skip to Main Content

پنجره دوجداره ظفر

پروژه پنجره دوجداره ظفر، تعویض پنجره قدیمی آهنی با پنجره upvc استاندارد و عایق جهت کاهش آلودگی های صوتی و ورود گرد و غبار. در این  پروژه از پروفیل سری 60 ویستابست با فریم بازسازی استفاده شد.

پنجره دوجداره ظفر
پنجره دوجداره ظفر

ویژگی های پروژه پنجره دوجداره ظفر:

نام پروژه: پنجره دوجداره ظفر

مجری: فاراد پنجره

کارفرما: مهندس شاهپور زاده

نوع پروفیل: پروفیل سفید سری 60 ویستابست با گالوانیزه 1/5 و لاستیک epdm

نوع یراق آلات: یراق آلات تک حالته و دوحالته ترک با برند vorne

نوع شیشه دوجداره : شیشه دوجداره 6میل و 4 میل ساده بهمراه تزریق استاندارد گاز آرگون

نصب: پنجره های آهنی قدیمی توسط اکیپ نصاب برش کاری شد و سپس پنجره upvc با پیچ های 8 سانت بولدکس و چسب و فوم مخصوص نصب و آب بند و هوابند گردید.

تاریخ اجرا: فروردین 99

 

در این پروژه کارفرما بخاطر سر و صدای خیابان ظفر افدام به تعویض پنجره های قدیمی خود نموده بود که با نصب پنجره های دوجداره میزان آلودگی های صوتی تا 60 درصد کاهش یافت و مشتری به خواسته خود رسید. یکی از پنجره های این پروژه خم بود که پس از الگو برداری دقیق توسط کارشناسان برداشت ابعاد، پنجره دوجداره به صورت کاملا دقیق تولید و در جای خود به خوبی نصب شد.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 

پنجره دوجداره ظفر واقع در ظفر

  • در این پروژه کارفرما بخاطر سر و صدای خیابان ظفر افدام به تعویض پنجره های قدیمی خود نموده بود که با نصب پنجره های دوجداره میزان آلودگی های صوتی تا 60 درصد کاهش یافت و مشتری به خواسته خود رسید. یکی از پنجره های این پروژه خم بود که پس از الگو برداری دقیق توسط کارشناسان برداشت ابعاد، پنجره دوجداره به صورت کاملا دقیق تولید و در جای خود به خوبی نصب شد.
5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top