skip to Main Content

پنجره دوجداره در سمنان

پنجره دوجداره فاراد یکی از استاندارد ترین انواع پنجره دوجداره موجود در بازار می باشد. پنجره دوجداره در سمنان به وفور استفاده می شود. پنجره دوجداره سمنان باید با توجه به مشخصات و شرایط آب و هوایی سمنان تولید شده باشد. در سفارش پنجره upvc در منطقه سمنان باید از پروفیل یو پی وی سی استفاده شود که در شرایط آب و هوایی منطقه سمنان دوام و مقاومت داشته باشد و در طی زمان استفاده دچار تغییر رنگ و دفورمگی نشود.

در تولید پنجره دوجداره  upvc استاندارد فاراد پنجره از پروفیل استاندارد ویستابست استفاده می شود، پروفیل استاندارد بهترین و استاندارد ترین پروفیل یو پی وی سی تولید داخل می باشد که دارای کامل ترین گواهینامه های جهانی می باشد.

پروفیل ویستابست جهت مناطق گرم و خشک بسیار مقاوم می باشد و دارای ضمانت نامه های بیمه ای معتبر از نظر تغییر رنگ و دفورمگی می باشد. جهت پنجره های آلومینیومی ترمال بریک فاراد پنجره نیز از پروفیل های  آلومینیومی ساخت داخل و ترک ترمال بریک با کیفیت بالا و ضخامت و تولید استاندارد استفاده می شود.

ویژگی های پنجره دوجداره در سمنان:

پنجره دوجداره فاراد در سمنان
پنجره دوجداره در سمنان

1- استفاده از پروفیل upvc استاندارد و یا پروفیل آلومینیومی ترمال بریک .

2-انتخاب نوع یراق بر اساس نوع کاربری و محل نصب پنجره دوجداره – بهترین و با کیفت ترین نوع یراق آلات roto آلمان می باشد.

3- انتخاب نوع شیشه دوجداره بر اساس میزان سر و صدا و آلودگی های صوتی محیط نصب پنجره

4- نصب استاندارد

 

جهت سفارش پنجره دوجداره در سمنان با واحد فروش فاراد پنجره 22895334- 22895430 تماس حاصل فرمایید. شرکت فاراد پنجره دارای خدمات گسترده در استان سمنان می باشد.

قیمت انواع پنجره دوجداره استاندارد :

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهار 1403

برخی از جاذبه های گردشگری سمنان:

دروازه ارگ شهر سمنان: دروازه ارگ با ۷ متر ارتفاع یکی از مهمترین و معروف ترین بناهای تاریخی سمنان است که قدمت آن به زمان قاجار برمی گردد و تزئینات آن در حدی ست که حتما هنگام گذر از کنارش، نظرتان را جلب خواهد کرد.

 

پنجره دوجداره در سمنان
پنجره دوجداره در سمنان

 

مسجد امام شهر سمنان (مسجد شاه یا سلطانی): یکی از زیباترین و مهمترین جاذبه های تاریخی شهر سمنان مسجد امام است. این مسجد از لحاظ معماری در زمره مسجدهای چهارایوانی است.

 

پنجره دوجداره در سمنان
پنجره دوجداره در سمنان

 

گرمابه پهنه شهر سمنان: گرمابه پهنه شهر سمنان مربوط به دوره صفوی و دوره ی قاجاریه می باشد که به نام های حمام حضرت یا حمام پهنه هم نیز معروف است. این حمام از بناهای قرن نهم هجری قمری است که در سال ۱۳۶۷ و پس از انجام عملیات مرمت، به صورت موزه تغییر کاربری داده است.

 

پنجره دوجداره در شهر سمنان

4.5/5 - (2 امتیاز)

تعداد 2 نظر و سوال

  1. سلام پنجره های ارسی رو اگر فقط دکور با شیشه های رنگی بخوایم بدون شیشه دو جداره می سازید؟

    1. سلام
      خیر متاسفانه ،محصول پنجره ارسی با توجه به اینکه پنجره دوجداره آن باید شرایط خاصی داشته باشد به صورت کامل و بهمراه پنجره دوجداره ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top