skip to Main Content

پارتیشن با شیشه سکوریت

یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری اجرای پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد. همانطور که می دانید پارتیشن های اداری در انواع فریم دار و بدون فریم قابلیت اجرا را دارند. در مدل پارتیشن با شیشه سکوریت فقط در قسمت های دور از فریم های نازک و بسط های مربوطه استفاده می شود.

پارتیشن با شیشه سکوریت

مزایای اجرا پارتیشن با شیشه سکوریت:

  • قیمت مناسب تر نسبت به سایر مدل ها
  • نصب آسان و سریع
  • قابلیت انتقال به مکان های دیگر
  • استفاده از انواع رنگ های شیشه
  • مناسب جهت استفاده در انواع کاربری های تجاری ، آموزشی ، بهداشتی و بیمارستانی
  • ایمن در هنگام شکست شیشه و مقاوم در برابر ضربه

نحوه اجرای پارتیشن شیشه ای سکوریت:

اجرای پارتیشن های شیشه ای سکوریت بسیار ساده می باشد فقط یک نکته بسیار مهم وجود دارد که در هنگام اندازه گیری و نصب باید رعایت شود ، و آن این است که سقف محل نصب پارتیشن شیشه ای نباید کاذب باشد و اگر به صورت کاذب اجرا شده باشد باید از فریم های آهنی در زیر سازی استفاده شود.

در اجرای انواع پارتیشن با شیشه سکوریت می توان از انواع استوپر های مخصوص درب های شیشه ای بهمراه دستگیره های استیل استفاده کرد.

پارتیشن با شیشه های سکوریت

 

نقاط ضعف اجرای  پارتیشن شیشه ای سکوریت:

  • با توجه به تک جداره بودن این نوع پارتیشن ، عملکرد صوتی مناسبی را ندارد
  • درب ها و پنجره های اجرا شده با این نوع پارتیشن کاملا کیپ و عایق نمی باشند و شیشه های با یک بادخور 1 سانت از کنار همدیگر در حرکت می باشند.
ساختار شیشه های سکوریت به چه گونه ای می باشند؟

سکوریت کردن شیشه به عملیاتی گفته می شود که طی آن شیشه هایی با ضخامت 4 تا 20 میلیمتر ، به داخل کوره فرستاده میشوند و تا دمای 600 درجه سانتی گراد حرارت داده می شوند و سپس به سرعت سرد می شوند، طی این عملیات پیوند های بین مولکولی بین عناصر قوی تر شده و مقاومت شیشه تا 30 درصد افزایش خواهد یافت.

شیشه سکوریت
مدل شکست شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت هنگام شکست به صورت  قطعات کریستال و ذرات غیر برنده تبدیل می شوند و کامل ایمن و سکیور می باشد.

با توجه به اطلاعات گفته شده در بالا ، این نوع پارتیشن ها جهت جداسازی محیط های بیمارستانی و درمانی و یا تجاری گزینه مناسبی هستند.

شما می توانید با دانستن قیمت انواع پارتیشن اداری و مزایا و معایب هر یک ،  بهترین مدل و کارایی را برای محیط و فضای مورد نظر خود انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

    1. سلام
      شیشه سکوریت تا 30 درصد مقاوم تر نسبت به شیشه های ساده می باشد و در صورت شکست به ذرات ایمن و غیر برنده تبدیل می شوند. شیشه لمینیت در صورت شکسته شدن ریخته نمی شود و در جای خود باقی می ماند ، بر عکس شیشه سکوریت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top