skip to Main Content

تعویض پنجره دوجداره پروژه کاشانک 1400

در پروژه تعویض پنجره دوجداره کاشانک ، پنجره های قدیمی همگی از جنس upvc بود که تعویض شدند با پنجره دوجداره upvc استاندارد فاراد با پروفیل ویستابست.

متاسفانه با توجه به ورود پروفیل های نامرغوب و بی کیفیت  به بازار درب و پنجره  ، تولید پنجره های upvc بی کیفیت رواج پیدا کرده است که نه تنها نیاز مشتری را برآورده نمی کند و هرگز پاسخگوی انتظارات مشتری از یک پنجره دوجداره نمی باشد، سابقه درخشان پنجره upvc را نیز در این صنعت خدشه دار می کنند.

تعویض پنجره دوجداره پروژه کاشانک
تعویض پنجره دوجداره کاشانک

استفاده از پروفیل و یراق آلات و شیشه دوجداره نامرغوب ممکن است قیمت نهایی محصول را به ظاهر و بطور موقتی پایین بیاورد اما محصول نصب شدن نه تنها saving انرژی خوبی ندارد و جلوی پرت انرژی سرمایش و گرمایش را نخواهد گرفت، بلکه مصرف کننده چند سال دیگر باید هزینه مجدد انجام دهد جهت تعویض مجدد پنجره های نصب شده بی کیفیت ، دقیقا مطابق چیزی که در این پروژه اتفاق افتاد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره در لینک ذیل:

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + اسفند 1402

تعویض پنجره دوجداره ویستابست در پروژه کاشانک
تعویض پنجره دوجداره کاشانک

 

استفاده از پروفیل و یراق آلات و شیشه دوجداره نامرغوب ممکن است قیمت نهایی محصول را به ظاهر و بطور موقتی پایین بیاورد اما محصول نصب شدن نه تنها saving انرژی خوبی ندارد و جلوی پرت انرژی سرمایش و گرمایش را نخواهد گرفت،

بلکه مصرف کننده چند سال دیگر باید هزینه مجدد انجام دهد جهت تعویض مجدد پنجره های نصب شده بی کیفیت ، دقیقا مطابق چیزی که در این پروژه اتفاق افتاد.

مشخصات فنی پروژه تعویض پنجره دوجداره کاشانک:

مجری: فاراد پنجره

کارفرما: مهندس پورغفار

نوع پروفیل upvc : پروفیل استاندارد 3 کاناله ویستابست با لاستیک های آب بندی از نوع epdm و گالوانیزه داخلی به ضخامت 1/5 میلیمتر که در تمام سطوح و بصورت یکپارچه قرار دارد.

نوع یراق آلات: یراق آلات در این پروژه اکثرا از نوع کشویی بود ، به خواست کارفرما ، کلیه یراق آلات از برند roto آلمان با غلطک های سرامیکی با تحمل وزن 200 kg

نوع شیشه دوجداره : ضخامت نهایی شیشه دوجداره در پروفیل های کشویی ویستابست 18 میلیمتر می باشد از اینرو از شیشه دوجداره  6-8-4  به ضخامت نهایی 18 میلیمتر استفاده شد.

اجرا: زمستان 1400

تعویض پنجره دوجداره
تعویض پنجره دوجداره کاشانک
5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top