skip to Main Content

پروژه پنجره آلومینیومی اقدسیه | زمستان 1401

پروژه پنجره آلومینیومی اقدسیه در بلوار ارتش ، بلوار اوشان واقع شده است. یک ساختمان 4 طبقه که نمای اصلی آن پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در ابعاد بزرگ استفاده شد و جهت نمای سمت حیاط نیز از پنجره های دوجداره upvc استاندارد فاراد استفاده گردیده شد.

پنجره آلومینیومی اقدسیه
پروژه پنجره آلومینیومی اقدسیه

در این پروژه پنجره آلومینیومی اقدسیه با توجه به ابعاد پنجره های دوجداره آلومینیومی از پروفیل های عمودی مقاوم و با ممان بالا استفاده شد که مقاومت پنجره در برابر وزش های شدید باد بالا برده شود. همچینین در قسمت های بازشو ها که بصورت قدی در نظر گرفته شده بود، از پروفیل های سش درب استفاده شد.

پنجره دوجداره upvc در اقدسیه

همین دو موضوع ساده گفته شده در بالا پنجره را کاملا استاندارد و مقاوم خواهد کرد و طول عمر آن را بیشتر، درست است این تغییرات باعث افزایش وزن نهایی آلومینیومی مصرفی و در نهایت قیمت پیش فاکتور پنجره ها خواهد شد اما شما یک پنجره دوجداره استاندارد و کاملا عایق خواهید داشت که در طی زمان مصرف از باز و بسته کردن و عایق بودن آن لذت خواهید بود و از در نهایت از انتخاب و خرید خود راضی خواهید بود.

پنجره دوجداره ترمال بریک در منطقه اقدسیه

می توان جهت رقابت با سایر رقبا که قیمت پایین تری دارند این تغییرات را در جهت استاندارد کردن پنجره انجام نداد و قیمت را پایین آورد اما در نهایت مشتری که سرمایه اصلی یک مجموعه و یک برند می باشد، رضایت نخواهد داشت و وفاداری خود را از آن مجموعه از دست خواهد داد.

مشخصات فنی پروژه پنجره آلومینیومی اقدسیه :

نام پروژه : پنجره آلومینیومی اقدسیه

کارفرما: مهندس آشوری

مجری : فاراد پنجره

نوع پروفیل آلومینیومی : پروفیل آلومینیومی ترمال بریک محصول کارخانه بندینی ، با لاستیک های epdm ، رنگ آمیزی شده به صورت پودری نوک مدادی سمباده ای

نوع پروفیل upvc مصرفی جهت نمای سمت حیاط: پروفیل upvc وینتک با بازشو های سش درب جهت مقاوم و عایق بودن بهتر پنجره ها

نوع یراق آلات استفاده شده: کلیه یراق آلات چه پنجره های آلومینیومی و چه پنجره ها upvc همگی از برند roto آلمان در این پروژه استفاده شده است. به صورت ست کامل حتی تسمه های پنجره های آلومینیومی نیز roto انتخاب شده اند.

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره جفت 6 سکوریت جهت ابعاد بزرگ و شیشه 6-4 استاندارد جهت ابعاد استاندارد .

نصب: بصورت کاملا استاندارد و حمل پنجره و شیشه ها توسط جرثقیل

اجرا: زمستان 1401

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره upvc و آلومینیومی

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + اسفند 1402

پنجره ترمال بریک آلومینیومی

بیشتر بدانید: محصول پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره آکاردئونی یا فولدینگ نوعی از پنجره های دو جداره و لوکس هستند که علاوه بر UPVC با پروفیل آلومینیومی هم تولید می شوند که بسیار با کیفیت می باشند، بین 2 تا 7 قسمت قابلیت ساخت دارند و روی غلتک نصب شده و حرکت می کنند؛ این پنجره ها بیش تر در فضا های عریض کاربرد دارند.

این پنجره برای فضاهایی که نیاز است گاهی ادغام شوند و گاهی مجزا باشند مانند بخشی از رستوران، فروشگاه و …. کاربردی می باشند؛ هم چنین برای فضا هایی که می خواهیم دید یکپارچه و بدون مانع به بیرون داشته باشیم مانند بالکن و تراس می توانیم از پنجره آکاردئونی بهره بگیریم.

درب و پنجره آکاردئونی آلومینیومی شبیه به آکاردئون باز می شود و کاملا مشابه با مدل UPVC آن است و تنها در چند مورد با هم تفاوت دارند که برخی از آن ها به شرح زیر می باشد:

  • در نوع آلومینیومی تنوع رنگ بیشتر است.
  • مقاومت نوع آلومینیومی نسبت به UPVC بیش تر می باشد.
  • در مدل آلومینیومی به جای اسپانیولت از تسمه استفاده می شود.
  • در مدل آلومینیومی یراق  آکاردئونی فقط با پروفیل سری 60 (پروفیل با نشیمن 6 سانتی متر) قابل ساخت است و با سری 70 قابل اجرا نیست.

مزایا

  • کاملا عایق
  • ظاهری زیبا و لوکس
  • تنوع رنگ در مدل آلومینیومی
  • کاربردی برای دهانه های بزرگ تا 6 متر و باز شدن به اندازه دلخواه
  • فراهم کردن چشم انداز وسیع بدون مانع

معایب

  • محدودیت داشتن در حداقل و حداکثر عرض و ارتفاع ( مناسب فضا هایی با حداقل عرض 2 تا 3 متر و حداکثر 6 متر و حداکثر ارتفاع 2.5 متر)
Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top