skip to Main Content

نکاتی در خصوص مونتاژ در و پنجره دوجداره بخش دوم

در مطالب قبلی چندین نکته از الزاماتی فنی ویستابست که در خصوص مونتاژ نمودن در و پنجره دوجداره upvc وجود دارد ذکر کردیم. در ادامه قصد داریم به نکات دیگر نیز بپردازیم که جزء الزامات فنی ویستابست در خصوص مونتاژ در و پنجره upvc محسوب می گردد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره

 

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1402

ادامه مطالب مربوط به مونتآژ و تولید پنجره دوجداره :

9- از مدل هایی از گالوانیزه استفاده شود که ابعاد آن نیز مطابق با پروفیل های ویستابست در تمامی اضلاع منطبق با کاتالوگ فنی باشد.

10- رعایت اندازه و طول گالوانیزه ای که در پروفیل های پنجره دوجداره upvc استفاده می گردد الزامی می باشد.

که این موارد می تواند شامل رعایت اندازه ی زهوار باشد، که در هر طرف آن، زهوار یک سانتی متر کوتا تر باشد. مولیون که همان گالوانیزه پروفیل میانی ثابت محسوب می گردد از هر طرف دیگر حدود 6 میلی متر کوتاه تر باشد.

11- در هنگام مونتاژ نمودن در و پنجره دوجداره بهتر است در ضلع دستگیره از گالوانیزه یکپارچه استفاده نمائید.

معرفی پنجره دو جداره فارادوین

نکته ای که در این خصوص قابل ذکر است آن است که به هیچ عنوان نباید از گالوانیزه های چند تکه یا حتی جوش داده شده در ضلع پنجره استفاده نمائید.

نکته : نکته دیگری که قابل ذکر است آن است که محل دستگیره در و پنجره دوجداره upvc روی قسمت پروفیل گالوانیزه پانچ داده شود.

12- در صورت ایجاد پیچ بر روی گالوانیزه بهتر است فاصله ی آن ها بر روی پروفیل upvc رعایت گردد.

معرفی پنجره دو جداره فارادوین

در هنگام طراحی پنجره دوجداره از سه نوع قاب متفاوت استفاده می گردد که به صورت قاب بازسازی، قاب بلند و قاب کوتاه نیز می باشد.

13- در صورت مونتاژ در و پنجره حتما بایستی از یک نقشه استاندارد مطابق با الزامات ویستابست استفاده شود و همچنین از یک نوار درزبندی با جنس EPDM استفاده گردد.

پنجره دوجداره ویستابست

نکته ای که در خصوص درزبندی کردن نوارها وجود دارد آن است که از لاستیک های به خصوصی استفاده شود، که این لاستیک ها خود می تواند به سه نوع مختلف دو منظوره، ضربه گیر و شیشه گیر به صورت جداگانه مورد استفاده قرار گیرد.

14- بهتر است از نوار درزبندی برای مونتاژ نمودن در و پنجره دوجداره استفاده شود که به صورت یک تکه باشد و این نوار می تواند در ضلع افقی بالا استفاده گردد.

پنجره دوجداره

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top