skip to Main Content

نکاتی در رابطه با فضای تولید پنجره دوجداره

ویستابست الزامات بسیاری را در خصوص تولید و نصب پنجره دوجداره ارائه داده است که در اینجا به یکی از این موارد خواهیم پرداخت. موضوعی در خصوص فضای تولید یکی از موضوعاتی می باشد که شرکت ویستابست الزامات فنی در این رابطه ارائه داده است.

هدف از پرداختن به این موضوع برای نصب و ساخت پنجره دوجداره بالا بردن کیفیت محصولات می باشد که در این مورد تاثیر بسیاری دارد.

نکاتی در ارتباط با فضای تولید پنجره دوجداره :

1- فاصله ی معینی در بین پل ها به خصوص در قفسه بندی باید رعایت گردد که اندازه ی این فاصله می تواند حدود 75 سانتی متر باشد.

2- در صورتی که در ساختار پنجره دوجداره قفسه وجود نداشته باشد، بایستی فاصله ی به خصوصی برای چیدمان از کف زمین رعایت گردد.

3- رعایت سطح تراز در چیدمان پروفیل

4- در صورتی که پروفیل نصب شده بر روی پنجره دوجداره موقتا در فضای بازی انبارش شده است بنابراین بهتر است حتما سقف را به گونه ای اجرا نمائید که پروفیلی که به کار می برید در هیچ ساعتی از روز در معرض تابش آفتاب و نور آن قرار نگیرد و نکته ی دیگری که بایستی در این خصوص رعایت نمائید قرار دادن پوشش بر روی آن برای جلوگیری از بارش باران بر روی این پروفیل ها و تماس آلودگی های هوا بر روی آن باشد.

معرفی پنجره دو جداره فارادوین

5- اما در صورتی که پنجره دوجداره و یا پروفیل ها در محیط بسته ای انبارش شده اند بهتر است پنجره ها را به صورت ایستاده و با یک زاویه ی مناسبی قرار دهید و حتما اطمینان گردید تا پنجره به دور از تابش نور آفتاب باشد و هیچگونه تماسی با آلودگی های محیطی نیز نداشته باشد.

6- پروفیل حدود 24 ساعت پیش از برش و جوش در دمای 15 درجه سانتی گراد که مناسب ترین دما برای محل تولید می باشد بایستی قرار بگیرد.

7- میزهای مونتاژ و چرخ دستی که پروفیل های پنجره دوجداره را حمل می کنند نباید هیچگونه ساییدگی داشته باشند.

8- به این نکته توجه داشته باشید تا هرگونه کثیفی و آلودگی اثرات برش گالوانیزه بر روی پروفیل پنجره upvc دوجداره باقی نماند. بهتر است کار برش گالوانیزه بیرون از سالن انجام شود.

پنجره upvc

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top