skip to Main Content

پنجره دوجداره پروژه سید خندان

در پروژه پنجره دوجداره پروژه سید خندان پنجره های دوجداره استاندارد فاراد پنجره جایگزین پنجره های قدیمی آلومینیومی شد. در این پروژه با توجه به قدیمی بودن واحد ، جهت تعبیه جای کانال کولر در پنجره upvc ، در قسمتی از پنجره بجای شیشه از پنل upvc استفاده شد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی پروژه سید خندان
پنجره دوجداره پروژه سید خندان

ویژگی ها و مشخصات پنجره دوجداره پروژه سید خندان:

نام پروژه: پنجره دوجداره پروژه سید خندان

کارفرما: جناب آقای نخعی

مجری: فاراد پنجره

نوع پروفیل upvc: پروفیل upvc سری 60 ویستابست مخصوص بارساری/ گالوانیزه های داخلی بصورت یکپارچه و به ضخامت 1/5 میلیمتر/ لاستیک های آب بندی تماما از نوع epdm مقاوم در برابر سرما و گرما و گرد و خاک

نوع یراق آلات: یراق آلات دوحالته worne ساخت کشور ترکیه مزیت یراق الات دو حالته نسبت به تک حالته علاوه بر حالت دوم بازشو که پنجره مثل پنجره قطار نیز باز می شود، بر این است که در هنگام بسته شدن، پنجره از چنیدی نقطه قفل می شود و این لاستیک های epdm به شدت به همدیگر فشرده می شوند و پنجره بسیار عایق تر نسبت به حالت تک حالته می باشد.

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره 6میل و 4 میل ساده بهمراه تزریق استاندارد گاز آرگون / مزیت شیشه 6-4 نسبت به 6-6 و 4-4 بر این است که عایق صوتی بهتری نسبت به مدل 4-4 و 6-6 است زیرا در شیشه 6-4 موج یکبار در 4میل شکست پیدا می کند و یک بار در 6 میل بهمین دلیل از شدت صوت کاسته می شود.

اجرا: تابستان 1398

شیشه دوجداره پنجره دوجداره سیدخندان

  • در این پروژه همان طور که در شکل دیده می شود، محل دریچه های کولر در پنجره تعبیه شده است و پنجره upvc طوری طراحی شده است که بسادگی دسترسی به کولر امکان پذیر باشد.

 

بیشتر بدانید: ابعاد استاندارد جهت پنجره های دوجداره

عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top