشه های دوجداره این پروژه طبق درخواست مشتری از رنگ برنز و بصورت جفت 6 سکوریت تولید و به محل پروژه ارسال گردید.

پنجره آلومینیومی در ساری

با توجه به وزن شیشه دوجداره و بزرگی آن در پنجره های لیفت ، انتخاب یراق مناسب با محاسبات مربوط به تحمل وزن بسیار بسیار مهم می باشد. ممکن است جهت کاهش قیمت شیطنت هایی صورت پذیرد و از یراق آلات با تحمل وزن کمتر و یا از برند های متفرقه و یا ترک استفاده شود اما پنجره نصب شده روان حرکت نمی کند و در طی زمان استفاده با خورد شدن غلطک های زیر پنجره بر اثر فشار زیاد وزن ، دجار ایرادات فنی در باز و بسته شدن می گردند.

 

با توجه به اینکه محل نصب شیشه در ارتفاع سطح دریا قرار دارد و فشار هوا در منطقه بالا می باشد شیشه ها بصورت کاملا استاندارد در تهران تولید و طی عملیاتی در سر پروژه air balance صورت گرفت و فشار داخل شیشه و فشار بیرون و یا همان محل نصب به تعادل رسید، این امر حتما ضروری می باشد چون امکان تو رفتگی شیشه دوجداره و یا شکست خود به خودی  آن بر اثر فشار بالای منطقه بسیار بالا است.

پنجره آلومینیومی ساری

نام پروژه: پنجره آلومینیومی ساری

کارفرما: مهندس موسوی

مجری: فاراد پنجره

نوع پروفیل آلومینیوم: پروفیل آلومینیوم ترمال بریک سری لیفت & اسلاید

نوع یراق آلات: یراق لیفت & اسلاید با تحمل وزن تا 300 کیلوگرم برند زیگینیای آلمان

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره جفت 6 میل سکوریت ، یک جدار رنگ برنز، تولید شده به صورت کاملا صنعتی و تزریق گاز آرگون.

اجرا: بهار 1401

پنجره ترمال بریک در ساری

 

 

5/5 - (14 امتیاز)

تعداد 4 نظر و سوال

    1. سلام
      ابعاد این پنجره عرض 6 متر در ارتقاع 3 متر می باشد که در این پروژه استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top