skip to Main Content

انواع در و پنجره دوجداره از نظر قیمت

جهت استعلام قیمت انواع در و پنجره دوجداره  upvc ابعاد خود را به شماره 09126546656 واتس آپ و یا تلگرام نمایید و یا با شماره 02122895334 تماس حاصل فرمایید تا پیش فاکتور دقیق به همراه نقشه در اولین فرصت ارسال گردد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره 

درب و پنجره upvc

  • محصولات شرکت فاراد پنجره دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولیدد می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی 8510 داران نشان استاندارد با شماره پروانه س 734900294 می باشد.

با توچه به بالا رفتن هزینه های مربوط به انرژی و آلودگی شهر های بزرگ و صنعتی از قبیل آلودگی های صوتی و ذرات دوده و گرد و غبار لزوم استفاده از سیستم های عایق درب و پنجره upvc به وفور دیده می شود.

شرکت فاراد پنجره تولید کننده سیستم های دوجداره درب و پنجره دوجداره  upvc  از نمایندگان شرکت ویستابست، با استفاده از پروفیل های استاندارد ویستابست و یراق آلات ROTO آلمان و شیشه های دوجداره استاندارد این توانایی را دارد که تا میزان 60 درصد از هزینه های مربوط به انرژی ، صوتی و گرد و غبار بکاهد.

  • محصولات شرکت فاراد پنجره دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولیدد می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی 8510 داران نشان استاندارد با شماره پروانه س 734900294 می باشد.

اگر در تولید انواع در و پنجره دوجداره  upvc از پروفیل های UPVC غیر استاندارد و یراق آلات نامرغوب و شیشه دوجداره غیر استاندارد استفاده شود ، هرگز این درصد گفته شده در بالا به میران 60 درصد نخواهد رسید و هرگز انتظارات شما را از یک درب و پنجره دوجداره UPVC عایق برآورده نخواهد کرد.

به وفور دبده شده است که مصرف کنندگان محترم با شرکت تماس گرفته اند و بیان شده که برای ما پنجره UPVC نصب کرده اند اما سر و صدا و سرما باز هم می آید.

در جواب به این عزیزان گفته می شود که پنجره UPVC شما بصورت غیر استاندارد و با استفاده از پروفیل های UPVC و یراق آلات نامرغوب و شیشه دوچداره غیر استاندارد تولید شده است ، به همین علت درب و پنجره UPVC خریداری شما هرگز انتظارات شما را درقبال عایق بودن برآورده نخواهد کرد.

 

پروفیل ویستابست با توجه به نوع مواد اولیه آن و کیفیت آن ، در بین دیگر پروفیل ها upvc رایج در بازار از قیمت تمام شده بالاتری برخوردار است و جزء پروفیل های کلاس A می باشد.

درب و پنجره upvc

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره در لینک زیر:

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهمن 1402

تاثیر نوع پروفیل upvc بر قیمت انواع پنجره دوجداره :

با توجه به محاسبات ما در فاراد پنجره اگر فرار باشد یک پنجره دوجداره  UPVC با یک پروفیل دیگر تولید گردد ولی سایر متعلقات آن مثل

!- نوع و ضخامت و ابعاد گالوانیزه که حتما باید 1.5 میل ضخامت و با ابعاد 33*25*33 میل باشد.

2- نوع لاستیک آب بندی که حتما باید از نوع EPDM باشد.

3- نوع کانتکتورها که همه از جنس زاماک باشد با درج نام ویستابست بر روی آنها

4- ست کامل یراق آلات ROTO آلمان و یا vorne ترک استفاده شود.

5- شیشه دوجداره 6میل و 4میل ساده به صورت صنعتی باشد.

6- تولید استاندارد و نصب استاندارد و مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست باشد ،

اگر تمام این موارد رعایت گردد و تنها نوع پروفیل عوض شود، قیمت پنجره UPVC با پروفیثل ویستابست نسبت به یک پنجره دوجداره  UPVC با پروفیل دیگر، تنها 7 درصد بیشتر است و آنهم بخاطر کیفیت آن آست .

اما اگر قرار باشد در سایر موارد ذکر شده در بالا از نوع بی کیفیت آن استفاده کرد و این موارد را هم مثل پروفیل ارزان سازی کرد، در اینصورت اختلاف قیمت پنجره upvc ویستابست با سایر پنجره های UPVC به میران 35 درصد خواهد رسید.

پس می توان به این نیجه رسید که هر ارزانی بی دلیل نیست و ممکن است پنجره دوجداره  UPVC ارزان تری خرید کرده باشیم اما این پنجره هرگز عایق نخواهد بود و هرگز کاهش 40 درصدی مصرف انرژی و صوت را نخواهد داشت و دوبازه چند سال بعد باید اقدام به تعویض مجدد کرد .

درب و پنجره upvc

ممکن است اختلاف قیمت انواع در و  پنجره دوجداره  upvc ویستابست با سایر نمایندگی ها هم باشد ، از اینرو بهتر است که از نماینده کد دار خرید انجام دهید و قیل از خرید با سامانه الو پنجره ویستابست به شماره 23002400 از کیفیت تولید این نماینده اطمینان حاصل فرمایید. در ضمن در هنگام فرارد داد دفترچه الزامات فنی ویستابست را بصورت مهر و امضاء شده از تولید کننده بخواهید.

انواع در و پنجره دوجداره

 

 

 

همچنین در بسیاری موارد دیده شده است که وقتی کارشناسان محترم فروش شرکت پیش فاکتور درخواستی مشتری را اعلام می کنند چهت درب و پنجره UPVC، از طرف مشتری عنوان می شود که قیمت شما بالاست مثلا یراق شما 50 هزار تومان و شیشه شما 10 هزار تومان در هرمتر مربع با یک شرکت تولید کننده درب و پنجره upvc با پروفیل X و یراق Y ،قیمت شما بالاتر در آمده است، در جواب این عزیزان به مشتری این اطمینان داده می شود که شما در حال خرید کالایی هستید با استانداردها و ضمانت نامه های بیمه ای مشخص.

پروفیل شما ویستابست است با استاندارد RAL آلمان و یراق شما ROTO آلمان و شیشه دوجداره شما تماما صنعتی همراه با تزریق استاندارد گاز آرگون می باشد.  تفاوت در نوع پروفیل UPVC نوع یراق آلات و نوع شیشه دوجداره و نوع تولید و نصب همگی عواملی هستند که ممکن است قیمت یک پیش فاکتور درب و پنجره UPVC با پیش فاکتور دیگر متفاوت شود.

 

 

بیشتر بدانید : محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

بهترین پیشنهاد خرید از نمایندگان معتبر شرکت ویستابست می باشد. نمایندگانی با رزومه کاری مشخص و کد نمایندگی. و اگر به دنبال یک درب و پتجره دوجداره  UPVC عایق هستید که با SAVING انرژی بالا که خود هزینه خود را با SAVING انرژی در طی زمان تامین نماید با توچه به تچربه 15 ساله فاراد پنجره در تولید درب و پنجره upvc بهترین پیشنهاد استفاده از پروفیل ویستابست ، یراق ROTO و شیشه 6-4 تمام صنعتی با تزریق گاز آرگون می باشد. درب و پنجره UPVC ویستابست انتخابی مطمئن در جهت کاهش هزینه ها انرژی و آلودگی های صوتی می باشد.

 

  • محصولات شرکت فاراد پنجره دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولیدد می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی 8510 داران نشان استاندارد با شماره پروانه س 734900294 می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top