skip to Main Content

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب یکی از بهترین و پرطرفدارترین طرح هایی ست که در شرکت فاراد تولید میشود.  تولید و بکاربردن پنجره چوبی از گذشته تا به امروز مرسوم بوده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ، تولیدکنندگان درب و پنجره به فکر تولید پنجره upvc از نوع طرح چوب نمودند.

پنجره دوجداره طرح چوب
پنجره upvc طرح چوب

بیشتر بدانید:راهنمای خرید پنجره upvc

اجزای تشکیل دهنده پنجره upvc

با توجه به زیبایی خاص و منحصربفرد پنجره چوبی جهت مقاوم سازی آن و برطرف نمودن معایب پنجره چوبی از پنجره دوجداره طرح چوب استفاده می کنند. بدنه پنجره دوجداره طرح چوب از پروفیل لمینت شده طرح چوب می باشد.
پروفیل مهم ترین اجزای پنجره دوجداره به رنگ سفید است . اما با استفاده از لمینت رنگی یا روکش چوبی می توان طرح و رنگ های متفاوتی را ایجاد کرد. برای تولید پنجره دوجداره لمینت از انواع مرغوب پروفیل که اصلی ترین اجزای پرنده است و یراق آلات براساس سلیقه سفارش دهنده استفاده می شود.

از دیگر اجزای پنجره دوجداره لمینت رنگی, شیشه دوجداره است که به صورت وکیوم در کارخانه تولید شده و گازی بی اثر در انها تزریق شده کنترل کیفیت می شود.

پنجره upvc طرح چوب
پنجره upvc طرح چوب با شیشه های ارسی محصول منحصر به فرد فاراد پنجره
  • فریم اصلی ( به عنوان قاب پنجره)
  • یراق آلات
  • شیشه دوجداره
  • نوار درزبند
  • تقویت کننده فولادی

رنگ های طرح چوب :

  • گردویی
  • بلوطی
  • ماهاگونی
  • نقره ای
    از جمله مزایای لمینت کردن پروفیل های upvc  امکان اجرای طرح های مختلف روی درب و پنجره های upvc است که از بین تمام طرح های موجود طرح چوب مانند گردویی، بلوطی، ماهاگونی و در بین رنگ ها نیز نوک مدادی و نقره ای از پر مصرف ترین انواع پنجره upvc لمینت می باشند.

.

قیمت پنجره upvc طرح چوب

چوب یکی از منابع تولید پنجره از گذشته تا به امروز بوده و دلیل آن زیبایی خاصی است که در نمای ساختمان ایجاد می کند, اما متاسفانه پنجره های چوبی از عمر کوتاهی برخوردار بوده و پس از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند.

فراموش نکنیم که چوب کاملاً سازگار با محیط زیست است و کمترین میزان هدایت گرما را در بین مواد قاب دارد. پنجره هایupvc به دلیل قیمت پایین تر در مقایسه با سایر مواد ، محبوب ترین انتخاب برای افراد است. همچنین در هنگام نصب شیشه های دو جداره بسیار توصیه شده است که فواید آن بیشتر از شیشه های یک جداره است.

پنجره دوجداره طرح چوب
انواع رنگ ها و طرح ها در پنجره upvc طرح چوب

اختلاف قیمت پنجره لمینت دوجداره upvc طرح چوب به میزان پروفیل طرح چوب مصرفی در پنجره دوجداره بستگی دارد که با اضافه شدن پروفیل در هر قسمت از پنجره، قیمت آن به شکل تصاعدی بالا خواهد رفت

امروزه با روی کار آمدن درب و پنجره های دوجداره شما می توانید برای داشتن پنجره هایی زیباتر و هماهنگ با نمای داخلی و خارجی ساختمان، از پنجره های upvc لمینت شده طرح چوب استفاده نمایید. توجه داشته باشید قیمت پنجره upvc لمینت طرح چوب با توجه به دورو لمینت و یا یک رو لمینت بودن متفاوت است.
اختلاف قیمت پنجره لمینت دوجداره upvc طرح چوب به میزان پروفیل طرح چوب مصرفی در پنجره دوجداره بستگی دارد که با اضافه شدن پروفیل در هر قسمت از پنجره، قیمت آن به شکل تصاعدی بالا خواهد رفت.

پنجره دوجداره طرح چوب
یکی از انواع پنجره upvc طرح چوب

بیشتر بدانید:مراحل مهم قبل از ساخت درب و پنجره دوجداره upvc

ویژگی های پنجره upvc

  • زیبایی منحصر بفرد
  • طول عمر بالا
  • عایق حرارت
  • عایق صوت
  • عایق در برابر عبور ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا
  • عایق در برابر نفوذ آب
  • بی نیاز از رنگ
  • قابل شستشو
  • مقاوم در برابر نور آفتاب و حرارت
  • نصب و تعویض آسان
  • قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی
پنجره دوجداره طرح چوب
پنجره upvc طرح چوب

مزایای پنجره   upvc این است که جایگزین پنجره های فلزی و آلومینیومی قدیمی می شوند که دارای تنوع در طرح  و سلیقه افراد بوده و به ترمیم رنگ پروفیل نیازی نیست

مزایای پنجره upvc طرح چوب

یکی از مزایای پنجره دوجداره upvc لمینت طرح چوب این است که می توان به راحتی با نمای داخلی خانه و مبلمان آن را هماهنگ کرد و برای هر سبکی مناسب است
برای ساخت پنجره دوجداره upvc لمینت بیرون و داخل از لمینت سفید و برای دو طرف لمینت، از پروفیل های قهوه ای یا رنگ چوب استفاده می شود.

در تولید پنجره دوجداره upvc لمینت طرح چوب از پروفیل های لمینت یا روکش دار استفاده می شود. این نوع پروفیل مانند پروفیل سفید رنگ ‏تولید می شودبرای ترکیب مواد اولیه پنجره دوجداره upvc رنگدانه های همرنگ روکش طرح چوب به آن اضافه می شود ‏تا پروفیل رنگی شبیه به رنگ روکش داشته باشد . در مرحله بعدی تولید پنجره دوجدارهupvc لمینت طرح چوب روکش لمینت به وسیله موادی خاص و با فشار زیاد ‏روی پروفیل چسبانده می شود.
مزایای پنجره دوجداره upvc این است که جایگزین پنجره های فلزی و آلومینیومی قدیمی است دارای تنوع در طرح و سلیقه افراد بوده و به ترمیم رنگ پروفیل نیازی نیست.

به عنوان یک ماده غیر خورنده ، upvc زنگ نمی زند و نمی پوسد. آنها همچنین قادر خواهند بود در برابر هرگونه آب و هوا مقاومت کنند و به خانه نفوذ ندهند. همچنین نصب شیشه های دو جداره در قاب پنجره های upvc خانه ای بسیار عایق بندی شده را ایجاد می کند که به حفظ گرما و سر و صدای بیرون کمک می کند.

مقایسه پنجره های چوبی با پنجره های upvc طرح چوب:

به طور کلی در مورد پنجره های چوبی و پنجره های دوجداره upvc باید گفت:

  • upvc ماده صافی است که می توان آن را تمیز کرد. چوب کمی پیچیده تر است. این بدان معنا نیست که نگهداری از پنجره های چوب سخت است به هیچ وجه ؛ اما باید توجه داشت که در مورد چگونگی تمیز کردن و تعمیر قاب های چوبی برخلاف نمونه های پلاستیکی آنها ، باید بیشتر مراقبت بیشتری گردد.
  • پنجره های چوبی ممکن است نیاز به سنباده کاری و رنگ آمیزی مجدد داشته باشند – ما توصیه می کنیم هر پنج تا هشت سال یکبار انجام این کار را انجام دهید تا پنجره های چوبی در طول زندگی خود به اندازهروز اول ظاهری زیبا داشته باشند. با این وجود در مورد  پنجره های upvc نیازی به این نوع کارها نخواهد بود.
  • تا زمانی که مهر و موم ها تمیز و تمیز نگه داشته شوند ، upvc می تواند برای مدت بسیار طولانی دوام بیاورد.
  •  قابل تعمیر بودن قاب چوب است. اگر به قاب پنجره upvc آسیب جدی وارد کنید ، احتمالاً باید مجبور شوید آن را تعویض کنید. اگر یک قاب چوبی در اطراف پنجره خود پیدا کرده اید که آسیب می بیند ، احتمال تعمیر و جایگزینی بسیار بیشتر است.
پنجره upvc طرح چوب
پنجره upvc طرح چوب / پروژه شهر ری

پنجره های upvc یک تکنولوژی جدید در صنعت درب و پنجره می باشد که روز به روز به دلیل مزیت هایی که دارد به مشتریان آن افزوده می باشد. از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره upvc  می تواند عایق صوتی ، عایق سرمایشی و گرمایشی، دوام بالا  اشاره کرد که امروزه به عنوان زیبا کننده نمای داخلی و خارجی ساختمانها بکار می روند.

شرکت فاراد پنجره با 15 سال سابقه درخشان در صنعت درب و پنجره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد تمامی گارنتی های مربوطه پس از نصب پنجره در پیوست قرارداد و فاکتور نهایی به خریدار تقدیم می گردد. جهت ارتباط با این شرکت با شماره های درج شده در سایت تماس نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top