skip to Main Content

پنجره upvc نظام الملک

پروژه پنجره upvc نظام الملک در محله قصر و در محله قدیمی نظام الملک تهران انجام شد. ساختمان مربوطه که کلیه پنجره های آن با پنجره دوجداره استاندارد فاراد پنجره تعویض شد ، واقع در جنب اتوبان صیاد شیرازی بود و ورودی صدای اتوبان از به داخل واحد بسیار شدید بود. یکی از نیازهای اصلی مشتری که بخاطر آن اقدام به سفارش پنجره دوجداره کرده بود وجود آلودگی صوتی بالا بود.

پنجره upvc نظام الملک

با بررسی کارشناسان مجموعه فاراد پنجره و بررسی میزان دسیبل صوت ورودی ، جهت پاسخگویی به این نیاز و با در نظر گرفتن میزان بودجه ای که مشتری برای این کار کنار گذاشته بود، پنجره دوجداره استاندارد فاراد با شیشه دوجداره ای که یک جدار آن از شیشه لمینیت تشکلیل شده است ، جهت پاسخگویی به این نیاز مشتری ، پیشنهاد داده شد.

پنجره upvc نظام الملک در تهران

مشخصات فنی پروژه پنجره upvc نظام الملک :

  • در این پروژه از جهت پنجره upvc پروفیل مخصوص بازسازی و یا همان لبه دار ویستابست 3 کاناله که یک پروفیل کاملا استاندارد می باشد استفاده شد. یراق آلات مورد استفاده با توجه به وزن بالای شیشه لمینیت و عملکرد عایق و طول عمری بیشتر ، همگی از برند roto آلمان و بصورت دوحالته مورد استفاده قرار گرفتند.

 

  • شیشه دوجداره مورد استفاده در این پروژه که یکی از اجزا، مهم این پروژه در جهت رسیدن به خواسته مشتری می باشد،از برند ونوس شیشه انتخاب شد که ساختار آن بصورت 6 میلیمتر جدار داخلی و 4+4 لمینیت در سمت جدار خارج ، و فضای 12 میلیمتری اسپیسر آلومینیومی که با تزریق استاندارد گاز آرگون این فضا پر می شود.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهار 1403

  • نکته بسیار مهم وجود لایه شفاف pvb در شیشه لمینت می باشد که خود عملکرد صوتی بسیار قوی دارد.

تست ورودی صدا در بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوت:

جهت سفارش محصول بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی با واحد فروش مجموعه فاراد پنجره تماس حاصل فرمایید. شما می توانید جهت مشاوره قبل خرید نیز با واحد فنی مهندسی فاراد پنجره به شماره 021-22895334 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوت

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی

پنجره upvc نظام الملک

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top