skip to Main Content

پیش فاکتور پنجره upvc

 جهت استعلام قیمت پنجره upvc و دریافت پیش فاکتور پنجره upvc شما می توانید با شماره های 22895334 و 22895430 واحد فروش فاراد پنجره با کد نمایندگی 289 ویستابست تماس حاصل فرمایید و یا جهت تسریع و سهولت در دریافت پیش فاکتور پنجره upvc می توانید ابعاد خود را به شماره 09196546656 تلگرام و یا واتس آپ نمایید تا در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور پنجره upvc به حضورتان ارسال گردد.

پیش فاکتور پنجره upvc

 

پیش فاکتور پنجره upvc فاراد پنجره :

نحوه صدور پیش فاکتور پنجره upvc و پنجره دوجداره در شرکت فاراد پنجره بدین صورت است که پس از دریافت ابعاد پنجره ( شامل عرض و ارتفاع) این ابعاد وارد نرم افزار طراحی پنجره خواهد شد و شکل پنجره طراحی می گردد سپس خود نرم افزار بر اساس طرح پنجره و مواد مصرفی پیش فاکتور را به چندین حالت می تواند صادر نماید.

 

حالت های مختلف پیش فاکتور پنجره upvc:

1- پیش فاکتور بر اساس شکل پنجره: در این حالت پیش فاکتور بر اساس شکل پنجره و به صورت دانه ای قیمت داده می شود. بدین صورت که مثلا یک پنجره یک لنگه با عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 1/60 با پروفیل ویستابست و یراق roto آلمان بهمراه شیشه دوجداره 6میل و 4 میل ساده ئ  نصب محاسبه می شود به تعداد یک عدد حدودا معادل 5/500/000 تومان. 

ارزان ترین پنجره upvc

 

2- پیش فاکتور بر اساس ریز مواد مصرفی: در این حالت پیش فاکتور پنجره upvc بر اساس ریز مواد مصرفی توسط نرم افزار صادر می گردد. بدین صورت که پس از طراحی پنجر بر اساس ابعاد مشخص قیمت ریز مواد مصرفی در پیش فاکتور نشان داده می شود. بعنوان مثال مصرف پروفیل ویستابست بر اساس متر طول مشخص می گردد.

هر دست یراق پنجره جهت هر بازشو ( یراق شامل لولا دستگیره و اسپانیولت می باشد) به صورت هر عدد قیمت داده می شود . قیمت شیشه بر اساس متر مربع مصرفی محاسبه می گردد و شما یک پیش فاکتور پنجره upvc دارید که قیمت هر یک از اجزاء آن به تفکیک و بر حسب میزان مصرف نشان داده می شود.

 

قیمت پنجره upvc

 

3- صدور پیش فاکتور پنجره upvc بر اساس مترمربع: در این حالت پس از طراحی پنجره و مشخص شدن تعداد بازشو ها هر پنجره بصورت متر مربع قیمت داده می شود.

بعنوان مثال یک پنجره یک لنگه با عرض 800 و ارتفاع 1/60 هر متر مربع 2/300/000 تومان محاسبه می گردد و یک پنجره دیگر همان پیش فاکتور با عرض 1/5 و ارتفاع 1/60 که بصورت دو لنگه طراحی شده است که یک لنگه آن باز می شود هر متر مربع 2/450/000 تومان محاسبه شده است.

همانطور که می دید قیمت هر متر مربع جهت هر شکلی از پنجره upvc متفاوت می باشد. 

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پیش فاکتور پنجره upvc

 

در ذیل قیمت حدودی پنجره upvc با ابعاد و طرح های مختلف آورده شده است. قیمت ها مربوط به بهار 1403 می باشد.

در پایین قیمت ها بر اساس یراق vorne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ، بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto ، بهتر است جهت روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان استفاده شود.

قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت 1/5 و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا25 درصد به قیمت ها اضافه می گردد.

پیش فاکتور پنجره upvc

 

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد. پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد. 

 

شرکت فاراد پنجره تولید کننده سیستم های دوجداره upvc و دوجداره آلومینیوم با کدنمایندگی 289 ویستابست این آمادگی را دارد تا استعلام قیمت پنجره upvc و آلومینیوم را در کمترین زمان و بصورت کاملا شفاف و مشخص و با استاندارد های لازم به حضور شما عزیزان اعلام نماید. 

 

در ذیل برخ از پروژه های انجام شده توسط فاراد پنجره آورده شده است :

 

 

Rate this post

تعداد 5 نظر و سوال

  1. سلام میخواستم از پرسنل و مجموعه خوبتون تشکر کنم
    مشورت و راهنمایی گرفتن از مجموعه شما باعث شد
    من بتونم بهترین خریدو داشته باشم.خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top