skip to Main Content

پروژه پنجره upvc شهرک جهان ویلا + پاییز 1399

در پروژه پنجره upvc شهرک جهان ویلا ی هشتگرد با توجه به ابعاد بزرگ پنجره ها ، به کارفرما پیشنهاد فنی استفاده از پروفیل سری 70 ویستابست و مولین های عمودی استاتیکی داده شد.

تفاوت پروفیل سری 70 و 60 ویستابست با گالونیزه استاندارد تنها در تعداد کانال بیشتر در سری 7 ( 5 کاناله ) و نشیمن 7 سانت می باشد در پروفیل سری 6 ویستابست 3 کانال داخلی در پروفیل وجود دارد اما در سری 7 تعداد کانالهای داخلی به عدد 5 می رسد.

پروژه پنجره upvc شهرک جهان ویلا

پروژه پنجره upvc شهرک جهان ویلا/ اجرا پاییز 1399

تاثیر پروفیل 5 کاناله درپروژه پنجره upvc شهرک جهان ویلا:

تعداد کانال بیشتر باعث عملکرد حرارتی و صوتی بیشتر پروفیل می گردد اما به شرطی که از فضای استاندارد مربوط به گالوانیزه u شکل که بسیار نقش تایین کننده ای در مقاومت پنجره upvc دارد گرفته نشود.

سایز استاندارد  گالوانیزه u شکل در هر دو سری 6 و 7 ویستابست 33*25 میلیمتر می باشد به ضخامت 1/5 میلیمتر. این مشخصات در هر دو سری 6 و 7 به ما ممانی می دهد در حدود 1/6 ، اما نکته و مزیت اصلی پروفیل سری 7 نسبت به 6 در این است که وقتی از گالوانیزه استاتیکی قوطی شکل و با ضخامت 2 میلیمتر در داخل پروفیل های و ستون های عمودی پنجره استفاده می کنیم،

 

در پروفیل سری 6 ممان اینرسی بدست آمده در حدود عدد 6/4 می شود اما در سری 70 با توجه به فضای بیشتر و استفاده از ابعاد بزرگتر قوطی ، این عدد به حدود 10/8 می رسد که جهت پنجره های بزرگ در طبقات بالایی با فشار باد زیاد ، بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بدانید: تاثیر فشار وارد شده از طرف باد بر پنجره در طبقات بالایی ساختمان

پروژه پنجره دوجداره upvc شهرک جهان ویلا

در پروژه پروژه پنجره upvc شهرک جهان ویلا از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان با کیفیت بسیار عالی استفاده گردید. کلیه شیشه ها به علت بالا بردن ایمنی و مقاومت از نوع دوجدار 6 میل سکوریت استفاده شد.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره مناسب ویلا

6 نکته مهم در انتخاب پنجره دوجداره مناسب ویلا

5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top