skip to Main Content

پنجره دوجداره مشهد

پنجره دوجداره مشهد چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟ آیا شرایط آب و هوایی هر منطقه در انتخاب نوع پنجره دوجداره تاثیر گذار است؟

مجموعه فاراد پنجره تولید کننده سیستم های دوجداره upvc با پروفیل ویستابست با کد نمایندگی 289- این آمادگی را دارد تا با داشتن نمایندگی های مختلف در سرتاسر ایران از جمله شهر مقدس مشهد  بتواند خدمات پنجره دوجداره را با پروفیل ویستابست ارائه نماید.

فروش و نصب پنجره دوجداره مشهد

تولیدات این مجموعه دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست صورت می پذیرد و دارای نشان استاندارد ملی است.

در این مجموعه برای اولین بار در ایران پنجره های upvc با علامت استاندارد ارائه می گردد.

بیشتر بدانید: پنجره ارسی جهان ویلا

ویژگی های پنجره دوجداره مشهد

  1. نوع پروفیل مصرفی
  2. رنگ
  3. یراق آلات
  4. شیشه
  5. تزریق گاز
  6. تعداد لایه های شیشه
  7. نوع گالوانیزه

1. نوع پروفیل مصرفی

با توجه به شرایط آب و هوایی مشهد که تابستان هایی گرم و خشک و زمستان هایی سرد و مرطوب دارد، از انواع پنجره دوجداره می توان استفاده کرد.

بهترین پروفیل پیشنهادی برای این نوع اقلیم، پروفیل سری 60 ویستابست و برای مناطق سردسیری تر شهر مشهد پروفیل سری 70 ویستابست است.

پروفیل سری 7 سانت ویستابست با توجه به تعداد کانال های داخلی بیشتر نسبت به پروفیل سری 60، دارای ضریب انتقال حرارت بهتری نسبت به سری 60 می باشد و برای مناطق سردسیری مناسب می باشد. سری 7سانت دارای 5 کانال و سری 6 دارای 3 کانال است.

در ساختمان های با ارتفاع بیشتر از 8 طبقه با توجه به تشدید فشار باد در طبقات بالایی، در پنجره های قدی دولنگه حتما باید از مولین استاتیکی ویستابست استفاده شود.

در مناطقی که شدت آفتاب مستقیم زیاد است و پنجره در جهت شرقی و یا غربی قرار داده شده است، باید از پروفیل های سفید رنگ استفاده شود.

2. رنگ و طرح پروفیل در پنجره دوجداره مشهد

رنگ و طرح پروفیل در پنجره دوجداره مشهد

در ارتباط با رنگ پروفیل upvc پنجره دوجداره مشهد، بهتر است در مناطقی که شدت آفتاب مستقیم زیاد است و پنجره در جهت شرقی و یا غربی قرار داده شده است، از پروفیل های سفید رنگ استفاده شود.

برای سایر مناطقی که در معرض شدید نور خورشید نمی باشند می توان از پروفیل های طرح چوب استفاده کرد.

3. یراق آلات پنجره دوجداره مشهد

در ارتباط با یراق آلات، بهترین نوع یراق آلات roto آلمان می باشد که در صورتیکه می خواهید هزینه کمتری برای پنجره دوجداره خود پرداخت نمایید از یراق ترک worne هم می توانید استفاده کنید.

از یراق دوحالته حتما استفاده شود، چون پنجره شما در هنگام بسته بودن از چندین نقطه قفل می گردد و عملکرد بهتری را به لحاظ عایق بودن نسبت به مدل تک حالته دارد.

4. شیشه

شیشه پنجره دوجداره مشهد

شیشه دوجداره حتما از نوع صنعتی استفاده شود، شیشه دوجداره 6-4 تمام صنعتی حداقل نوع شیشه دوجداره است که می تواند خواسته شما را از یک پنجره دوجداره باکیفیت برآورده سازد.

5. تزریق گاز

حتما گاز آرگون تزریق شده باشد به این دلیل که هم از میعان جلوگیری می نماید و هم عایق خوبی در برابر ورود سرما از سمت جدار خارج به سمت جدار داخل است.

علاوه بر این تاحدودی هم از شدت آلودگی صوتی می کاهد. پس حتما از شیشه های دوجداره استاندارد با تزریق گاز آرگون استفاده شود.

برای مناطقی که آلاینده های صوتی بالایی دارد، می توان از شیشه های سه جداره استفاده کرد.

6. تعداد لایه های شیشه پنجره دوجداره مشهد

تعداد لایه های شیشه پنجره دوجداره مشهد

برای مناطقی که آلاینده های صوتی بالایی دارد، می توان از شیشه های سه جداره و یا شیشه های دوجداره ای که یک جدار آن لمینیت است. استفاده کرد.

این شیشه ها برای منازلی که در کنار اتوبان و یا بزرگراه ها و یا مدارس و یا در مراکز شهر واقع شده اند بسیار مناسب می باشند.

7. نوع گالوانیزه پنجره دوجداره مشهد

بجای گالوانیزه u شکل به ضخامت 1/5 در آن از گالوانیزه قوطی به ضخامت 2میلیمتر استفاده شده است همین امر باعث شده است تا این مولین ممان اینرسی نزدیک 11 سانتی متر به توان 4 پیدا کند.

بیشتر بدانید: قیمت تعویض شیشه پنجره دوجداره

برای سفارش محصولات پنجره دوجداره ، شیشه دوجداره ، پنجره های طرح ارسی ، شیشه های دوجداره کرکره دار با شماره های 22895334 – 22895430 و تماس حاصل فرمایید و یا ابعاد خود را به شماره 09196546656 تلگرام و یا واتس آپ نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top