skip to Main Content

تعویض پنجره قدیمی در دولت

یکی دیگر از پروژه های تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره استاندارد فاراد پنجره در خیابان دولت در یک ساختمان ویلایی قدیمی. در این ساختمان 2 طبقه که کلیه پنجره ها از نوع فلزی و در ابعاد بزرگ بودند ، با پنجره های upvc استاندارد فاراد پنجره با ظرافت خاصی جایگزین گردید.

تعویض پنجره قدیمی
تعویض پنجره قدیمی در محله دولت پاسداران

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره های دوجداره استاندارد

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + اسفند 1402

مشخصات فنی پروژه تعویض پنجره قدیمی در خیابان دولت:

نام پروژه : پروژه دولت

مجری: فاراد پنجره

نوع پروفیل upvc مورد استفاده: پروفیل upvc استاندارد ویستابست ، فریم مخصوص بازسازی، گالوانیزه داخلی 1.5 میلمتر ، لاستیک ها همگی از نوع epdm جهت مقاومت بالا در برابر تابش خورشید و در نتیجه حفظ عملکرد عایقی بازشو ها

نوع یراق آلات مورد استفاده: یراق آلات همگی از برند roto آلمان انتخاب شدند که پنجره ها بصورت دوحالته لولایی و مدل فرانسوی باز می شدند. یراق roto تنهاترین و بهترین انتخاب برای پنجره های دوجداره می باشد، دقت شود که یراق roto حتما به صورت ست کامل لولا، دستگیره ، اسپانیولت و زاماک ها بسته شود.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc استاندارد
تعویض پنجره قدیمی در محله دولت پاسداران

نوع شیشه دوجداره استاندارد : شیشه دوجداره استاندارد 6میل برنز و 4 میل ساده با اسپیسر 12 که در آن گاز آرگون به صورت کاملا استاندارد تزریق شده است.

نحوه نصب : پنجره های قدیمی آهنی با ظرافت کامل برش داده شد و فقط فریم دور آن جهت نصب پنجره های جدید باقی ماند. پنجره های upvc جدید بر روی آن ها توسط پیچ های بولدکس نصب و سپس فوم در فضای بادخور درنظر گرفته تزریق شد و پس از خشک شدن فوم ها تراش داده شد و چسب سیلیکون ماستیک جهت آب بندی از سمت بیرون و داخل تزریق گردید.

تعویض پنجره قدیمی در خیابان دولت

در این پروژه از پرده های پلیسه ای فاراد پنجره که بر روی زهوار شیشه نصب می گردد ، استفاده شد. این پرده های پلیسه ای بسیار با کیفیت بوده و به راحتی شسته می شود و در برابر دوده و گرد و غبار بسیار عملکرد قوی از خود نشان می دهد و جذب خود نمی کند.

بیشتر بدانید: قیمت و انواع طرح پرده های پلیسه ای 

فیلم برش کاری و نصب یکی از پنجره های قدیمی به صورت تایم لپس در لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top