skip to Main Content

پنجره دوجداره 1402

صفحه قیمت پنجره دوجداره فاراد هر ما به روز رسانی می شود و شما می توانید از قیمت های جدید کاهشی و یا افزایشی انوع پنجره دوجداره مطلع شوید. قیمت های پنجره دوجداره یو پی وی سی بر مبنای پروفیل استاندارد ویستابست می باشد.

قیمت پنجره دوجداره سال 1400

خرید پنجره دوجداره با قیمت مناسب

قیمت پنجره دوجداره نیز همانند کالاهای دیگر متاثر از قیمت مواد اولیه و دستمزد می باشد که بطور سالیانه شامل تغییراتی می گردد.

تقریبا می توان گفت امروزه استفاده از پنجره دوجداره در تمامی مناطق شهری و روستایی کشور عمومیت پیدا کرده و از طرف دیگر مهندسین ساختمان و معماران نیز در طرح هایی که برای ساختمان ها در طراحی می کنند عمدتا پنجره دوجداره را در اولویت قرار می دهند.

پنجره دوجداره قیطریه
پروژه پنجره دوجداره آلومینیومی در قیطربه

دیگر زمان استفاده از پنجره های قدیمی و آهنی به سر رسیده است. اما مهم ترین نکته در استفاده و خرید پنجره های دوجداره ؛ هزینه و قیمت آنها می باشد.

برای اینکه بتوانید به صورت دقیق از قیمت پنجره دوجداره فاراد اطلاع داشته باشید بهتر است با کارشناسان ما در فاراد تماس بگیرید. تا در انتخاب پنجره به شما مشاوره لازم را ارائه کنند.

 معرفی شرکت فاراد پنجره

فاراد پنجره (22895334-22895430) تولیدکننده سیستم های دوجداره درب و پنجره upvc – (پروفیل ویستا بست VISTA BEST)  (کد ۲۸۹ ویستابست)   با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تخصص و تجربه ۱۰ ساله کادر مدیریتی و تولیدی، در سال ۱۳۹۱ فعالیت تولیدی خود را با ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ قطعه پنجره در یک شیفت کاری در شهرک صنعتی شرق سمنان آغاز نموده است.

پروژه پنجره دوجداره
پنجره دوجداره آلومینیومی فاراد در محله دزاشیب

و در این مدت کوتاه توانسته است با جلب رضایتمندی مشتریان عزیز و تبدیل شدن به یکی از نمایندگان برتر شرکت ویستابست،  جایگاه مناسبی را در بخش سازندگان محترم صنعت ساختمان پیدا نماید، همچنین با ایجاد دپارتمان تخصصی در بخش تعویض پنجره های قدیمی خدمات ویژه ای را درجهت کاهش هزینه های خانواده به مصرف کنندگان عزیز ارائه داده است.

پنجره دوجداره ویستابست

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.

قیمت پنجره دوجداره استاندارد سال 1400

هزینه و قیمت پنجره دوجداره فاراد

در خرید  پنجره  upvc باید به 5 نکته مهم توجه نمود که در صورت رعایت این 5 نکته ،هزینه را که جهت خرید این پنجره ها انجام داده اید ظرف سه سال بر گشت پذیر خواهد بود.

این پنجره ها هزینه خرید خود را با صرفه جویی در اتلاف انرژی ، جبران خواهند کرد. در واقع شما هزینه نمی کنید بلکه پس انداز می کنید.

پنجره دوجداره در الهیه
پروژه الهیه/ پنجره دوجداره upvc

این 5 نکته مهم عبارتند از :

1- انتخاب پروفیل یو پی وی سی کاملا استاندارد جهت شرایط آب و هوایی منطقه نصب پنجره

پنجره دوجداره ویستابست
پروفیل استاندارد ویستابست با استاندارد RAL آلمان

بیشتر بدانید: استاندارد های پروفیل پنجره UPVC

2-انتخاب نوع یراق آلات مصرفی بسته به کارایی و وزن لنگه ها ومیزان تردد. 

بیشتر بدانید: ویژگی یراق آلات استاندارد پنجره های دوجداره 

 

پنجره دوجداره با یراق ROTO
یراق استاندارد و با کیفیت ROTO آلمان

3- استفاده از شیشه دوجداره صنعتی که کاملا بصورت استاندارد  تولید شده باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد.

پنجره دوجداره شبستر

با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دوجداره را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دقت فراوانی کرد تا کاملا استاندارد و به صورت صنعتی تولید شده باشد.

 

4- تولید استاندارد پنجره دوجداره که باید توسط استاد کار متخصص وماشین آلات استاندارد تولید گردد. در غیر این صورت حتی با انتخاب پروفیل، یراق و شیشه دوجداره استاندارد در صورتیکه تولید خوبی نداشته باشید پنجره شما هرگز عایق نخواهد بود وازبین باز شوها اتلاف انرژی صورت می پذیرد.

تولید پنجره دوجداره
تولید استاندارد پنجره دوجداره

روی تولید خوب و صنعتی همواره تآکید داشته باشید ، تنها راه مطمئن شدن از تولید خوب ، بازدید از پروژه های انجام شده می باشد.

  1. نصب استاندارد پنجره دو جداره که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد ،اگر نصب به خوبی انجام نگیرد ازبین فریم اصلی پنجره دوجداره ،اتلاف انرژی صورت می پذیرد .
پنجره دوجداره ارسی
پنجره ارسی فاراد در طب سنتی حکیم

بیشتر بدانید: قیمت پنجره ارسی فاراد ، محصول منحصر به فرد مجموعه فاراد پنجره

پنجره ارسی

 

با رعایت موارد پنجگانه بالا در خرید پنجره دوجداره , می توانید آنچه را که در ذهن داشته اید خریداری کنید که استاندارد و عایق مناسبی خواهد داشت .

علاوه بر اینکه شما بهترین نوع پنجره دو جداره را انتخاب خواهید کرد ؛ هزینه های خرید نیز برای شما پایینتر خواهد بود.

در صورت عدم رعایت موار بالا بدون شک در خرید دچار مشکل خواهید شد و باید در سال های آتی شاید 3 تا 5 سال آینده نیاز به تعویض پنجره خواهید داشت .

پنجره upvc
پروژه جهان ویلا

اگر موارد بالا در خرید پنجره دوجداره قانعتان نکرده باشد شما می توانید با تماس با کارشناسان ما در فاراد هم از نرخ و قیمت پنجره دوجداره فاراد اطلاع داشته باشید و در انتخاب پنجره مناسب مشاوره های کارشناسان ما را دریافت کنید .

در ذیل قیمت حدودی پنجره upvc با ابعاد و طرح های مختلف آورده شده است.

در پایین قیمت ها بر اساس یراق worne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ، بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto ، بهتر است جهت روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان استفاده شود.

پروژه پنجره دوجداره upvc نیاوران
پنجره UPVC فاراد در نیاوران

قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت 1/5 و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا25 درصد به قیمت ها اضافه می گردد. 

                                                 ** قیمت ها در مورخ پاییز 1402 به روز شده است**

قیمت پنجره دوجداره upvc با پروفیل ویستابست و وینتک

 

با خرید پنجره های دوجداره فاراد خرید نمی کنید ؛ پس انداز می کنید

قیمت پنجره دوجداره

رعایت اصول معماری ساختمان موجود در طراحی پنجره دوجداره جدید فاراد

بدون شک یکیاز مهمترین معیارهای شما در انتخاب پنجره جدید برای منزلتان دقت در معماری و طراحی ساختمان است . لذا قبل از اینکه اقدام به خرید پنجره دوجداره جدید با پنجره های قدیمی ساختمان کنید بهتر است معماری ساختمان خود را کاملا بررسی کنید.

پنجره خیابان رشید
پروژه تهرانپارس

به ویژه اهمیت این نکته در خرید پنجره جدید برای مجتمع های مسکونی بسیار اهمیت دارد .که باید بر اساس طرح پنجره های قبلی و یا یک طرح جامع از طرف مدیریت ساختمان باشد .

بر خی از مواردی که باید رعایت شوند : رنگ , طرح , رنگ شیشه ها این موارد حتما رعایت شوند تا به نمای بیرونی ساختمان لطمه ای وارد نشود.

معرفی پنجره دو جداره فارادوین
پروژه پاسداران

برای اینکه بتوانید در انتخاب یک طرح کلی برای تعویض پنجره های ساختمان به نتیجه ای مطلوب برسید بهتر است با کارشناسان ما در فاراد تماس بگیرد. در طراحی و انتخاب پنجره بهترین راهنمایی را برای شما خواهیم داشت .

تا با جایگزینی پنجره جدید به جای قدیمی نه تنها آسیبی به معماری ساختمان وارد نشود بلکه آن را زیباتر نیز کند . برای طرح های جدیدمی توانید از انواع پنجره های دوجداره UPVC استفاده کنید . این پنجره های یو پی وی سی در انواع رنگ و طرح تولید می شوند و تنوع محصول بالایی دارند.

خرید پنجره دوجداره

 

امیدواریم با مطالعه متن بالا راهنمایی لازم برای انتخاب پنجره دوجداره upvc برای شما ارائه کرده باشیم . اگر همچنان مشکل در انتخاب طرح و رنگ دارید می توانید با کارشناسان ما در شرکت فاراد تماس بگیرد . پنجره های تولیدی شرکت فاراد با استاندارد و اصول دقیق مهندسی ساخته می شود .

پروفیل یو پی وی سی ویستا بست ، یراق آلات roto  آلمان و شیشه دوجداره تماما صنعتی پیشنهاد شرکت فاراد پنجره جهت پنجره دوجداره شما می باشد. 

 

1. تفاوت پروفیل مولیون استاتیکی با مولیون های معمولی در پنجره دوجداره چه چیزی می باشد؟

2. تفاوت پنجره دوجداره UPVC سه کاناله و پنج کاناله در چیست؟

3. تفاوت شیشه دوجداره 6-4 و 6-6 مورد استفاده در پنجره دوجداره چیست؟ کدام عایق صوتی بهتری هستند؟

4. چرا برخی از مدل های پنجره دوجداره upvc در اثر تابش خورشید و به مرور زمان زرد می شوند؟

 

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی:

جهت آگاهی از قیمت و  انواع پنجره دوجداره آلومینیومی  ترمال بریک فاراد پنجره می توانید به صفحه مربوطه در لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت پنجره آلومینیومی 1402

4.9/5 - (9 امتیاز)

تعداد 69 نظر و سوال

  1. سلام
    سلام ممنون از مطالب مفیدتون
    میخواستم ببینم اگه فاصله ببین در یا پنجره افتاده و صدای بیرون و باد به داخل میاد مشکل از کجاست?
    رگلاژ نیاز یا باید پیچ ها سفت بشن?

    فارادپنجره:
    با سلام
    چندین عامل می تواند دخیل باشد:
    ۱- رگلاژ مجدد
    ۲-ایراد فنی در یراق
    ۳- نصب غیر اصولی یراق آلات

  2. سلام
    برای کندن برچسب آفتاب خورد درب دوجداره چه باید کرد کسی می تونه راهنمایی بده

    فارادپنجره:
    باسلام
    باید از شوینده های مخصوص استفاده نمایید. جهت تهیه می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.
    به صورت استاندارد برچسب های پنجره های upvc نباید بیش از یک ماه بر روی پروفیل باقی بماند

  3. سلام. خیلی ممنون از اطلاعات شما. پرسشی داشتم. آیا رنگ زدن قاب پنجره ها باعث صدمه به شیشه های آرگن دار می شود و حتما باید قبل از کار گذاشتن شیشه ی آرگن دار قاب ها رنگ زد یا بعد از آن هم می شود؟

    فاراد پنجره:
    باسلام
    رنگ قاب پنجره دوجداره و پنجره upvc هیچ گونه ارتباطی با گاز آرگون داخل شیشه دوجداره ندارد. فقط جهت رنگ پنجره upvc باید دفت شود که از رنگ مخصوص upvc استفاده شود.

  4. سلام خسته نباشید،پنجره های ما هیچگونه گرد و خاکی به خانه نمیاره،ولی در تابستان به شدت گرم میشه خانه و در زمستان سرد علت چیست؟

    فاراد پنجره:
    معمولاً این مورد به نوع پروفیل استفاده شده یا استفاده نشدن از گاز آرگون بین شیشه دوجداره مربوط می شود برای بررسی دقیقتر باید کارشناس مراجعه کند.

  5. باسلام و عرض وقت بخیری و خسته نباشید،
    بغیر از سوپاپ های گاز تعبیه شده روی اسپیسرهای شیشه دوجداره، به چه صورت قبل از نصب پنجره بر روی چهار چوب و چگونه میتوان متوجه شد که آیا از گاز آرگون بین شیشه ها استفاده شده است یا نه؟ آیا راهی وجود دارد که بصورت عملی قبل از نصب امتحان شود که گاز آرگون درون پنجره ها استفاده شده است یا نه؟
    با تشکر از پاسخ شما بزرگوار

  6. سلام
    مغازه و یا دفتری هست که بتونم برم رنگ و نمونه و… رو ببینم؟

    فاراد پنجره:
    بله بصورت حضوری در دفتر فاردپنجره واقع در برج سفید پاسداران می توانید انخاب طرح و رنگبندی را داشته باشید یا با همکاران ما تماس بگیرید تا برای بازدید و اندازه گیری و نمونه رنگها به محل سکونت یا کار شما مراجعه کنند.

  7. سلام
    لطفا برای چند مدل نمونه قیمت بذارین تا بتونیم برای مورد مصرف خودمون قیمت تقریبی رو برآورد کنیم .
    متشکرم.

    فاراد پنجره:
    با توجه اینکه ابعاد و تعداد یراق استفاده شده برای هر مدل از پنجره ها متفاوت است میبایست اندازه ها و مدل بازشو پنجره یا درب را انتخاب کنید تا پیش فاکتور برای شما ارسال شود.

  8. سلام برای یک واحد ۸۰متری که حدود ۳پنجره ویک پنجره بزرگ بالکن نیاز داره اززمان سفارش تاتحویل چقدر زمان میبره؟

  9. با سلام با تشکر از اطلاعات خوبتون لطفا در خصوص قیمت پنجره دوجداره اطلاعات بیشتری بدید.
    با تشکر

  10. با سلام مزیت پنجره هایی که با پروفیل ویستابست تولید شده اند به نسبت پنجره دوجداره های پروفیل های دیگر چه چیزی می باشد؟

  11. سلام یک سوال داشتم تنها مزیت استفاده از پنجره دوجداره جلوگیری از اتلاف انرژی هستش یا موارد دیگه هم هست؟

  12. سلام ممنون از مطالب مفیدتون به نظرتون اگه بخوام از بهترین پروفیل برای پنجره upvc استفاده کنم چه فاکتورهایی رو باید در نظر بگیرم؟

  13. سلام ممنون از مطالب مفیدتون من اگر بخواهم سفارش پنجره بدم هزینه پنجره آلومینیومی کمتر در میاد یا پنجره دوجداره از لحاظ کیفیتی چطور؟

  14. سلام لطفا در خصوص قیمت نصب پنجره دوجداره و شرایطش توضیحات بیشتری بدید ممنون میشم.
    ممنون از سایت خوبتون

  15. سلام مزیت های پنجره دوجداره دوحالته چه چیزی هستش؟ به نظر شما برای محل کارم که محیطی کوچیک داره از کدوم مدل پنجره استفاده کنم؟

  16. سلام با تشکر از سایت خوبتون پروفیل ویستابست به نسبت مدلای دیگه از پروفیل ها برای پنجره upvc چه مزیتی داره؟

    1. باسلام
      با توجه به شروع سال جدید ، پس ار نهایی شدن قیمت ها ، قیمت های جدید در داخل سایت قرار داده میشود. قیمت ها تا آخر اسفند 1400 معتبر هستند.

    1. سلام
      هر دو نوع از پنجره اگر بصورت استاندارد تولید شود، کارایی یکسانی دارند. اما با توجه به ابعاد پنجره و شرایط آب و هوایی نصب ، نوع مواد مصرفی مشخص می گردد. بعنوان مثال اگر ابعاد پنجره از یک حدی بزرگتر باشد ، حتما باید از پنجره آلومینیومی ترمال بریک با توجه به مقاومت بالای آن، استفاده کرد و یا در مناطق کویری بهترین انتخاب استفاده از پنجره های آلمینیومی ترمال بریک می باشد.

    1. با سلام
      با توجه به تعداد پنجره ها ، زمان بندی نصب مشخص می گردد. زیر 10 عدد پنجره در یک روز کاری قابل نصب می باشد.

    1. با سلام
      خیر متاسفانه/ جهت پنجره دوجداره باید از شیشه های دوجداره بهمراه تزریق گاز آرگون استفاده شود. شیشه های تک جداره استفاده ای ندارند اما پنجره قدیمی و شیشه تک جداره بعنوان ضایعات قابل فروش می باشد.

  17. سلام روزتون بخیر
    میخواستم بدونم این پنجره ارسی طرح هاش روی شیشه هستش ،گرد و خاک نمیگیره ؟
    جنسش چیه ،چوبه؟

    1. باسلام
      دکور های سنتی تولید شده در بین فضای شیشه دوجداره قرار می گیرد و کاملا در برابر گرد و خاک ، دوده ، گرما و سرما در امان می باشد.

    1. باسلام
      پنجره های دوجداره ارسی هم با شیشه های رنگی 3 میل قابل تولید می باشند و هم با طلق های رنگی. در هر 2 صورت محصول نهایی شامل ضمانت پس از فروش می باشد.

  18. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم تشکر کنم پنجرم نصب شد و از برخورد پرسنلتون تا زمان تحویل و نتیجه کار از همچی راضی بودیم ممنونم ازتون

  19. سلام روزتون بخیر
    خواستم تشکر کنم از کاراتون که انقد با دقت ، تمیز و پیگیرانه انجام میدید

    1. سلام
      شیشه سه جداره از محصولات شرکت می باشد که در شرایط خاص و طبق نیاز مشتری پیشنهاد داده میشود.

    1. سلام
      با توجه به سخشد. تی کار، هزینه نصب پنجره آلومینیومی نسبت به پنجره upvc بیشتر می باشد. معمولا 10 درصد قیمت پیش فاکتور محاسبه می گردد.

    1. سلام
      تولید پنجره های خم با توجه به اینکه یکی از محصولات اصلی شرکت تولید پنجره های ارسی و سنتی است ، تولید پنجره خم از تخصص های اصلی مجموعه می باشد.

    1. سلام
      با توجه به تعداد و متراژ پنجره ها ، معمولا سفارشات مجموعه فاراد پنجره طی 20 تا 25 روز کاری آماده ارسال و نصب می باشند.

    1. سلام/ حتما به صورت استاندارد تولید نشده است. می تواند از شیشه غیر صنعتی باشد و یا ساختار کلی پنجره مثل پشت لولاها ، بخاطر استفاده از لولاهای معمولی.

  20. ما به تازگی یک خونه خریداری کردیم در محدوده نظام اباد منتها از وقتی ساکن شدیم صدای تردد و موتور و … خیلی زیاده به نظرمون و میخواستم بدونم امکانش هست بازدید کنید بهمون بگین از چه پنجره ای استفاده کردن؟چون ظاهرا دوجداست
    و اینکه برندش که مشخص شد میشه اصلاحش کرد
    اصلا قابل حل هست؟

  21. ما به تازگی یک خونه خریداری کردیم در محدوده نظام اباد منتها از وقتی ساکن شدیم صدای تردد و موتور و … خیلی زیاده به نظرمون و میخواستم بدونم امکانش هست بازدید کنید بهمون بگین از چه پنجره ای استفاده کردن؟چون ظاهرا دوجداست
    و اینکه برندش که مشخص شد میشه اصلاحش کرد
    اصلا قابل حل هست؟

    1. سلام
      در چنین شرایطی یک پنجره دوجداره با شیشه های معمولی جوابگوی نیاز شما نمی باشد. پیشنهاد می گردد مقاله بهترین نوع پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top