skip to Main Content

پنجره upvc مدل تک حالته

نوع دیگری از پنجره upvc وجود دارد که به صورت تک حالته هستند و بازشو (سش) این مدل از پنجره ها بر روی یک محور افقی می باشد.

پنجره upvc تکحالته یک پنجره ساده و عایق با قیمت مناسب می باشد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1402

این مدل از پنجره upvc دارای ویژگی های زیر می باشد:

الف) قیمت این مدل از پنجره به نسبت بازشو های دیگر پایین تر می باشد.

ب) برای تغییر جهت سش یا همان بازشوی این پنجره از سمت راست به چپ و یا به صورت برعکس، این کار نه تنها در کمترین زمان ممکن انجام می شود بلکه با قیمت بسیار مناسبی در محل مورد انجام می گردد.

ج) لولاها در این نوع از پنجره ها به راحتی قابل تعویض می باشند و می توان در آن از یراق آلات upvc استفاده نمود.

د) حتی می توان پنجره های قدیمی را با حفظ فرم کلاسیک آن تعویض نمود، به دلیل آن که پنجره های قدیمی معمولا به صورت بازشو تک حالته هستند و بعضی از ساختمان ها بدین صورت هستند که به دلایلی، اجازه ی تغییر حالت سش (بازشو) را نمی دهند.

در این گونه موارد، پنجره upvc تک حالته گزینه ی مناسبی هستند، به دلیل آن که این مدل از پنجره دوجداره، مانند همان مدل های بازشوی پنجره های کلاسیک می باشد.

یراق آلات پنجره upvc تک حالته

پنجره ی تک حالته خصوصیتی دارد که می توان در آن از یراق آلات مختلفی استفاده نمود و در واقع یراق آلاتی که در آن به کار گرفته می شود، به خوبی روی پروفیل upvc سوار می شود.

مناسب ترین یراق آلات پنجره دوجداره

 نکته ای که در این خصوص قابل ذکر است منظور از یراق آلاتی که در پنجره upvc استفاده می شود، تنها یک عدد قفل داخلی و دستگیره نمی باشد، بلکه یراق آلات پنجره دوجداره upvc دارای بیش از 60 قطعه می باشد که در تمامی پنجره به کار گرفته می شود که یکی از دلایل امنیت این مدل از پنجره ها همین موضوع می باشد.
یرلق پنجره upvc مدل تک حالته
انتخاب بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره

پنجره upvc تک حالته در اشکال شکسته

ساختار این مدل از پنجره یو پی وی سی بدین صورت است که یک پنجره upvc ثابت در وسط آن قرار دارد و دو تا پنجره تک حالته در طرفین آن قرار دارد که شیشه ای که برای این پنجره ها استفاده شده است از نوع شیشه دوجداره دودی می باشد و در بیشتر مواقع برای زیبایی بیشتر این پنجره ها را در یک راستا نمیسازند و در نهایت موجب زیبایی نمای ساختمان می شود.

به طور کلی برای استفاده در اشکال هندسی ساختمان ها از بازشوی تک حالته استفاده می شود.

پنجره دوجداره تک حالته

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top