skip to Main Content

پروژه پنجره upvc لواسان بزرگ + 1400

این ساختمان در منطقه جاجرود و لواسان بزرگ اجرا شده است . طبق نظر معمار ساختمان و با توجه به نمای اصلی ساختمان ، از پنجره دوجداره  طرح چوب از سمت نما و سفید جهت داخل ساختمان استفاده شده است.

پنجره upvc لواسان بزرگ
پنجره upvc لواسان بزرگ

پروژه پنجره upvc لواسان بزرگ

پروفیل انتخابی در پروژه  پنجره upvc لواسان بزرگ ، با توجه به ابعاد پنجره ها از نوع سری 70 ویستابست با مولین های استاتیکی انتخاب گردید. با توجه به برودت  هوا در فصل زمستان ، استفاده از پروفیل 5 کاناله و یا همان سری 7 سانت بهترین گزینه می باشد.

همانطور که می دانید و در نوشته های قبلی نیز گفته شده بود، تعداد کانال های داخلی استاندارد  پروفیل باعث بالا رفتن عملکرد عایق حرارتی پنجره upvc خواهد شد، در واقع پنجره upvc  پنج کاناله و یا سری 70 عملکرد حرارتی بهتری نسبت به پنجره upvc سه کاناله و یا سری 60  خواهد داشت.

پنجره دوجداره upvc لواسان بزرگ
پنجره upvc لواسان بزرگ

یراق آلات مورد استفاده در این پروژه جهت پنجره ها همگی یراق دوحالته roto آلمان و جهت درب ها از یراق استاندارد درب دو طرف دستگیره بهمراه قفل سوییچی استفاده شده است.

بیشتر بدانید:  انواع پنجره upvc

پنجره upvc در منطقه لواسان بزرگ

شیشه های دوجداره این ساختمان با توجه به بزرگی ابعاد آن در انواع شیشه های دوجداره 6-4 ساده و 6-6 دوجداره سکوریت ، همگی به صورت کاملا استاندارد و با تزریق گاز استاندارد مناسب جهت فشار هوای منطقه تولید و نصب شدند.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره طرح چوب

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top