skip to Main Content

3 روش بازاریابی و فروش پنجره دوجداره

در این نوشته می خواهیم به روش های بازاریابی و فروش پنجره دوجداره بپردازیم.

همانطور که می دانید امروزه با گسترش بازارها و اشباع شدن آنها ، رقابت شدیدی در بین شرکت های مختلف وجود دارد و در این بین شرکت هایی موفق می باشند که توانسته باشند با استفاده ار روش های نوین بازاریابی ، فروش خود را افزایش دهند.

در واقع یک مدل کسب و کار و مدل بازاریابی جدیدی داشته باشند.

 

بازاریابی و فروش پنجره دوجداره

 

یک تیم بازاریابی خوب با روش های مخصوص خود و مدل بازاریابی خود، مردم غریبه را به مشتریان بالقوه تبدیل می کند و یک تیم فروش حرفه ای این مشتریان بالقوه  را به مشتریان بالفعل تبدیل می کند و سپس با روش های CRM به مشتریان وفادار تبدیل میکند.

 

بازاریابی و فروش پنجره دوجداره

در ابتدا می خواهیم خلاصه ای از مفاهیم اولیه “بازاریابی ” و  “فروش ” برای شما ارائه دهیم که حاصل سالها تجربه می باشد. به طور خلاصه اگر با انجام روش هایی توانستید “زنگ خور شرکت خود را بالا ببرید”، “مردم کاتالوگ شما را بردارند”، “مردم وارد سایت شرکت شما بشوند”، درب شرکت شما را بزنند، می توانید اظهار کنید که تیم بازاریابی خوبی داشته اید.

در واقع جان کلام بازاریابی موفق همین است، مردم غریبه  را به مشتریان بالفعل تبدیل نماید. در واقع روش هایی بکار ببرید که در بین مشتریان و بازار های هدف خود دیده شوید.

یک تیم بازاریابی خوب با روش های مخصوص خود و مدل بازاریابی خود، مردم غریبه را به مشتریان بالقوه تبدیل می کند و یک تیم فروش حرفه ای این مشتریان بالقوه  را به مشتریان بالفعل تبدیل می کند و سپس با روش های CRM به مشتریان وفادار تبدیل میکند.

 

 

بازاریابی و فروش پنجره دوجداره upvc

انواع روش های بازاریابی پنجره دوجداره :

روش های و مدل های بسیاری برای بازاریابی و فروش پنجره دوجداره  وجود دارد که در این قسمت تنها به 3 نوع مهم و پر اهمیت آن اشاره می کنیم.

 

  • 1- بازاریابی و فروش پنجره دوجداره بصورت حضوری :  شما می توانید با تشکیل یک تیم بازاریابی مویرگی کلیه فایل های ساختمانی در حال ساخت را پرزنت نمایید و کاتالوگ خود را در اختیار آنها قرار دهید. ورود به فایل های ساختمانی در حال ساخت و نتظیم جلسات فروش یکی از سخت ترین کارها می باشد که باید با استفاده از شگردها مختلف فروش و فنون مذاکرات ، یک جلسه مقید و ارزنده فروش را در معرفی و فروش محصول خود به پایان برسانید.

 

  • 2- بازاریابی و فروش پنجره دوجداره از طریق دیجیتال مارکتینگ: شما می توانید با فعالیت در صفحات اجتماعی و با بالابردن رتبه سایت خود در GOOGLE و تولید محتوا بر اساس قوانین سئو در فضای مجازی و صفحات اجتماعی دیده شوید.

 

بازاریابی و فروش پنجره دوجداره آلومینیومی

 

  • 3- بازاریابی و فروش پنجره دوجداره با حضور در نمایشگاه های تخصصی: شما می توانید با حضور در نمایشگاه های تخصصی مثل نمایشگاه صنعت ساختمان و یا نمایشگاه درب و پنجره ، شرکت و مجموعه خود را معرفی نمایید و از این طریق دیده شوید. نمایشگاه های تخصصی در شهرها و استان های مختلف مکانی مناسب برای دیده شدن شما و اعطا نمایندگی فروش می باشد. از این نکته بسیار مهم غافل نشوید.

 

نکات کلیدی در ارتباط با بازاریابی و فروش پنجره دوجداره

  • اگر می خواهید فروش بالایی داشته باشید اول از همه باید تمایز را در محصول خود ،تولید خود ، ایجاد نمایید. تمایز در کیفیت تمایز در خدمت و ….. باید بتوانید در تولید یک تمایز و یک برتری کالای خود را نسبت به سایر رقبا ایجاد نمایید و در مدل کسب کار خود آن را بطور کامل آنالیز کرده باشید. product

  • قیمت کالای خود را باید کاملا حرفه ای و رقابتی نسبت به سایر رقبا تعیین کنید و در فروش محصول خود از سیاست های مختلف و متنوع قیمت  استفاده نمایید. price

 

  • جهت پرزنت کالا و محصول خود حتما باید جای مناسبی را پیدا کنید. اگر پنجره تولیدی شما یک کالای کاملا با کیفیت است و متریال آن گران قیمت، محل ارایه این محصول و معرفی این محصول متفاوت می باشد نسبت به یک کالا و محصول اکونومی و با قیمت مناسب. باید با تعیین سگمنت های مختلف و تقسیم بندی های مناسب، بازار هدف خود را مطابق با نوع و ارزش کالای خود تعیین کنید. باید بدانید که کاتالوگ و بروشور محصول خود را در کدام مکان ارایه نمایید. باید بدانید که بر سر کدام پروژه بروید و خواستار جلسه حضوری جهت معرفی محصول خود باشید. بر اساس تنوع محصول خود اعم از پنجره upvc و یا پنجره آلومینیومی باید محل ارایه کالای خود را بدانید. place

 

  • با استفاده از کمپین های مختلف فروش شامل جشنواره های فروش، تخفیف های عید تا عید، روش های تبلیغاتی، برگزاری مسابقات ، تخفیف های نمایشگاهی و ……. سایر روش های دیگر علاوه بر 3 روش گفته شده در بالا، میزان فروش خود را بالا ببرید و آن را ترفیع بدهید. promotion

 

بازاریابی و فروش پنجره دوجداره بر اساس مدل های بازاریابی

 

بیشتر بدانید: چگونه نمایندگی فروش محصولات درب و پنجره را بگیریم.

در این نوشته سعی بر این شد که چکیده ای از مطالب در ارتباط با بازاریابی و فروش پنجره دوجداره به شما ارائه گردد، بصورت کاملا مختصر و مفید. مطالب بسیار گسترده و مفصل می باشد و دارای مدل های بازاریابی مختلف، هر مجموعه ای باید مدل کسب و کار و مدل بازاریابی خود را چیدمان کند  و به مدل نهایی دست یابد. جهت کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر می توانید با واحد مشاوره بازاریابی مجموعه فاراد پنجره تماس حاصل فرمایید.

مجموعه فاراد پنجره این آمادگی را دارد که بهمراه اعطاء نمایندگی فروش محصولات خود، آموزش های مربوطه را نیز ارائه دهد.

4.7/5 - (14 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top