skip to Main Content

پنجره دوجداره رودهن

پروژه پنجره دوجداره رودهن در شهرک انا رودهن واقع شده بود. یک شهرک بسیار دنج و آرام. در این پروژه پنجره های موجود تمام آهنی و با خم های بسیار کوچک بودند. پروفیل مورد استفاده در این پروژه سری 60 ویستابست بود یک نوع پروفیل خاص از سری 60 که بتواند هم لبه داخلی داشته باشد و هم در پروسه خم پنجره مشکلی برای آن پیش نیاید و پنجره های خم با بهترین کیفیت تولید گردند.

ویژگی های پروژه پنجره دوجداره رودهن:

در ابتدا طرح و نظر مشتری استفاده از پنجره های گره چینی مجموعه فاراد پنجره بود که با پیشرفت پروسه بازسازی و تغییر نقشه های معماری و دکوراسیون داخلی پروژه از شکل سنتی آن خارج شد و به سمت سبک ها مدری رفت از اینرو طبق نظر کارفرما و نقشه های معماری از شیشه های دکوراتیو در پنجره upvc استفاده شد. در قسمت کتیبه پنجره های خم طرح های خورشیدی اجرا شد و در قسمت های پایین پنجره از طرح های مشبک استفاده گردید که در نهایت زیبایی و جلوه خاصی را به پنجره های ویلا داد.

با توجه به اینکه شعاع خم پنجره های موجود بسیار کم بود و به ناچار بایستی پنجره دوجداره تولید شده روی همین فریم های آهنی نصب گردد، از اینرو یک نوع پروفیل خاصی انتخاب شد تا در حین پروسه خم چین و چروک روی پروفیل افتاده نشود.

همانطور که می دانید اگر ابعاد برداری پنجره قبل تولید ، دقیق انجام نگیرد، حتی اگر از بهترین پروفیل upvc و بهترین یراق هم استفاده کرده باشید، هرگز پنجره عایقی نخواهید داشت و هرگز انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد. از اینرو در مجموعه فاراد پنجره پروسه ابعاد برداری توسط واحد فنی مهندسی صورت می پذیرد.

پنجره دوجداره در رودهن
پنجره دوجداره رودهن

اندازه گیری پنجره های این پروژه یکی از سخت ترین مراحل آن بود، با توجه به اینکه فریم آهنی پنجره های موجود تمام از سبک هندسی خاصی پیروی نمی کرد و شعاعی از دایره نبودند و دستی خم ها تولید شده بود و نه بصورت نورد، از اینرو سخت ترین قسمت این پروژه قسمت ابعاد برداری آن بود. همانطور که می دانید اگر ابعاد برداری پنجره قبل تولید ، دقیق انجام نگیرد، حتی اگر از بهترین پروفیل upvc و بهترین یراق هم استفاده کرده باشید، هرگز پنجره عایقی نخواهید داشت و هرگز انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد. از اینرو در مجموعه فاراد پنجره پروسه ابعاد برداری توسط واحد فنی مهندسی صورت می پذیرد.

پنجره دوجداره
پنجره دوجداره رودهن

در پروژه پنجره دوجداره رودهن از یراق آلات roto مدل تک حالته، دوحالته و سویچی آن استفاده شد. با توجه به سردسیر بودن منطقه و همچنین کیپ بودن 100 درصدی پنجره در مدل های دوحالته، از این نوع یراق آلات استفاده شد. یراق آلات roto ساخت کشور آلمان می باشد که از نظر کیفیت و طول عمر یکی از بهترین پیشنهاد ها برای پنجره دوجداره استاندارد می باشد.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 

پنجره دوجداره رودهن
پنجره دوجداره رودهن واقع در شهرک آنا
5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top