skip to Main Content

پروژه پنجره upvc بابلسر + زمستان 1400

پروژه پنجره upvc بابلسر در نزدیکی شهر بابلسر روبه روی شهرک خانه دریا در شهرک زیبای آیدی 4 اجرا شده است. این پروژه شامل 2 ویلای هم شکل با یک معماری زیبا و جذاب بود. طرح پنجره ها با توجه به ابعاد و نمای ساختمان و از همه مهمتر بررسی نیاز کارفرما ، در واحد طراحی فاراد پنجره انجام و به تایید کارفرما رسیده شد.

پروژه پنجره upvc بابلسر

پروژه پنجره upvc بابلسر

مشخصات و ویژگی های فنی پروژه پنجره upvc بابلسر:

نام پروژه: پروژه پنجره upvc بابلسر

کارفرما: مهندس افشین رضا

تولید و اجرا: فاراد پنجره

نوع پروفیل : پروفیل سری 70 ویستابست با مولین استاتیکی و دو طرف لمینیت با گالوانیزه ها u شکل و قوطی شکل مطابق با استاندارد.

نوع یراق آلات: یراق آلات roto آلمان جهت پنجره های دوحالته و درب های دوحالته

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره استاندارد 6-12-6 دوجدار سکوریت

اجرا: زمستان 1400

پروژه پنجره upvc بابلسر
پروژه پنجره upvc بابلسر

در این پروژه با توجه به ابعاد بزرگ پنجره ها و جهت کاهش لرزش پنجره های سایز بزرگ در کلیه پروفیل های عمودی از مولین های استاتیکی با گالوانیزه قوطی شکل به ضخامت 2 میلیمتر استفاده شد. چون شیشه ها بزرگ بود و محل نصب هم در ارتفاع سطح دریا بود ( فشار زیاد هوا )  شیشه ها همگی سکوریت شد و در محل نیز عملیات air balance  انجام گرفته شد .

با توجه به اینکه فشار هوا در مناطق سطح دریا بسیار بالا می باشد و اگر شیشه بعنوان مثال در تهران تولید شده باشد و به شهر های کناری دریا ارسال گردد، اگر فشار گاز بین دوجداره تنظیم و یا بالانس نگردد در اثر فشار زیاد هوا و نیروی وارد شده به پنجره ، شیشه ها به صورت خود به خودی دچار شکست می شوند. در واقع گار آرگون را جهت این مناطق باید زیاد تزریق کرد و در محل نیز با عملیات air balance  فشار یکسان شود.

بیشتر بدانید:  محاسبات مربوط به ممان اینرسی پنجره upvc

مقاومت پنجره upvc

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top