skip to Main Content

انواع مختلفی از حالات بازشوی پنجره upvc دو حالته

همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید این مدل از پنجره upvc یک پنجره ی دوحالته می باشد که حالت های مختلفی از بازشوی آن نشان داده شده است.

حالت بازشو پنجره upvc

در حالت سمت چپ، پنجره در حالت بسته قرار دارد و همچنین می توان با چرخاندن دستگیره این مدل از پنجره ی دوجداره به اندازه ی 45 درجه، درب پنجره را از بالا باز کرد که در حالت وسط این مورد به خوبی قابل ملاحظه است و به همین ترتیب در صورتی که دستگیره ی در پنجره دوجداره را به میزان 45 درجه بچرخانید آنگاه پنجره به صورت کامل باز می گردد ( مشابه حالتی که در سمت راست تصویر نشان داده شده است).

 

پنجره upvc دو حالته قدی

در این حالت درب اگر به صورت دوحالته باشد، آنگاه کارایی آن بالاتر خواهد رفت. تفاوتی که این درب ها با درب معمولی دارند این است که در آن به جای یراق آلات درب از یراق آلات پنجره استفاده شده است مانند پنجره های دوجداره که این گونه از درب ها را می توان از سمت بالا باز کرد که موجب می گردد جریان هوا در داخل محیط به خوبی رد و بدل کرد و همچنین مانند درب های معمولی باز و بسته می گردند.

پنجره upvc دو حالته بدون کتیبه

نوع دیگری از پنجره upvc موجود است که دارای بازشوی دوحالته می باشد که در هردو پنجره نیز به طور جداگانه از یراق دوحالته استفاده شده است که این کار به طور معمول نیز کابرد بسیار زیادی ندارد، مگر در مواردی که در هنگام بازشدن هر دو طرف پنجره، یک کاربرد مورد انتظار باشد.

پنجره upvc دوحالته با پروفیل رنگی

نوع دیگری از پنجره دوجداره upvc مورد استفاده قرار می گیرد که درب سمت چپ آن به صورت ثابت می باشد و همچنین درب سمت راست آن به صورت دوحالته می باشد که هر دو دریک قاب قرار گرفته اند و upvc که برای آن استفاده شده است یو پی وی سی سیلور می باشد.

پنجره های دوجداره که پروفیل آن ها رنگی است با دو پروسه تولید می گردند. همچنین می توان از پروفیل سفید برای این پنجره ها استفاده نمود و پس از تولید پنجره دوجداره به خط رنگ فرستاده شده و آنگاه با استفاده از پودر رنگ، رنگ مورد نظر به پروفیل زده می شود و پروسه ی دوم بدین صورت است که پروفیل با استفاده از تکنولوژی وکیوم، روکش مخصوصی روی آن کشیده می شود که این کار قبل از تولید پنجره صورت می گیرد و آنگاه به پروسه تولید پنجره فرستاده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

    1. باسلام
      با توجه به ابعاد بازشو متفاوت می باشد تقریبا بین 150 تا 250 هزار تومان بر حسب ترک یا آلمان بودن و ابعاد بازشو، قیمت متفاوت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top