skip to Main Content

پنجره upvc برای در بالکن و سرویسی

ذرب و پنجره upvc در انواع مختلف می باشد. درب بالکن و درب سرویس یکی از انواع آنها می باشد. استاندارد درب بالکن به صورتی است که از هر دوطرف دستگیره با قفل سوئچی توپی خور داشته باشد.

یراق درب سرویس هم باید از سمت بیرون کلید و از داخل سرویس قفل سرویسی داشته باشد که در هنگام استفاده بتوان آن را با دست قفل کرد.

در تولید هر یک از دو درب گفته شده در بالا حتما باید از پروفیل درب استفاده کرد، جهت ارزان سازی استفاده از پروفیل پنجره جهت درب بالکن کاملا غیر استاندارد می باشد و پنجره در مدت کوتاهی کیفیت عایقی خود را از دست می دهد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع درب و پنجره upvc

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1402

درب و پنجره upvc مدل بالکنی و سرویسی با پروفیل درب

این مدل از پنجره upvc دارای مدلی خاصی از یو پی وی سی می باشد، در این مدل از درب و پنجره از سش در و یراق آلات مدل سوئیچی استفاده می شود و برحسب سلیقه ی مشتری، تمام سش را از شیشه دوجداره و یا مقداری از آن را همراه با پنل و مابقی را با شیشه تهیه می کنند.

پنجره upvc
درب upvc سوئچی برای بالکن

درب upvc مدل سرویسی

همانگونه که از نام این مدل از درب یو پی وی سی مشخص است در دستشویی ها از آن استفاده می شود که در این مدل از در، از یراق آلات سرویسی و سش تمام پنل استفاده شده است و یا از مقداری از سش استفاده شده است که قسمتی از آن در بالای آن شیشه و بقیه در پنل تهیه می گردد.

پنجره upvc طرح چوب

قابلیت درزبندی درب بالکنی upvc مدل سرویسی و یو پی وی سی

در ایران بیشتر از پنجره دوجداره upvc مدل تک حالته و همچنین مدل دوحالته و پنجره دوجداره در بالکنی و سرویسی در بین بسیاری از سازندگان استفاده می گردد.

در بسیاری از شهرهای بزرگ با توجه به مشکل آلودگی هوا از در و پنجره های مدل کشویی استفاده نمی شود، به دلیل این که این پنجره ها درزگیری مناسبی برای جلوگیری از ورود هوا ندارند، اما تفاوتی که پنجره های تک حالته یا دو حالته با پنجره های کشویی دارند آن است که درزبندی در آن با ضریب بسیار بالایی انجام می شود.

ابعاد درب upvc مدل بالکنی و سرویسی

این نوع درب را می توان در ابعاد گوناگون تولید نمود که با توجه به نیاز فردی می توانید یا از ابعاد بزرگ استفاده نمائید و یا از ابعاد کوچک نیز استفاده کنید.

انواع مختلفی از درب ها با پروفیل پنجره upvc تولید می گردند و انواع دیگری نیز با پروفیل درب upvc و تفاوتی که این نوع درب ها با یکدیگر دارند به کارگیری نوع پروفیل در آن نیز می باشد.

درهایی که تولید شده با پروفیل پنجره می باشند نمی توان در آن ها از یراق آلات درب استفاده کرد، در واقع درب هایی که تولید شده با پروفیل درب هستند تنها مجهز به یراق آلات مخصوص درب نیز می باشند.

پنجره upvc

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top