skip to Main Content

پنجره upvc ثابت یا فیکس

با توجه به میزان متنوع بودن مدل های پنجره upvc امروزه می توان انواع مختلفی از آن ها را با اندازه های گوناگون تهیه نمود که با دکور منزل شما هماهنگی لازم را داشته باشد و همچنین هرکدام دارای کارایی خاصی می باشند که در مطالب قبلی چندین مورد از آن را ذکر نمودیم.

بزرگترین ابعاد پنجره فیکس یا ثابت؟

  • با در نظر گرفتن ابعاد استاندارد بزرگترین جام شیشه شما می توانید یک پنجره فیکس با عرض 3.25 و ارتفاع 2.25 داشته باشید، که با توجه به ابعاد بزرگ شیشه ، حتما باید سکوریت یا لمینیت شود.
  • اگر ابعاد بزرگتری را برای پنجره فیکس در نظر دارید باید از شیشه های اورسایز یا سایز جامبو استفاده کنید که سفارشی می باشند. فقط هرچقدر شیشه یک تکه و بزرگ باشد هزینه نصب و تولید شیشه بشتر خواهد شد.
پنجره upvc ثابت یا فیکس
پنجره upvc ثابت یا فیکس

پنجره upvc مدل فیکس ارزان ترین قیمت پنجره :

در این مطلب قصد داریم درباره ی آخرین مدل از پنجره دوجداره upvc مواردی را ذکر کنیم که شاید بتوان گفت از جمله ساده ترین پنجره های دوجداره می باشد.

باتوجه به عدم وجود بازشو  و یراق در پنجره دوجداره فیکس ، قیمت پنجره upvc مدل فیکس   نسبت به سایر مدل ها ارزان تر می باشد.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره upvc فیکس

این مدل از پنجره upvc به نام ثابت یا در اصطلاح لاتین fix می باشد که ویژگی های به خصوصی دارد.

پنجره upvc fix بدون بازشو می باشد و هچیگونه لنگه ای برای باز شدن ندارد و همچنین می توان این مدل از پنجره ی دوجداره را جزء پرکاربرد ترین پنجره های upvc ذکر کرد که بدون بازشو می باشد.

و همانطور که از نام این محصول نیز مشخص می باشد این مدل پنجره به صورت ثابت و فیکس شده نصب خواهد شد که بدون بازشو می باشد و با توجه به مدلی که دارند از یراق آلات در آن استفاده نمی شود.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1402

این مدل از پنجره upvc دارای مزیت های گوناگونی می باشد که با توجه به نوع ثابت آن و ساختاری که دارد، دید بسیار مناسبی دارد و فضای خوبی را ایجاد خواهد کرد که هیچگونه قاب مزاحمی در آن وجود ندارد.

همچنین با توجه به ساختاری که دارد عایق بسیار مناسبی در برابر انواع گرد و خاک های موجود و برودت هوا می باشد.

مدل ها و طرح های مختلفی از پنجره upvc فیکس وجود دارد که شما می توانید با توجه به ابعاد مختلف و مورد نیاز خود آن را سفارش دهید.

طرح های پروفیلی و رنگ های پنجره upvc

موارد مختلف بسیاری وجود دارد که به شما در ساخت این مدل از پنجره کمک خواهد کرد و دو عامل بسیار مهم انتخاب رنگ و طرح های پروفیلی مناسب برای این مدل از پنجره دوجداره می باشد.

این دو مورد کمک بسیار موثری در طراحی پنجره به شما خواهد کرد و حتی قادر خواهید بود بدین وسیله جلوه های بسیار زیبا و متفاوتی را نه تنها در نمای داخلی ساختمان بلکه در نمای خارجی آن ایجاد نمائید. بنابراین شما می توانید قاب پنجره ی مورد نظر خود را تهیه نمائید و همچنین رنگ مورد نظر خود را طبق اصول کیفی انتخاب نمائید.

پنجره دوجداره

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. سلام
    ابعاد این نوع پنجره تا چقدر میتونه باشه؟
    چون من نمیخوام ازش استفاده کنم ولی نمای بیرونم برام مهمه میخوام دید بیرون داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top