skip to Main Content

مرکز تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران

مجموعه فاراد پنجره با داشتن رزومه قوی و انبوهی از مشتریان راضی در طرح تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران توانسته است در این صنعت جایگاه مناسبی پیدا کند. شما می توانید جهت تعویض پنجره قدیمی با پنجره ی دوجداره در تهران درخواست خود را به شماره ثابت 02122895334 داخلی 101 واحد فروش اعلام نمایید و یا به شماره همراه 09196546656  واتس اپ نمایید و درخواست مشاوره و بازید رایگان داشته باشید.

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران
تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران در منطقه کامرانیه

در قسمت ” درباره ما ” در صفحه اول سایت فاراد پنجره وارد قسمت “مشتریان ما ” شوید و یک بخشی از مشتریانی که با مجموعه فاراد پنجره کار کرده اند  و اقدام به تعویض پنجره قدیمی خود با پنجره دوجداره استاندارد نموده اند آورده شده است شما می توانید با ارتباط گرفتن با واحد فروش از میزان رضایت مندی مشتریان ما آگاهی پیدا نمایید.

پنجره دوجداره ارزان در تهران

قیمت تعویض انواع پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در تهران

هزینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بسته به برند پنجره upvc متفاوت می باشد. بعنوان مثال ارزش خرید پنجره دوجداره ویستابست نسبت به پنجره وینتک و یا پنجره هافمن با توجه به کیفیت آن ، بالاتر می باشد. همین پنجره دوجداره ویستابست نیز قیمت آن با توجه به کیفیت ساخت و تولید ، از یک شرکت تا شرکت دیگری متفاوت می باشد.

بیشتر بدانید: هزینه تعویض پنجره قدیمی 

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران

آیا با تعویض پنجره قدیمی با هر نوع پنجره دوجداره ای انتظارات ما برآورده می شود؟

امروزه همگان بر فواید جایگزینی پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره استاندارد آگاهی دارند و لزومی به گفتن فواید آن نیست. اما این سوال مهم مطرح می شود که آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوت است؟ آیا هر پنجره دوجداره ای عایق گرد و غبار است؟ آیا هر پنجره دوجداره ای عایق سرما و گرما است؟

با توجه به تجربه این مجموعه در صنعت پنجره های دوجداره عایق آلومینیوم و upvc پاسخ سوالات بالا متاسفانه ” خیر ” است.

به دلایل ذیل:

  • استفاده از پروفیل های نامرغوب upvc و پروفیل های آلومینیوم نانترمال
  • استفاده از متریال ارزان تر و حذف یک سری مواد مثل گالوانیزه داخلی ، گاز آرگون بین شیشه ، جهت پایین آوردن قیمت تمام شده.
  • استفاده از یراق آلات نامرغوب مثل دستگیره و لولای نارغوب
  • استفاده از شیشه های دوجداره غیر استاندارد که در کارگاه های شیشه بری و به صورت غیر اصولی تولید می شوند و صرفا 2جدار شیشه هستند.
  • نداشتن دانش کافی در ارائه خدمات مشاوره ای قبل از فروش و شناخت نیاز مشتری و ارائه بهترین پیشنهاد در جهت پاسخگویی به نیاز.
  • نداشتن اعتقاد بر تولید با کیفیت و با دوام
  • رعایت نکردن الزامات فنی ساخت پنجره های دوجداره
تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران
تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران منطقه درکه

پیشنهاد می شود قبل خرید حتما از مشاوره های فنی استفاده نمایید و با مشتریان آن مجموعه از نظر میزان رضایتمندی و رسیدن به نیاز های خود از جهت تعویض پنجره قدیمی ، مشاوره و صحبت کنید.

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که همیشه برای داشتن یک پنجره دوجداره خوب و عایق نیاز به خرید گران ترین آن نیست، تولید کننده ای که دانش فنی بالایی داشته باشد می تواند یک پنجره دوجداره استاندارد را نیز با متریال متوسط تولید کند و جهت انواع بودجه ها ارائه دهند آن باشد.

 

پنجره دوجداره دو حالته راحت بازشو
تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران

پروژه های تعویض پنجره قدیمی در تهران

شرکت فاراد پنجره با سابقه 15 ساله در تولید پنجره های دوجداره عایق و استاندارد با پروفیل های upvc ویستابست و وینتک و همچنین پروفیل های ترمال بریک آلومینیومی برای انواع پنجره آلومینیومی ، توانسته است در این مدت با انجام پروژه های تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در تهران و سایر شهر های ایران  ، رزومه و سابقه خوبی از نظر کیفیت محصول و رضایت مندی مشتری ایجاد نماید.

پروژه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در مجتمع آتی ساز تهران

پروژه ” پنجره دوجداره آتی ساز تهران” در مجتمع های مسکونی آتی ساز در مجاورت اتوبان چمران انجام گردیده است . کارفرمای این پروژه جناب آقای سپاه منصور توسط یکی از مشتریان قدیمی که خودشان نیز ساکن مجتمع آتی ساز می باشند، به شرکت فاراد پنجره معرفی شده اند.

پنجره دوجداره آتی ساز تهران
تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

مشکلی که کارفرما با پنجره های قدیمی آلومینیومی خود داشت که البته با توجه به سال ساخت مجتمع در زمان خود پنجره های خوبی بود، سر و صدای زیاد و گرد و غبار و سرما در زمستان بود.

پنجره دوجداره آتی ساز تهران

پنجره های آلومینیومی قدیمی برش داده شد و پنجره دوجداره با ساختار پنجره upvc مدل کشویی ویستابست و یراق آلات roto جایگزن گردیده شد.

در پنجره های کشویی پیشنهاد می گردد که حتما از یراق الات آلمانی به علت داشتن غلطک های سرامیکی و تحمل وزن بالا، استفاده شود. یراق roto باعث می گردد که پنجره دوجداره کشویی شما عملکردی روان تر و عایق تر با طول عمر بالا داشته باشد.

پنجره دوجداره آتی ساز تهران

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc ویستابست 1 روز به طول انجامید و تولید آن از زمان سفارش جناب سپاه منصور 25 روز کاری.

مشخصات فنی پنجره دوجداره نصب شده در مجتمع آتی ساز تهران

مجری: شرکت فاراد پنجره 

نوع پروفیل : پروفیل upvc سری کشویی ویستابست با گالوانیزه داخلی به ضخامت 1.5 میلیمتر

نوع یراق آلات: یراق آلات کشویی و تک حالته roto ساخت کشور آلمان

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره 4 میل و 6 میل ساده بهمراه تزریق استاندارد گاز آرگون

اجرا : بهار 1398

پنجره دوجداره آتی ساز تهران

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.

پروژه تعویض پنجره قدیمی در برج اسکان تهران

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در برج اسکان یک روزه و بدون تخریب انجام شد. در برج ها و ساختمان های بلند مرتبه پنجره upvc نصب شده باید در برابر فشار های وارده از طرف باد مقاوم باشد از اینرو برای بالا بردن مقاومت پنجره از پروفیل های عمودی استاتیکی مخصوص ویستابست استفاده می شود.

تعویض پنجره در برج اسکان تهران
تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در برج اسکان تهران

این پروژه در تابستان 1397 نصب شده است که با وجود گذشت چند سال از زمان نصب ، هنوز کیفیت اولیه خود را حفظ کرده است و تنها دلیل آن هم استفاده از پروفیل و یراق آلات استاندارد بهمراه یک تولید اصولی و مطابق با الزامات فنی شرکت ویستابست. پروفیل سری 60 ویستابست با یراق آلات دوحالته roto آلمان

اما چرا یراق دوحالته در برج ها حتما باید استفاده شود ؟

یراق دوحالته وقتی پنجره بسته می شود اگر بصورت ست کامل استفاده شده باشد ، از 4 جهت پنجره را قفل و درگیر می کند و لاستیک های بین فریم و بازشو به طور کامل به یکدیگر فشرده می شوند و پنجره کاملا عایق می شود و صدای زوزه باد که در ساختمان های بلند مرتبه بسیار آزاد دهنده هستند بطور کامل قطع می شود. در تهران با توجه به وجود آلاینده در هوا و آلودگی های صوتی ، پیشنهاد ما استفاده از یراق دوحالته با کیفت می باشد.

 

 

پروژه های تعویض پنجره بیشتر از فاراد پنجره در تهران در لینک زیر

در لینک زیر می توانید بخشی از پروژه های انجام شده در ارتباط با تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران را بازدید نمایید ، جزییات نوع پروفیل ، نوع یراق و شیشه دوجداره هر پروژه به تفکیک آورده شده است.

پروژه های تعویض پنجره UPVC

3.6/5 - (22 امتیاز)

تعداد 8 نظر و سوال

  1. سلام و عرض ادب ما به تازگی پنجرمونو تعویض کردیم ولی چون پنجره خم بود قسمت های بالای پروفیل چروک افتاده است ه نظرتون چطوری می تونیم این مشکلو برطرف کنیم ؟

    1. سلام
      3 عامل مهم است اول اینکه پروسه خم کردن پروفیل upvc به خوبی انجام نشده است و دوم اینکه ممکن است شعاع خم کوچک بوده است و چروک خورده است. سوم اینکه اگر پروفیل یو پی وی سی بی کیفیت باشد در پروسه خم دچار مشکل خواهد شد و چروک بر می دارد.

  2. سلام وقت بخیر
    در صورت نیاز امکان قرار حضوری در محل پروژه هست و اینکه ای هزینه ای باید پرداخت کنیم ؟

  3. ما پنجره قدیمی که داشتیمو تعویض کردیم ولی رنگش خیلی با نما تفاوت داره چیکار میتونیم انجام بدیم باید دوباره هزینه کنیم مشکل صدا هم برطرف نشده شرکتی که انجام داده پاسخگو نیست

    1. سلام
      می توانید پنجره دوجداره نصب شده را مجددا رنگ آمیزی کنید تا با رنگ سایر پنجره ها یکسان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top