skip to Main Content

روش نصب توری پلیسه ای

روش نصب توری پلیسه ای بسیار ساده است . توری های تولید شده توسط فارادپنجره توسط تکنیسین شرکت نصب میشوند اما شما به راحتی میتوانید خودتان محصول  توری پلیسه ای که سفارش داده اید را نصب کنید.

در ادامه با روش نصب توری پلیسه ای با ما همراه باشید.

توری های پلیسه ای با قاب های ظریف آلومینیومی بهترین گزینه جهت پنجره های دوجداره و آلومینیومی می باشند. این توری های پلیسه ای در انواع طرح ها و رنگ های مختلف قابل تولید و ارائه می باشند که قابلیت جمع شدن در قاب خود را دارند و در هنگام بسته شدن بسیار ظریف و شکیل دیده می شوند.

روش نصب توری پنجره دوجداره
روش نصب توری پلیسه ای

ساده ترین راه برای اندازه گیری و ساخت توری پلیسه ای کدام است؟

فقط لنگه بازشوی پنجره نیاز به ساخت توری پلیسه ای دارد. ارتفاع و عرض قسمت بازشو باید به درستی اندازه گیری شود. از پایین ترین قسمت پنجره تا بالاترین قسمت آن برای ساخت توری پلیسه ای در نظر گرفته می شود در واقع همان لاستیک به لاستیک دور باز شو را اندازه بزنید.

عرض قسمت بازشو نیز به همین ترتیب اندازه گیری می شود برای ارتفاع و عرض توری لازم است تا به این اندازه ها ۴ سانتی متر اضافه شود.

با توجه به اینکه موقع نصب امکان تغییر در اندازه های توری پلیسه نیست می بایست حتما اندازه ها دقیق باشد. این توری ها در کارخانه ساخته می شوند و نمی توانید در محل آن را تغییر دهید.

بیشتر بدانید: قیمت انواع توری های پلیسه ای :

قیمت توری پنجره 1402

بهتر است اندازه گیری و نصب توری را به افراد کار بلد بسپارید تا خیالتان از نظر دقت در اندازه ها راحت باشد.

این اندازه ها در تعیین قیمت توری پلیسه ای نیز تاثیر دارند. پنجره هایی با ابعاد بزرگتر نیاز به توری های بزرگتر دارند که هزینه ساخت توری پلیسه ای را بیشتر می کند.

روش نصب توری  های پلیسه ای
روش نصب توری پلیسه ای

نحوه نصب توری پلیسه ای

روش نصب توری پلیسه ای به این گونه می باشد که :

توری بصورت مونتاژ نشده و داخل یک بسته برای شما ارسال می گردد، مونتاژ توری ها توسط قطعات کنج پلاستیکی به راحتی انجام می پذیرد و فریم آلومینیومی بصورت کلاف در می آید.

سپس توری پنجره را از سمت بیرون ، چهارچوب آن را روی سطح پروفیل می گذارید و از گوشه ها توسط پیچ های موجود ،پیچ می کنید. پیشنهاد می شود که نکات ایمنی را در هنگام پیچ کردن توری از سمت بیرون ، به شدت رعایت کنید.

این توری ها از هر چهار طرف به قسمت مسطح پروفیل، پیچ می شوند. سپس توری آماده در قسمت پشت پنجره قرار می گیرد.

این توری ها به صورت نیمه آماده و در اصل دمونتاژ به محل ارسال می شوند و تکنیسین اعزامی قسمت های مختلف را روی هم مونتاژ می کند.

نکته مهم در مونتاژ، توجه به نخ رگلاژ توری است که امکان گیر کردن در پروفیل و پاره شدن آن وجود دارد. با توجه به نوع توری طریقه نصب متفاوت است

مراحل روش نصب توری پلیسه ای

  1. کلاف کردن قاب

    در قدم اول قاب‌های توری پلیسه ای را به وسیله گونیا کلاف می‌کنیم به این صورت که گوشه‌ی قاب های عمودی و افقی را توسط گونیا متصل کرده و در نهایت چارچوب قاب آماده می‌شود.

  2. قراردادن توری پلیسه ای درون قاب

    در قدم دوم توری پلیسه می‌بایست درون قاب اصلی قرار بگیرد به این صورت که روی فریم عمودی بست‌های مشکی رنگی وجود دارد که با توجه به ابعاد، تعداد آن ها متغیر است.

    روش نصب توری پلیسه ای پنجره
    روش نصب توری پلیسه ای
  3. ابتدا یک طرف پروفیل توری را به صورت عمودی درون فریم اصلی قرار می‌دهیم و با فشار به بست‌های مشکی رنگ چفت می‌کنیم و سپس همچنین عمل را در سمت دیگر قاب انجام می‌دهیم.

  4. نصب توری روی فریم درب یا پنجره

    اکنون نوبت به نصب توری پلیسه ای آماده روی فریم درب یا پنجره می‌باشد. چنانچه گیره نگهدارنده در منزل نداشتید، جهت نگه داشتن توری می‌توانید از فرد دیگری کمک بگیرید تا توری روی قاب پنجره جایگذاری شود.

  5. با استفاده از پیچ‌هایی که در پکیج وجود دارد، پیچ را داخل گونیا که در چهارگوش قاب توری است قرار می‌دهیم و به وسیله دریل پیچ می‌کنیم. در انتها برای پوشش گوشه‌ها از درپوش داخل پک استفاده کنید.

ویدیو روش نصب توری پنجره فاراد

مزایای استفاده از توری پلیسه ای فاراد:

بیشتر بدانید: مزایا و معایب توری پلیسه ای

۱- طول عمر و استحکام بالا

۲- عدم نقوذ حشرات ریز

۳- زیبایی در عین سادگی

۴- نصب ساده

۵- عملکردی ساده و روان

۶- قابل شستشو

۷- آنتی باکتریال و مقاوم در برابر گرد و غبار و دوده

۸- داشتن مگنت های مخصوص در فریم آلومینیومی ، تا در هنگام بسته شدن قاب بازشو به فریم خوب چفت شود.

انواع توری متحرک پنجره

انواع توری های متحرک جهت پنجره های دوجداره در این قسمت آورده شده است ، با توجه به استهلاک اینگونه توری ها و اینکه در اثر کار کردن سریع دچار مشکلات فنی می شوند ، پیشنهاد ما استفاده از توری های پلیسه ای تک فریم و یا همان دبل فریم می باشد.

  • توری رولینگ،مدل آلفا

روش حرکت: بالا به پایین-عمودی … مورد استفاده: پنجره های کم ارتفاع و کوچک

  • توری رولینگ،مدل گاما

روش حرکت: دو طرفه افقی … مورد استفاده: پنجره های دولنگه بازشو با عرض زیاد این توری سخت ترین حالت را از لحاظ باز و بسته شدن دارد.

  • توری پلیسه عمودی

این نوع توری درب و پنجره دوجداره به صورت عمودی بازو بسته می شود و با توجه به فریم درب یا پنجره می توان از آن استفاده کرد. توری عمودی در پنجره هایی که در ارتفاع کم قرار دارد یا کم ارتفاع می باشد استفاده می شود.

  • توری پلیسه افقی

حالت باز شدن این نوع توری به صورت افقی می باشد و بر روی انواع درب و پنجره یو پی وی سی ، آلومینیومی، آهنی و چوبی قابل نصب می باشد و برای درب و پنجره هایی که در ارتفاع بالا نصب می باشد واستفاده زیادی از آن می شود مناسب است.

بهتر است برای خرید و نصب توری به سراغ یک مجموعه تخصصی و خوب بروید. با انتخاب یک مجموعه متخصص و مجرب مانند فاراد پنجره می توانید، لذت یک خرید مطمئن با بهترین قیمت توری پنجره را تجربه کنید.

جهت سفارش محصول توری پنجره و قیمت توری پنجره دوجداره با واحد فروش فاراد پنجره به شماره ۰۲۱۲۲۸۹۵۳۳۴ تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top