skip to Main Content

ویژگی های قیمت پنجره دوجداره ترب

با توجه به اینکه پنجره دوجداره یک کالای سفارشی می باشد و قیمت آن بر اساس نقشه و ابعاد تغییر می کند بنابرین قیمت پنجره دوجداره ترب و قیمت پنجره دوجداره دیجیکالا معیاری جهت قیمت دقیق پنجره دوجداره نمی باشد.

همانطور که در اپلیکیشن های مذکور می بینید اکثرا اقدام به فروش کالاهای آماده می نمایند، و شما وقتی وارد این اپلیکیشن ها می شوید قیمت پنجره دوجداره ساخته شده در ابعاد خاصی را مشاهده می کنید.

قیمت پنجره دوجداره ترب

مقایسه قیمت پنجره دوجداره ترب با قیمت پنجره دوجداره فاراد پنجره :

شما می توانید ابعاد پنجره مورد نظر خود  را به شماره 09196546656 واتس آپ نمایید و یا تماس حاصل فرمایید تا قیمت دقیق بهمراه تمام هزینه های مربوطه مثل حمل و نصب را مطلع شوید. تفاوت قیمت پنجره ترب با فاراد پنجره در این است که قیمت جهت دقیق می باشد و صرفا جهت همان طرح و ابعاد می باشد.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + اسفند 1402

مجموعه فاراد پنجره با سابقه 15 ساله در این صنعت می تواند همراه شما در انتخاب نوع پنجره دوجداره باشد. با ارتباط گرفتن با کارشناسان ما در واحد فروش فاراد پنجره 021-22895334 شما می توانید با مشاوره گرفتن و عنوان کردن موارد مورد نظر ، بهترین انتخاب  پنجره دوجداره را که پاسخگوی نیاز شما باشد، با تمام هزینه های جانبی و مربوطه را داشته باشید.

 

قیمت پنجره دوجداره
قیمت پنجره دوجداره ترب/ پروژه متل قو پنجره UPVC

جهت خرید پنجره دوجداره به چه نکاتی باید توجه کرد؟

1- دانش و تجربه تولیدی آن مجموعه در صنعت پنجره های دوجداره :

مهمترین نکته داشتن دانش و تجربه کافی در تولید و اجرای پنجره های دوجداره می باشد. یک مجموعه با دانش و تجربه ، می تواند به شما مشاوره درستی بدهد و شما را راهنمایی کند تا با یک هزینه معقول انتخابی را انجام دهید که پاسخگوی نیاز های شما باشد.

بعنوان مثال اگر مشکل شما شدت آلودگی صوتی می باشد بداند که مستقم به سراغ چه گزینه ای از پنجره و شیشه دوجداره برود و یا اگر در یک منطقه سردسیری هستید چه نوع محصولی را با چه نوع پروفیل به شما پیشنهاد دهد.

قیمت تولید پنجره دوجداره ترب
قیمت پنجره دوجداره ترب/ سالن تولید فاراد پنجره

2- کیفیت ابعاد برداری قبل از تولید پنجره :

یکی از نکات بسیار مهم در عایق بودن پنجره ، کیفیت ابعاد برداری می باشد، اگر ابعاد برداری مخصوصا در پروژه های بازسازی که باید پنجره قدیمی برش داده شود و پنجره دوجداره نصب گردد، ابعاد برداری دقیق بسیار مهم می باشد. اگر پنجره تولید شده در محل نصب بادخور زیاد داشته باشد و یا به سختی جا رفته باشد در هر دوحالت پنجره جدی عایق نمی باشد.

 

قیمت پنجره دوجداره UPVC ترب
قیمت پنجره دوجداره ترب/ پروژه دماوند – پنجره آلومینیومی

3- نوع پروفیل مصرفی ، آلومینیوم یا upvc :

با توجه به ابعاد پنجره و بررسی نکات فنی ، نوع پنجره پیشنهاد داده می شود، آلومینیوم یا upvc بودن آن. اگر ابعاد مورد نظر شما بزرگ باشد بهتر است از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک استفاده شود. در بخش تعویض پنجره بهترین گزینه پنجره upvc می باشد. پیشنهاد ما در مجموعه فاراد پنجره پروفیل استاندارد ویستابست است در کنار تولید استاندارد و اصولی.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست با استاندارد ral

4- نوع یراق آلات مورد استفاده:

نوع یراق آلات با توجه به عرض و ارتفاع بازشو پیشنهاد داده می شود. بعنوان مثال در یک ابعاد یراق ترک vorne اوکی می باشد اما در شرایط ابعادی دیگر باید از یراق roto آلمان استفاده نماییم.

5- خدمات بارگیری و  نصب پنجره دوجداره :

اینکه پنجره شما با چه نوع پیچی نصب می شود و یا از چه نوع چسب سیلیکون و ماستیک و با چه برند و کیفیتی استفاده می شود و آیا فوم پلی ارتان تزریق می شود و یا نمی شود ؟ آیا بالا بردن پنجره و شیشه ها توسط پیمانکاران شرکت انجام می گیرد و یا خیر ؟ آیا پنجره ها بصورت بسته بندی ارسال می گردد و یا خیر ؟ همگی نکات بسیار مهمی است که باید به آنها توجه شود. صرف قیمت پایین پنجره اصلا گزینه مناسبی جهت خرید نمی باشد.

قیمت پنجره دوجداره ترب
قیمت پنجره دوجداره ترب/ الزامات فنی ویستابست

با بررسی موارد بالا و اطمینان کردن به یک تولید کننده با کیفیت و بررسی رزومه کاری آن شرکت و بازدید از کیفیت پروژه های انجام گرفته توسط آن شرکت ، می توانید یک انتخاب درست داشته باشید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

تعداد One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top