skip to Main Content

کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟

شاید شما هم یکی از طرفداران استفاده از پنجره ریلی بخاطر نحوه بازشو آن باشید، اما با توجه به معایب پنجره ریلی همیشه برای شما این سوال پیش می آید که کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال حتما این نوشته را بخوانید. پنجره upvc یا پنجره آلومینیومی  در انواع مدل های پنجره ریلی upvc کدام بهتر است ؟ ویستابست یا وینتک؟

کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟
کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟

انواع پنجره کشویی :

پنجره های کشویی در دو نوع  آلومینیومی ترمال بریک و upvc قابل تولید می باشند ، در مدل های آلومینیومی نیز مثل مدل های upvc برند های مختلف پروفیل داریم.

پنجره های ریلی معمولی با توجه به عایق نبودن آنها ، در مناطق سردسیر و با شدت وزش باد کمتر استفاده می شوند و اکثرا در مناطق شمالی و معتدل و مرطوب بخاطر رطوبت بالا ، از این پنجره های دوجداره بیشتر استفاده می شود.

1- پنجره ریلی معمولی یا همان sliding :

این نوع پنجره همان پنجره های سبک قدیمی و معمولی می باشند که هم با پروفیل upvc قابل تولید می باشند و هم با پروفیل آلومینیوم ترمال بریک، داخل این پنجره ها شیشه دوجداره بکار برده می شود.

هزینه این نوع پنجره از سایر انواع ریلی پایین تر است و با توجه به هزینه آن ، یک انتخاب خوب می باشد. این نوع پنجره هم با آلومینیوم ترمال بریک قابل تولید است و هم با با پروفیل upvc اگر بدنبال هزینه کمتر هستید قیمت پنجره کشویی upvc مناسب تر است.

کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟
کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟ ویستابست یا وینتک
  • اگر قصد خرید پنجره دوجداره ریلی معمولی مدل upvc را دارید که ابعاد آن نیز کوچک و استاندارد می باشد بهترین پیشنهاد استفاده از پنجره کشویی ویستابست می باشد.
  • پیشنهاد می شود با توجه به روانی و تحمل وزن غلطک های roto حتما از یراق آلات roto آلمان استفاده شود.
  • کدام پنجره دوجداره کشویی بهتر است؟
    کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟ / پنجره upvc کشویی ویستابست

    اگر قصد خرید یک پنجره کشویی upvc  معمولی را دارید ولی ابعاد پنجره شما بزرگ است، با توجه به نوع پروفیل کشویی وینتک ، بهترین گزینه جهت بدست آوردن حداکثر مقاومت و عایقی ، استفاده از پنجره ریلی وینتک می باشد. اما بسیار دقت داشته باشید که پنجره وینتک شما استاندارد تولید شود.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره دوجداره ویستابست 

  • اگر کمی بیشتر می خواهید هزینه کنید و کلا از متریال upvc هم خوشتان نمی آید و ابعاد پنجره شما هم بزرگ است، بهترین گزینه و عالی ترین گزینه استفاده از پنجره دوجداره ریلی مدل آلومینیوم ترمال بریک است.

بیشتر بدانید: معایب پنجره دوجداره ریلی 

کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟

کدام پنجره دوجداره کشویی بهتر است؟
کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟

با توجه به موضوعاتی که مطرح شده بطور خلاصه می توان به این سوال کدام ” پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟”  پاسخ داد، در مدل upvc بهترین نوع پنجره دوجداره ریلی پنجره کشویی ویستابست و کشویی وینتک می باشد که در ابعاد بزرگ پنجره کشویی وینتک عملکرد بهتری دارد.

2- پنجره کشویی مدل لیفت اند اسلاید:

یکی از بهترین انواع پنجره دوجداره کشویی که دیگر معایب ریلی معمولی را از نظر عایق بودن ندارد، پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید می باشد.

این نوع پنجره در هر ابعادی قابل تولید می باشد و بزرگترین ابعاد یک پنجره با این مدل قابل تولید می باشد و برای معماری های مدرن و ویلایی بهترین گزینه و پیشنهاد می باشد.

قابل تولید در عرض 10 متر و ارتفاع 4 متر به صورت 3 ریل. عملکرد این پنجره به صورتی است که با حرکت دستگیره پنجره ابتدا لیفت و سبس بصورت اسلایدینگ در ریل خود قرار می گیرد.

کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟
کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟

تنها عیب این نوع پنجره قیمت بالای آن می باشد. این نوع پنجره در حال حاضر در ایران با پروفیل های آلومینیومی قابل تولید می باشد و پروفیل ایرانی لیفت اند اسلاید upvc موجود نمی باشد. پس یک پنجره آلومینیومی ترمال بریک می باشد با یراق آلات آلمانی لیفت.

پنجره دوجداره ریلی مدل لیفت
کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟ / پنجره آلومینیومی سری لیفت

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره آلومینیومی 

بیشتر بدانید: پنجره ترمال بریک سری لیفت

در پایین می توانید فیلم پنجره لیفت را مشاهده کنید.

3- پنجره کشویی مدل فولکس واگنی:

پنجره فولکس واگنی هم همانند پنجره لیفت یک نوع پنجره کاملا عایق است که معایب پنجره های ریلی معمولی را ندارند و یک پنجره استاندارد با یراق آلات عالی جهت مصارف مسکونی و اداری می باشد.

عملکرد این نوع پنجره همانند درب ماشین فولکس واگن می باشد، با حرکت دستگیره پنجره 10 سانت به سمت داخل می آید و سپس توسط غلطک های مخصوص در ریل خود قرار می گیرد.

تنها ضعف این نوع پنجره هم قیمت بالای آن می باشد. ولی جهت ابعاد استاندارد کشویی ارتفاع حداکثر 2/50 و عرض کلی 2/80 جهت پنجره ، یک گزینه بسیار عالی از نظر عایق بودن و روانی عملکرد می باشد.

پنجره ریلی مدل فولکسی
کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟ / پنجره آلومینیومی مدل فولکس واگن

با توجه به موضوعاتی که مطرح شده بطور خلاصه می توان به این سوال کدام ” پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟” پاسخ داد، در مدل upvc بهترین نوع پنجره دوجداره ریلی پنجره کشویی ویستابست و کشویی وینتک می باشد که در ابعاد بزرگ پنجره کشویی وینتک عملکرد بهتری دارد.

اگر ابعاد شما بزرگ تر است و یا به دنبال یک پنجره کشویی عایق هستید که معایب پنجره کشویی معمولی را نداشته باشد، بهترین گزینه ها پنجره لیفت اند اسلاید و فولکس واگنی می باشد.

و اگر هم برای یک ساختمان ویلایی یک پنجره کشویی بزرگ می خواهید، بهترین و تنها ترین پیشنهاد پنجره مدل لیفت اند اسلاید می باشد. کلیه یراق آلات مصرفی هم در تمامی مدل های آلمانی roto و یا زیگینیا باشد.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره مدل فولکس واگنی 

امید پواریم توانسته باشیم به این سوال ،”کدام پنجره دوجداره ریلی بهتر است؟” پاسخ قانع کننده ای داده باشیم.

aparat id=’oX12D’]

با ما در واحد فروش فاراد پنجره جهت سفارش انواع پنجره دوجداره ریلی تماس بگیرید و ” از انتخاب خود لذت ببرید “. 021-22895334 و                   021-22895430

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top