skip to Main Content

پنجره دوجداره هفت تیر- تعویض پنجره قدیمی

در پروژه پنجره دوجداره هفت تیر با توجه نیاز مشتری و شرایط کاربری و عایق صوتی بهتر ، با توجه به آلودگی زیاد صدا در منطقه، جهت پنجره های دوجداره  از یراق آلات لولایی دوحالته roto آلمان استفاده شد.

همانطور که در مقالات هم گفته شد در پنجره دوجداره با یراق دوجالته در هنگام بسته شدن پنجره از چندین جهت قفل می شود و لاستیک های epdm در بین بازشو و فریم بسیار فشرده خواهند شد و کاملا فیتینگ و آب بندی اجرا خواهد شد.

پنجره دوجداره هفت تیر- تعویض پنجره قدیمی
پنجره دوجداره هفت تیر

ویژگی های فنی پنجره دوجداره هفت تیر- تعویض پنجره قدیمی

نام پروژه: پنجره دوجداره هفت تیر –

مجری: فاراد پنجره

پروفیل upvc: پروفیل مخصوص بازسازی ویستابست با گالوانیزه 1/5 میلی متر بهمراه لاستیک آب بندی epdm

یراق آلات: تک حالته و دوجالته roto المان

شیشه دوجداره: شیشه دوچداره صنعتی 6میل سبز و 4 میل ساده بهمراه تزریق استاندارد گاز آرگون

اجرا: بهار 96.

پنجره دوجداره هفت تیر- تعویض پنجره قدیمی

  • با توجه به قرار گرفتن پروژه در منطقه اداری میدان هفت تیر ، از شیشه های رفلکس جهت جلوگیری دید از بیرون استفاده شد. همانطور که می دانید شیشه های رفلکس در هنگام روز در پنجره دوجداره از بیرون به شکل آینه دیده می شوند و از سمت بیرون کسی نمی تواند داخل را در طی روز ببیند. اما در هنگام شب عکس این موضوع اتفاق می افتد.

 

محصولات شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد. پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد

پنجره دوجداره هفت تیر- تعویض پنجره قدیمی

جهت کسب اطاعات فنی بیشتر و یا سفارش پنجره ، می توانید ابعاد خود را به شماره 09196546656 تلگرام و یا واتس آپ نمایید. و یا با شماره 22895334 تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت دیدن مقالات فنی در ارتباط با پنجره دوجداره و پنجره upvc  می توانید به قسمت مقالات سایت مراجعه نمایید.

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top