skip to Main Content

حالت های مختلف از پنجره upvc تک حالته

نوع و شکل این مدل از پنجره ی تک حالته متفاوت با دیگر انواع پنجره upvc تک حالته می باشد، در این حالت پنجره های کناری در حالت ثابت قرار دارند و پنجره های میانی به صورت تک حالته نیز می باشند، در واقع در این حالت نیز می گوییم که این پنجره ها به صورت کمانی شکل می باشند که موجب می گردد که زیبایی ساختمان بیشتر شود و جلوه ی دیگری نیز به آن ببخشید.

حالت های مختلف از پنجره upvc تک حالته
حالت های مختلف از پنجره upvc تک حالته

چرا پنجره تکحالته یکی از پر استفاده ترین مدل های پنجره دوجداره می باشد؟

1- استفاده ساده و آسان از این نوع پنجره

2- کمتر دچار خرابی و عدم رگلاژ می شود

3- قیمت مناسب این نوع پنجره نسبت به انواع مدل های دیگر

4- یکی از انواع مدل های لولایی عایق

5- امکان استفاده از لولاهای قابل تنظیم در این نوع پنجره

اشکال کمانی با پنجره upvc تک حالته:

در فرم هایی از پنجره دوجداره که به صورت چند ضلعی می باشند، مدل هایی از بازشوهای پنجره upvc به طور معمول به صورت تک حالته مورد استفاده قرار می گیرند.

البته در این مدل نیز می توان از از بازشوهای دوحالته و یا مدل های دیگر نیز استفاده کرد، اما بایستی نیز این موضوع را در نظر داشته باشید که آیا مدل بازشویی که برای پنجره دوجداره upvc مورد نظرتان انتخاب می کنید برایتان کاربرد دارد یا خیر؟

به دلیل آن که تمامی انواع مدل های بازشو پنجره های upvc در همه طرح های پنجره های دوجداره امکانپذیر نخواهد بود و یا کاربرد لازم را ندارد.

دستگیره دو طرفه پنجره دوجداره

پنجره upvc تک حالته ترکیبی

در این مدل از پنجره upvc ترکیبی از پنجره ی ثابت و تک حالته در آن به کار برده شده است، در واقع پنجره های تک حالته در طرفین قرار دارد و یک پنجره ی ثابت در وسط سمت پایین و یک پنجره upvc مدل سایبانی در وسط قرار دارد. همانگونه که در تصویر زیر مشاهد کنید.

در صورت ترکیب چند مدل ساده از پنجره های تک حالته upvc به ترکیب مناسبی از طرح نیز دست خواهید یافت.

پنجره upvc تک حالته و مدل کشویی

این مدل از پنجره بدین صورت است که دو پنجره دوجداره تک حالته در طرفین قرار دارد و یک پنجره کشویی در وسط آن نیز قرار دارد که در زیبایی یکدیگر نیز تاثیرگذار می باشد و جلوه ی بصری بسیار زیبایی را به وجود خواهد آورد.

پنجره upvc تک حالته مدل فرم درب

این مدل از پنجره ثابت بدین صورت است که در طرفین آن دو درب بازشو با یراق تک حالته در بین آن ها نیز قرار دارد، و نکته ای که در اینجا مد نظر است آن است که عرض زیادی برای درب های upvc در نظر گرفته نمی شود که هم وزن بازشوها بیشتر از آن نشود و هم در زیبایی آن خللی به وجود نیاورد.

به طور معمول در اکثر درب ها و پنجره upvc از بازشوهای تک حالته استفاده می شود به دلیل آن که درب در حالت استاندارد نیاز به یک محور بازشو دارد و حالت دیگر آن کاربرد آنچنانی ندارد.

پنجره دوجداره upvc تک حالته

درباره پنجره دوجداره لولایی مدل تکحالته بیشتر بدانید:

به بازشوهای پنجره upvc، به اصطلاح سش گفته می شود. در پنجره upvc مدل تک حالته، حرکت بازشوها به صورت محوری کلاسیک قدیمی می باشد و تنها در محور عمودی مانند پنجره های معمولی کلاسیک باز و بسته می شود.

با توجه به این که مکانیزم باز و بسته شدن این مدل از پنجره دوجداره upvc به نسبت دیگر مدل های پنجره ساده تر می باشد بنابراین دارای قیمت مناسب تری خواهد بود و معمولا در مجموعه پنجره هایی که در یک طرح استفاده می شود استفاده از پنجره upvc تک حالته کاربرد بیشتری دارد.

مزایای پنجره upvc تکحالته:

  • عملکرد ساده
  • طول عمر بالا
  • عایق
  • مناسب جهت انواع کاربری ها
  • قیمت مناسب
  • یراق تک حالته قابل نصب بر روی انواع پنجره آلومینیومی و upvc میباشد.

پنجره upvc تکحالته

 

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1402

درب های upvc دوجداره :

در مدل های مختلف از پنجره upvc برای پوشش کامل برای همه ی طرح های upvc و همچنین برای بهره مندی از تمامی قابلیت های آگوستیک پنجره دوجداره upvc برای لنگه های درب نیز از جنس upvc درب تولید می گردد.

درب هایی که از جنس upvc هستند، دارای شیشه دوجداره می باشند اما در برخی موارد برای سرویس ها یا موارد استفاده های دیگر قسمت پایین درب را از جنس پنل تولید می کنند.

همچنین برای درب upvc از یراق و قفل سوئیچی استفاده می شود که هم مورد استفاده برای درب بالکن ها و هم برای سرویس ها می باشد.

پنجره دوجداره

درب دوجداره upvc بالکنی و سرویسی با پروفیل درب

Upvc که در این مدل از درب دوجداره استفاده می شود و از سش در و یراق آلات سوئیچی که با توجه به سلیقه ی مشتری تمامی سش از شیشه دوجداره و یا مقداری از آن با پنل و بقیه با شیشه تهیه می شود.

همانگونه که از نام درب سرویسی upvc مشخص می باشد از آن برای درب دستشویی استفاده می شود که در این مدل از درب دوجداره در یراق آلات سرویسی و (سش) تمامی قسمت های پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و دیگر قسمت ها با پنل تهیه می شود.

4.5/5 - (2 امتیاز)

تعداد One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top