skip to Main Content

قیمت پنجره upvc لولایی

جهت استعلام دقیق قیمت پنجره upvc با شماره 09196546656 و یا 22895334 تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان پیش فاکتور برایتان ارسال گردد. 

 

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره UPVC به عوامل ذیل مرتبط می باشد:

1- قیمت هر متر طول پروفیل UPVC مصرفی جهت محاسبه قیمت پنجره upvc – قیمت پروفیل upvc جهت پنجره دوجداره و پنجره upvc نسبت مستقیم با کلاس پروفیل دارد . کلاس A بوده و یا B بودن. علاوه بر قیمت پروفیل جهت پنجره upvc عوامل مهم دیگری مثل نوع گالوانیزه داخلی و ابعاد آن و ضخامت آن. نوع لاستیک آب بندی حتما باید از جنس EPDM باشد. 

 

2- قیمت هر دست یراق آلات مصرفی جهت محاسبه قیمت پنجره upvc – قیمت هر دست یراق پنجره UPVC با توجه به ابعاد و ارتفاع بازشو محاسبه می گردد. یراق ها با دو برند ترک و آلمان موجود می باشد. یراق های آلمانی مثل ROTO از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد. 

 

3-قیمت متر مربع شیشه دوجداره مصرفی جهت محاسبه قیمت پنجره دوجداره – شیشه دوجداره بر اساس نوع منطقه نصب پنجره دوجداره و شرایط محیطی از نظر آلودگی های صوتی و سرما و گرما انتخاب می گردد. شیشه دوجداره نقش بسیار مهمی را در عایق بودن پنجره دوجداره و پنجره UPVC ایفا می کند. 

4- کیفیت تولید و نصب: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره upvc کیفیت تولید و نصب می باشد. تولید و نصب باید مطابق دفترچه الزامات فنی شرکت ویستابست صورت پذیرد. از هر نمایندگی و یا تولید کننده ای که خرید انجام می دهید ، حتما دفترچه الزامات فنی شرکت ویستابست را به صورت مهر و امضاء شده بخواهید که پیوست قرارداد شود. 

این تولید کننده است که داخل پروفیل را گالوانیزه می اندازد و همین گالوانیزه مهم ترین نقش را در استحکام پنجره UPVC ایفا می کند. که اگر نباشد در طی زمان پنجره دفورمه می شود و دچار تغییر شکل می گردد و از رگلاژ خارج خواهد شد. 

 

پنجره upvc
قیمت پنجره upvc ارسی فاراد

 

 

در ذیل قیمت حدودی پنجره upvc با ابعاد و طرح های مختلف آورده شده است. در پایین قیمت ها بر اساس یراق worne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ، بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto ، بهتر است جهت روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان استفاده شود.

قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت 1/5 و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا25 درصد به قیمت ها اضافه می گردد. 

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن– استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد

 

** قیمت ها در مورخ بهار 1403 به روز شده است**

 

 

 

دقیق ترین روش چهت محاسبه قیمت پنجره UPVC و پنجره دوجداره محاسبه آیتم های قوق به تفکیک می باشد. دادن قیمت به متر مربع چهت پنجره UPVC روش مناسبی نمی باشد چون قیمت هر متر مربع پنجره UPVC بسته به نوع طرح و نقشه متفاوت می باشد.

مثلا یک پنحره با دو لنگه بازشو قیمت هر متر مربع آن بالاتر از یک پنجره با تک لنگه بازشو می باشد چون در اولی دو دست یراق بکار رفته است و در دومی یک دست یراق پنجره UPVC.

درب و پنجره دوجداره

سعی شود حتما پیش فاگتور خود را بصورت تفکیکی از تولید کننده بخواهید. معمولا با توچه به محل نصب و شرایط نصب 10 درصد اقلام قوف هم به عنوان هزنیه نصب پنجره upvc در نظر گرفته می شود.

محصولات شرکت فاراد پنجره دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه س 734900294 می باشد. 

جهت استعلام قیمت پنجره upvc و پنجره دوجداره خود می توانید با واحد فروش فاراد پنجره 22895334 تماس حاصل فرمایید و یا ابعاد خود را به شماره 09196546656 تلگرام نمایید.

فارد پنجره / کیفت مناسب، قیمت مناسب، تحویل به موقع.

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top