skip to Main Content

پنجره دوجداره سقفی

همان طور که مطلع هستید حرکت هوای گرم رو به بالا می باشد و تمایل به خارج شدن از سقف را دارد. در فصول گرم می توانید با باز گذاشتن پنجره دوجداره سقفی تهویه هوای اتاق را به خوبی انجام دهید.

پنجره دوجداره سقفی

معرفی انواع پنجره دوجداره سقفی

پنجره دوجداره سقفی انواع مختلفی دارد که بر حسب موقعیت و نیاز و محل نصب آن ، نوع آن را انتخاب می کنیم.

۱) پنجره دوجداره سقف شیروانی

سقف های شیب دار با توجه به ویژگی هایی که دارند، در اکثر بناهای ویلایی در شمال استفاده می شوند. به همین دلیل از پنجره های دوجداره سقفی نیز استفاده می کنند. در قدیم برای اینکه قسمت زیرین سقف های شیروانی را بپوشانند از سقف کاذب استفاده می کردند که کاربرد زیادی نداشتند. اما امروزه در معماری تمایل به ساختن اتاق زیر سقف شیروانی افزایش یافته است.

۲) پنجره بالکنی سقف شیروانی

این نوع پنجره ها مانند پنجره دوجداره فرانسوی باز و بسته می شود. به این ترتیب که ابتدا لنگه بالایی پنجره مانند سایه بان به طرف بیرون باز می شود. در ادامه لنگه پایینی پنجره تا زاویه نود درجه باز می شود و به وسیله نرده های تاشو در نقش جان پناه ظاهر می شود.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره دو حالته راحت بازشو – Comfort

پنجره سقفی upvc

مزایای پنجره دوجداره سقفی upvc

  1. پنجره دوجداره سقفی  upvc برای ورود نور به اتاق پشت بام و زیر شیروانی مناسب می باشد.
  2. این نوع پنجره ها هوای گرم را در تابستان خارج می کند.
  3. با توجه به اینکه این نوع پنجره ها در مقابل نور مداوم و مستقیم خورشید قرار دارند، در زمستان به گرم شدن فضای خانه کمک می کند.
  4. پنجره دوجداره سقفی علاوه بر اینکه زیبایی های خاص خودش را دارد، موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود.
  5. این نوع پنجره های سقفی انرژی مصرفی ساختمان را کاهش می دهند زیرا وجود این پنجره ها در اتاق نیاز به روشن بودن چراغ ها را در طول روز از بین خواهد برد که در نتیجه موجب کاهش مصرف انرژی و برق خواهد شد.
  6. پنجره دوجداره سقفی مناسب برای رشد گل و گیاه نیز می باشد زیرا با قرار دادن گل و گیاه در زیر پنجره، نور مورد نیاز گیاهان تامین خواهد شد.

نورگیر پنجره دوجداره سقفی

کاربرد پنجره دوجداره سقفی در ویلا ها

اگر خانه شما رو به شمال یا جنوب باشد، شیروانی خانه شما رو به غرب یا شرق قرار خواهد گرفت. به همین ترتیب اگر دو پنجره دوجداره در زاویه مایل سقف بگذارید که یکی از آن ها رو به غرب و دیگری رو به شرق باشد، نور خورشید در اکثر ساعات روز به فضای خانه راه پیدا خواهد کرد. به همین دلیل در فصل های سرد مشکل گرم کردن اتاق حل خواهد شد. همچنین با توجه به عایق بودن این مدل پنجره ها هدر رفتن گرمایی در خانه وجود نخواهد داشت.

همان طور که آگاه هستید حرکت هوای گرم رو به بالا می باشد و تمایل به خارج شدن از سقف را دارد. در فصول گرم می توانید با باز گذاشتن این نوع پنجره دوجداره تهویه هوای اتاق را به خوبی انجام دهید. همچنین شما می توانید طراحی این پنجره ها را به گونه ای انجام دهید که منظره ای را از بیرون به شما نشان دهد. البته این امر بسیار مشکل می باشد و نیازمند مهارت و تخصص بالایی در طراحی کل ساختمان دارد.

بیشتر بدانید: سقف شیشه ای استخر

این نوع پنجره ها علاوه بر افزایش زیبایی خانه، موجب کاهش هزینه ها و صرفه جویی در انرژی و برق نیز می شود.

یکی از اجزای ساختمانی که همواره در نما و دکوراسیون داخلی از آن استفاده می کنند پنجره ها می باشد. از جمله نقش های پنجره ها می توان به تامین نور، مرتبط سازی فضای داخلی و بیرونی ساختمان، تهویه هوا و غیره اشاره نمود. پنجره ها انواع مختلفی دارند مانند پنجره های چوبی، آلومینیوم، upvc و غیره.

امروزه طرح ها و ایده های جذابی برای طراحی  قسمت ها مختلف ساختمان در نظر میگیرند که زیبایی و نوآوری در ساختمان را دوچندان می کند. یکی از این ایده ها همین پنجره دوجداره سقفی می باشد که فضای مورد نظر را بسیار جذاب خواهد کرد. این پنجره ها در طول روز نور خورشید را وارد فضای خانه می کنند و در طول شب دریچه ای برای دیدن ستارگان می باشند.

کلیه محصولات شرکت فاراد پنجره دارای  بیمه نامه جهت پروفیل های upvc و ارائه ضمانت ۲ ساله جهت یراق و شیشه دوجداره از نظر عدم میعان و بخار در بین دوجداره ، می باشد.

همچین با ارائه خدمات پس از فروش مستمر ، در صورت بروز مشکل از نظر بهم خورد رگلاژ پنجره ها ، در کمترین زمان ممکن اکیپ نصب به محل جهت برطرف کردن مشکل مراجعه می کنند. با توجه به کیفیت متریال به کار رفته در پنجره های  دوجداره فاراد و تولید استاندارد ، این مجموعه با آسودگی خاطر تولیدات خود را  ضمانت و گارنتی میکند

فاراد پنجره متخصص در زمینه تولید انواع درب و پنجره های دوجداره برای قسمت های داخلی و نمای ساختمان در جدیدترین طرح ها مطابق با سلیقه کارفرمایان و مشتریان است.

این مجموعه تولیدی در ساخت محصولات خود از بهترین کیفیت مواد اولیه، ماشین آلات پیشرفته و بروز ترین تکنولوژی های ساخت استفاده می کنند.

در کنار تولید، خدمات نصب و اجرای دقیق توسط تیم اجرایی حرفه‌ای انجام می شود.شما می توانید برای سفارش پنجره سقفی دوجداره ویلا یا ساختمان خود  را به ما  بدهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط سفارش و همچنین اطلاع از قیمت ها نیز می توانید با شماره های فروش فارادپنجره درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top