skip to Main Content

پروژه شهرک هشت بهشت | تابستان 1400

پروژه شهرک هشت بهشت

در پروژه شهرک هشت بهشت دماوند مطابق با درخواست مشتری و ابعاد پنجره ها ، پس از بررسی فنی ، از پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک جهت پنجره های دوجداره آلومینیومی استفاده گردیده شد. با توجه به ابعاد و طرح بازشو و محل نصب پنجره ، از مدل های لیفت اسلاید و لولایی جهت پنجره های پروژه شهرک هشت بهشت استفاده گردیده شد.

پروژه شهرک هشت بهشت دماوند

 

مشخصات فنی پنجره های پروژه شهرک هشت بهشت

رنگ مورد استفاده در این پنجره ها رنگ نوک مدادی سمباده ای و بصورت پودری الکترواستاتیک می باشد. یراق آلات مورد استفاده ترکیبی از یراق آلات roto آلمان و زیگینیا و همگی با مشخصات فنی بر اساس تحمل وزن ، انتخاب گردید.

پنجره های آلومینیومی مدل لولایی با نشیمن 7 و 6 سانت قابلیت تولید را دارند ، ساب فریم آهنی 6 سانت جهت این پنجره ها کفایت می کند. اما در پنجره آلومینیومی مدل لیفت جهت لیفت دو ریل و مونو ریل از ساب فریم آهنی 12 سانت و جهت لیفت 3ریل از ساب فریم 20 سانت با توجه به پهنای نشیمن پنجره ، باید استفاده شود.

همچنین جهت استفاده از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک مدل کشویی فاراد پنجره ، با توجه به نشیمن 9 سانت پنجره های کشویی ، بهتر است از ساب فریم با پهنای نشیمن 8 سانت استفاده نمایید.

 

بیشنهاد می گردد که قبل از سفارش ساب فریم آهنی محل نصب پنجره ها، حتما نوع پنجره خود را مشخص نمایید. جهت ارتباط با واحد فنی مهندسی و فروش شما می توانید با شماره های 021-22895334 و 021-22895430 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: مشخصات فنی مقاطع لیفت

پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید + LST135

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top