skip to Main Content

مقایسه پنجره دوجداره upvc با پنجره سه جداره

پنجره دوجداره و سه جداره چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ آیا پنجره سه جداره عایق صوتی بهتری نسبت به پنجره دوجداره می باشد؟

به طور معمول پنجره دوجداره upvc با پنجره های سه جداره تفاوت هایی را دارند که در اینجا قصد داریم به آن نیز بپردازیم:

مقایسه بین پنجره دوجداره upvc با پنجره سه جداره یو پی وی سی:

با توجه به ظهور پنجره دوجداره upvc، در ساختمان های نوساز و یا حتی تعویض اینگونه پنجره ها با پنجره های قدیمی، پنجره های سه جداره ی upvc هم نیز طراحی گردید که از آن هم به عنوان پنجره های عایق نیز استفاده می شد.

همانگونه که از نام این پنجره ها پیدا می باشد، ماهیت وجودی این پنجره ها آن است که درصد صداگیری آن ها بیشتر از انواع دیگر پنجره ها می باشد.

بیشتر بدانید:بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی

البته نکته ای که در این خصوص وجود دارد آن است که از این مدل پنجره ها بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می شود و همچنین از آن در محیط هایی استفاده می گردد که دارای آلایندگی صوتی بسیار زیادی نیز می باشند.

همچنین در موارد مختلف دیگری نیز از از پنجره های سه جداره استفاده می شود و این زمانی می باشد که بخواهیم از پروفیل upvc با ضخامت بالاتری استفاده کنیم.

پنجره های upvc که به صورت سه جداره می باشند دارای پروفیل های ضخیم تری هستند و همچنین تعداد کانال های داخلی آن نیز بیشتر می باشد و این موضوع نیز به ما این امکان را خواهد داد که بتوانیم از شیشه های دوجداره ای استفاده کنیم که دارای ضخامت بیشتری نیز می باشند و یا حتی نیز بتوانید از شیشه سه جداره نیز استفاده کنید.

شاید یکی از مهم ترین سوالاتی که در این خصوص پیش می آید آن است که آیا میزان عایق بندی صوتی پنجره های سه جداره upvc به نسبت پنجره دوجداره دو برابر می باشد؟

پاسخ این سوال نیز به فاکتورهای مختلفی نیز بستگی دارد و کارایی اینگونه از پنجره ها در برخی مواقع نیز چند برابر پنجره های دوجداره upvc می باشد. برای آن که بتوانید از این مدل پنجره upvc استفاده نمائید، بایستی محل مورد نظر شما توسط کارشناسان مجرب به طور دقیق بررسی شود تا بتوانید بالاترین کارایی را از به کارگیری آن کسب نمائید.

پنجره سه جداره

برخی از کارخانه ها اقدام به تولید، پروفیل های upvc استاندارد برای اینگونه از پنجره ها کرده اند که بسته به بضاعت فنی هر کارخانه نیز دارای کیفیت های گوناگونی می باشد.

اما توصیه ما به شما این است که بهتر است در صورت به کارگیری پنجره های سه جداره از پروفیل هایی استفاده نمائید که به صورت 5 کاناله یا حتی بیشتر می باشند.

پنجره upvc سه جداره

4.9/5 - (9 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. خونه ما کنار اتوبانِ پنجره دو جداره بزنیم جلوی الودگی و سرو صدا رو میگیره یا سه جداره باید بزنیم؟

    1. سلام
      در این حالت بهترین پیشنهاد استفاده از پروفیل سری 7 ویستابست با یراق دوحالته ROTO و شیشه سه جداره یک جدارد لمینیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top