skip to Main Content

معرفی بهترین مرکز فروش توری پنجره

فاراد پنجره، یکی از بهترین مجموعه های کشور می باشد که در زمینه تولید توری پنجره، پنجره های دو جداره و… فعالیت می نماید. فاراد پنجره به عنوان بزرگترین مرکز فروش توری پنجره نیز شناخته شده است.

بر همین اساس با انتخاب این مجموعه علاوه بر اینکه می توانید از توری پنجره اصل استفاده کنید، خرید خوبی را تجربه خواهید کرد.

توری پنجره دوجداره

توری پنجره چیست؟

توری های پنجره به عنوان یکی از بهترین ابزارهایی شناخته می شوند که برای جلوگیری از ورود حشرات، گرد و خاک و آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مرکز فروش توری پنجره به فروش می رسد و در مدل های مختلفی تولید می شود که هر یک از آنها مزیت های متفاوتی دارند. در ادامه شما را با انواع توری پنجره آشنا می کنیم.

مرکز فروش توری پنجره
مرکز فروش توری پنجره

بیشتر بدانید: توری پنجره دوجداره UPVC

انواع توری پنجره

توری های پنجره انواع مختلفی دارند. یکی از توری های معروف که برای تمام پنجره ها قابل استفاده می باشد، توری پنجره پلیسه است. این مدل از توری به صورت کرکره ای باز و بسته می شود و نیازمند وجود لوله یا فلز نخواهد بود. مقاومت زیاد این دسته از توری های پنجره، سبب فروش بالای آنها شده است.

توری پلیسه از ورود نور به محیط داخل جلوگیری نمی کند و از نظر کیفیت مطلوب می باشد‌. دسته دوم از توری های پنجره، توری فلزی می باشد که در ساخت آنها از فلز استفاده شده است.

این مدل از توری های پنجره، نرم و انعطاف پذیر هستند و به راحتی نصب می شوند. علاوه بر این استفاده از آنها آسان است.

چندین سال گذشته تنوع در مرکز فروش توری پنجره بیشتر بود. به عنوان مثال توری آلومینیومی نمونه ای از توری های پر فروش بود که امروزه استفاده چندانی ندارد‌. تغییر رنگ سریع و پاک کردن دشوار آن، از مهمترین دلایلی بود که استفاده از توری آلومینیومی را محدود کرد.

تا جایی که امروزه استفاده از آن منسوخ شده است. دسته سوم توری های آکاردئونی هستند که در ظاهر شباهت زیادی به توری های پلیسه ای دارند اما از نظر زیبایی حرف اول را می زنند. باز و بسته کردن این توری ها آسان است.

توری کشویی نیز در دسته توری های آکاردئونی قرار می گیرد. این مدل توری ها طول عمر بالایی دارند و علاوه بر این امکان استفاده از فضای بیرون را فراهم می کنند‌.

بیشتر بدانید : مزایا و معایب توری پلیسه ای چیست؟

                                                                 بهترین توری پنجره

انتخاب مرکز فروش توری پنجره دوجداره

انتخاب مرکز فروش توری پنجره دوجداره از اهمیت بسزایی برخوردار است. به طور معمول، توری پنجره دوجداره از جنس upvc می باشد. در تولید این توری ها از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می شود و جنس آنها از الیاف فایبر گلاس خواهد بود.

توری پنجره دو جداره مانع از ورود نور خورشید نمی شود و ضد گرد و غبار می باشد. اینگونه توری ها علاوه بر اینکه در مدل های مختلفی تولید می شوند، دچار پوسیدگی نیز نمی شوند.

در نهایت می توان گفت بهتر است برای خرید و نصب توری به سراغ یک مجموعه تخصصی و خوب بروید. با انتخاب یک مجموعه متخصص و مجرب مانند فاراد پنجره می توانید، لذت یک خرید مطمئن با بهترین قیمت توری پنجره را تجربه کنید.

جهت سفارش محصول توری پنجره و قیمت توری پنجره دوجداره با واحد فروش فاراد پنجره به شماره ۰۲۱۲۲۸۹۵۳۳۴ تماس حاصل فرمایید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top