skip to Main Content

تعویض پنجره قدیمی لواسان

در پروژه تعویض پنجره قدیمی لواسان  ، پنجره های آهنی موجود با پنجره دوجداره استاندارد یو پی وی سی ویستابست جایگزین شد. در این پروژه همانطور که در شکل می بینید پنجره های قدیمی از هندسه خاصی برخوردار بودند و در کنجها پنجره بصورت خم تولید شده بود.

تعویض پنجره قدیمی لواسان

کارفرما جناب آقای ترابی در این پروژه با توجه به سختی کار وسواس بسیاری در انتخاب پیمانکار پنجره داشتند و با پندین شرکت مختلف مشورت کرده بودند که در نهایت با اعتمادی که ایشان به مجموعه فاراد پنجره پیدا کرده بودند ،  این کار توسط شرکت ما انجام گرفته شد و در نهایت رضایت کامل مشتری از پنجره های نصب شده برآورده شد.

تعویض پنجره قدیمی لواسان
تعویض پنجره قدیمی لواسان/ استفاده از پنجره دوجداره مدل لولایی

برداشت ابعاد این پنجره ها با توجه به وجود خم ها در کنج، با وسواس بسیار زیادی باید انجام گرفت. تمام پنجره ها یکی یکی الگو برداری و ابعاد برداری دقیق انجام شد.

تعویض پنجره قدیمی در لواسان

دو نکته اساسی در پروژه تعویض پنجره قدیمی لواسان:

در این پروژه 3 نکته اساسی بسیار مهم وجود داشت تا پنجره های نصب شده عملکردی کاملا عایق و استاندارد داشته باشند.

1- ابعاد برداری: برداشت ابعاد این پنجره ها با توجه به وجود خم ها در کنج، با وسواس بسیار زیادی باید انجام گرفت. تمام پنجره ها یکی یکی الگو برداری و ابعاد برداری دقیق انجام شد.

تعویض پنجره های قدیمی لواسان

2- اجرای خم یکپارچه : جهت بهبود عملکرد و زیبایی پنجره ها ، خم های پنجره بصورت یکپارچه و یک تکه خم شد و این کار احتیاج به ماشین آلات و تبحر خاصی می باشد که توسط گروه فنی فاراد پنجره به خوبی انجام شد.

3- انتخاب نوع پروفیل مناسب : در تولید پنجره های خم ، انتخاب نوع پروفیل بسیار مهم می باشد. از سری های پروفیل ویستابست یک نوع پروفیل خاص انتخاب شد که در اجرا پنجره خم عملکردی بسیار خوب داشته باشد و پنجره های خم دقیقا مطابق با الگوی های برداشت شده تولید و نصب گردند.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره یو پی وی سی در لواسان

یکی دیگه از سختی های کار این پروژه که به خوبی انجام پذیرفت ،  اجرای نصب پنجره های یک تکه از سمت نما و بر روی داربست بود که در این پروژه اکیپ نصاب حرفه ای فاراد پنجره از عهده این کار بخوبی برآمدند. پنجره های یک تکه نما بصورتی طراحی شده که هم از داخل کاور شوند و هم اینکه ضخامت طبقات در بین قسمت های فیکس پنجره پنهان شود و از سمت بیرون دید نداشته باشد.

تعویض پنجره قدیمی آهنی لواسان

مشخصات فنی پروژه پنجره upvc لواسان:

  • نوع پروفیل: سری 60 ویستابست و استفاده از sash frame در تولید پنجره ها
  • ست کامل یراق آلات استاندارد roto آلمان
  • استفاده از گالوانیزه های داخلی استاندارد و مولین های عمودی استاتیکی جهت بالا بردن مقاومت پنجره
  • شیشه دوجداره 6 میل برند تولید شده توسط ونوس شیشه
  • اجرا تابستان 1400 توسط فاراد پنجره

تعویض پنجره آهنی قدیمی

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره استاندارد در لینک زیر

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهار 1403

تعویض پنجره قدیمی لواسان

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top