skip to Main Content

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی

ممکن است منزل شما در کنار بزرگراه و یا یک خیابان بسیار پر تردد و با آلودگی صوتی بالایی باشد و به دنبال بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی باشید و یا ممکن است منزل شما در کنار یک دبیرستان دخترانه و یا دبستان پسرانه باشد و به دنبال بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی باشید. 

در این نوشته می خواهیم به شما بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی را معرفی کنیم که این مشکل یک بار و برای همیشه برای شما حل شود و پنجره دوجداره ای که خرید کرده اید پاسخ گوی تمام خواسته های شما از نظر عایق صوتی باشد.

کارشناسان فروش فاراد پنجره بسیار بسیار عنوان می کنند که مصرف کنندگان پنجره دوجداره تماس می گیرند و می گویند با وجود اینکه پنجره دوجداره خود را تازه نصب کرده ایم و یا منزل ما پنجره هایش دوجداره است اما هنوز صدای خیابان به داخل می آید و اصلا رضایت بخش نمی باشد. این دسته از مشتریان پنجره دوجداره دارند و یا تازه اقدام به تعویض پنجره دوجداره خود نموده اند، اما به خواسته ها و انتظارات خود از یک پنجره دوجداره که اول باید عایق صوت باشد و بعد گرما و سرما ، نرسیده اند. 

بیشتر بدانید: آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوت است؟

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی چه خصوصیاتی باید داشته باشد:

1- اول از همه و مهمترین نکته این است که تولید استاندارد داشته باشد. پنجره دقیقا مطابق با الزامات فنی تولید گردد. تولید استاندارد یعنی جاسازی لولاها و یراق ها بصورت اصولی یعنی استفاده از گالوانیزه های داخلی و با ضخامت استاندارد ، یعنی از لاستیک های داخلی از نوع EPDM استفاده شود یعنی از لولای قابل تنظیم استفاده شود و هزاران نکته دیگر……

2- پروفیل upvc آن 5 کاناله باشد یعنی تعداد حفره ها در ضخامت پروفیل 5 عدد باشد و همچنین دیواره ها و ضخامت آن استاندارد باشد و 5 حفره آن طوری باشد که از فضای مربوط به گالوانیزه کم نگردد. هر چقدر تعداد کانال های داخلی و یا حفرات داخل پروفیل بیشتر باشد، عایق صوتی بهتری خواهد بود.

 

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی در فاراد پنجره
بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی کدام است ؟

 

بطور خلاصه بخواهیم بگوییم بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی پنجره ای است که پروفیل UPVC آن 5 کاناله ویستابست باشد، یراق آن دوحالته ROTO آلمان باشد، شیشه آن سه جداره ای باشد که یک جداره آن 4+4 لمینیت باشد با PVB استاندارد ، و از همه مهمتر پنجره شما توسط یک تولید کننده استاندارد ابعاد برداری ، تولید و نصب شده باشد. تمام این عواملی که در بالا گفته شد یکجا باید در پنجره دوجداره شما رعایت شده باشد، کاستی و کمبود در هر یک از بخش های فوق باعث می شود که شما از پنجره خود راضی نباشید و دوباره مشکل سر و صدا را داشته باشید. 

در خیلی از پروفیل های درجه B و نامرغوب دیده می شود که از فضای مربوط به گالوانیزه U شکل داخلی می کاهند و یک حفره اضافه می کنند و پروفیل خود را بنام 5 حفره و یا 4 حفره بفروش می رسانند.

 

 

این در حالیست که با کوچک شدن فضای مربوط به گالوانیزه داخلی که باید 33*25 میلیمتر باشد ، کاسته می شود و در نتیجه از گالوانیزه کوچکتری استفاده می کنند و در نتیجه این تغییرات غیر استاندارد، قیمت نهایی محصول ارزان تر می شود چون گالوانیزه کمتری مصرف شده است .

در مقابل از مقاومت پروفیل نیز کاسته می شود چون از گالوانیزه داخلی ضعیف تر و کوچک تر استفاده شده است. همانطور که می دانید تنها عامل بالا رفتن مقاومت در پنجره UPVC مربوط به گالوانیزه U شکل داخلی می باشد. 

پیشنهاد مجموعه فاراد پنجره با تجربه 15 ساله در تولید استاندارد پنجره  جهت بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی ، استفاده از پروفیل 5 حفره استاندارد ویستابست می باشد.

 

این ترکیبی که در بالا گفته شد صرفا جهت منازلی است که در کنار بزرگراه ها و خیابان های بسیار شلوغ هستند مورد استفاده قرار می گیرد در باقی شرایط می توان از پروفیل سری 6 و 3 کاناله ویستابست و همان یراق دوحالته و شیشه 4-6 استاندارد استفاده کرد و جوابگوی نیاز شما می باشد و نیازی به هزینه بیشتر نمی باشد. 

 

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی

3-استفاده از یراق آلات دوحالته: وقتی از یراق دوحالته استفاده می کنید پنجره شما از 4 طرف قفل می شود و لاستیک های EPDM بین فریم و بازشو به شدت به یکدیگر فشرده می شوند و همین عامل عایق صوتی پنجره می باشد. پیشنهاد ما استفاده از یراق آلات دوحالته ROTO آلمان می باشد. 

 

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی در ایران

 

4- استفاده از شیشه دوجداره استاندارد: اگر در کنار یک بزرگراه مثل اتوبان نیایش هستید، شیشه دوجداره و یا سه جداره معمولی پاسخگوی نیاز شما نمی باشد و باید از شیشه سه جداره ای استفاده شود که یک جداره آن شیشه لمینیت با PVB استاندارد باشد.

تنها در این حالت است که شما می توانید به خواسته خود برسید. اما اگر در کنار یک خیابان پر تردد مثل ولیعصر و یا شریعتی هستید و کاربری منزل شما مسکونی است ، باید از شیشه دوجداره ای استفاده نمایید که یک جداره آن از شیشه لمینیت استاندارد استفاده شده باشد، در این حالت هم شیشه دوجداره 6-4 معمولی پاسخگوی نیاز شما نیز نخواهد بود.

اما اگر در یک کوجه با آلودگی صوتی استاندارد و رو به بالا، شیشه دوجداره 6-4 استاندارد جوابگوی نیاز و خواسته شما خواهد بود و نیازی به هزینه بیشتر نمی باشد. می توانید از پروفیل سری 60 و سه کاناله هم استفاده نمایید و هزینه بیشتری را انجام ندهید. 

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی فاراد پنجره
یک نمودار بسیار کاربردی از نظر کاهش آلودگی صوتی در شیشه های مختلف

 

بر استاندارد بودن شیشه لمینت بسیار تاکید شد، به این نکته توجه بسیار بکنید، لمینت شیشه گاها غیر استاندارد نیز تولید می گردد جهت کاهش قیمت تمام شده!

 

5- ابعاد برداری و نصب استاندارد: ابعاد برداری و نصب پنجره شما باید بسیار دقیق و استاندارد صورت پذیرد. مهمترین نکته قبل تولید ابعاد برداری پنجره جهت ساخت می باشد. ممکن است پنجره شما کوچک تر و یا بزرگ تر از فضای نصب آن ابعاد برداری و ساخته شده باشد که در این حالت فضاهای زیاد دور پنجره باعث ورود صدا می گردد. 

پنجره دوجداره عایق صوت ویستابست
ویستابست تنها دارنده گواهینامه RAL آلمان

بطور خلاصه بخواهیم بگوییم بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی پنجره ای است که پروفیل UPVC آن 5 کاناله ویستابست باشد، یراق آن دوحالته ROTO آلمان باشد، شیشه آن سه جداره ای باشد که یک جداره آن 4+4 لمینیت باشد با PVB استاندارد ، و از همه مهمتر پنجره شما توسط یک تولید کننده استاندارد ابعاد برداری ، تولید و نصب شده باشد.

تمام این عواملی که در بالا گفته شد یکجا باید در پنجره دوجداره شما رعایت شده باشد، کاستی و کمبود در هر یک از بخش های فوق باعث می شود که شما از پنجره خود راضی نباشید و دوباره مشکل سر و صدا را داشته باشید. 

این ترکیبی که در بالا گفته شد صرفا جهت منازلی است که در کنار بزرگراه ها و خیابان های بسیار شلوغ هستند مورد استفاده قرار می گیرد در باقی شرایط می توان از پروفیل سری 6 و 3 کاناله ویستابست و همان یراق دوحالته و شیشه 4-6 استاندارد استفاده کرد و جوابگوی نیاز شما می باشد و نیازی به هزینه بیشتر نمی باشد. 

با توجه به اینکه عنوان مطلب معرفی بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی بود، سعی بر این شد که خواننده را به این هدف برسانیم و بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی را معرفی نماییم جهت مصارف خاص.

بیشتر بدانید: مقایسه پنجره آلومینیومی ترمال بریک با پنجره upvc

شما می توانید با سایر مشتریانی که از محصول فوق استفاده کرده اند ، از طریق رزومه کاری فاراد پنجره ،در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید محصول پنجره سه جداره نمایید. واحد فروش 22895334-021

4/5 - (2 امتیاز)

تعداد One Comment

  1. سلام خسته نباشید شما نمایندگی در تبریز یا هادیشهر یا جلفا داریید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top